Ga naar het forum
Mission Weeks - ver...

Meldingen
Alles wissen

Mission Weeks - verdien tot $25.000 per week!

19 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
3,601 Weergaven
Orodin
PokerStrategist

PokerStars houdt een "Mission: Possible" - doe mee tijdens de Mission Weeks in november en win iedere week tot $25.000.

Hoe kan ik meedoen?

Gedurende de maand november heeft PokerStars een challenge voor spelers van alle levels.

Schrijf je wekelijks in voor één missie naar keuze door gebruik te maken van de Star Codes. Vervolgens behaal je een VPP-doel om een plek in een All-In Shootout te winnen, met een prijzenpot van $10.000 tot $250.000.

4 november, 06:00 CET - 11 november, 05:59 CET

PokerStars Mission Week 1
Very Easy Easy Simple Possible Advanced
Star Code:
VERYEASY1

Doel:
Verdien 10 VPP's in eender welke game.

Beloning:
Ticket voor All-in Shootout op 11 nov. (prijzenpot $10.000).

Star Code:
EASY1

Doel:
Verdien 30 VPP's in eender welke game.

Beloning:
Ticket voor All-in Shootout op 11 nov. (prijzenpot $30.000).

Star Code:
SIMPLE1

Doel:
Verdien 60 VPP's in eender welke game.

Beloning:
Ticket voor All-in Shootout op 11 nov. (prijzenpot $75.000).

Star Code:
POSSIBLE1

Doel:
Verdien 150 VPP's in eender welke game.

Beloning:
Ticket voor All-in Shootout op 11 nov. (prijzenpot $150.000).

Star Code:
ADVANCED1

Doel:
Verdien 500 VPP's in eender welke game.

Beloning:
Ticket voor All-in Shootout op 11 nov. (prijzenpot $250.000).

Week 2: 11 november, 06:00 CET - 18 november, 05:59 CET

PokerStars Mission Week 2
Star Code:
VERYEASY2

Doel:

Beloning:
Ticket voor All-in Shootout op 18 nov. (prijzenpot $10.000).

Star Code:
EASY2

Doel:

Beloning:
Ticket voor All-in Shootout op 18 nov. (prijzenpot $30.000).

Star Code:
SIMPLE2

Doel:

Beloning:
Ticket voor All-in Shootout op 18 nov. (prijzenpot $75.000).

Star Code:
POSSIBLE2

Doel:

Beloning:
Ticket voor All-in Shootout op 18 nov. (prijzenpot $150.000).

Star Code:
ADVANCED2

Doel:

Beloning:
Ticket voor All-in Shootout op 18 nov. (prijzenpot $250.000).

Week 3: 18 november, 06:00 ET - 25 november, 05:59 CET

PokerStars Mission Week 3
Star Code:
VERYEASY3

Doel:

Beloning:
Ticket voor All-in Shootout op 25 nov. (prijzenpot $10.000).

Star Code:
EASY3

Doel:

Beloning:
Ticket voor All-in Shootout op 25 nov. (prijzenpot $30.000).

Star Code:
SIMPLE3

Doel:

Beloning:
Ticket voor All-in Shootout op 25 nov. (prijzenpot $75.000).

Star Code:
POSSIBLE3

Doel:

Beloning:
Ticket voor All-in Shootout op 25 nov. (prijzenpot $150.000).

Star Code:
ADVANCED3

Doel:

Beloning:
Ticket voor All-in Shootout op 25 nov. (prijzenpot $250.000).

Star Codes gebruiken

Star Codes gebruiken op een Desktop: Log in op de PokerStars client en kies "Account" in het dropdown-menu bovenaan. Klik vervolgens op "Enter Star Code" en voer de betreffende Star Code in. Je bent nu ingeschreven voor de missie van die week.

Star Codes gebruiken op iOS-apparaten: Log in op de PokerStars app en klik op "More" onderaan het scherm. Onder de optie "Account" kies ne "Enter Star Code" en voer je de betreffende Star Code in. Je bent nu ingeschreven voor de missie van die week.

Star Codes gebruiken op Android™-apparaten: Log in op de PokerStars app en ga naar het menu op je Android™-toestel. Kies "More" -> "Settings & Tools" -> "Account" voer de betreffende Star Code in. Je bent nu ingeschreven voor de missie van die week.

Over de All-in Shootout-toernooien

Dit zijn 4-max shootout-toernooien, waarbij de spelers iedere hand automatisch all-in zijn - in principe is het een $10.000 - $250.000 loterij waarin iedereen kan winnen.

VERY EASY: de grootste wekelijkse prijs is $1.000.

EASY: de grootste wekelijkse prijs is $3.000.

SIMPLE: de grootste wekelijkse prijs is $7.500.

POSSIBLE: de grootste wekelijkse prijs is $15.000.

ADVANCED: de grootste wekelijkse prijs is $25.000.

Terms & Conditions

Spoiler

November Mission Week 1 will start at 00:00 ET on November 4, from which time you can opt-in for your mission, and will run until 23:59 ET on November 10, at which time your mission bonus will expire.

November Mission Week 2 will start at 00:00 ET on November 11, from which time you can opt-in for your mission, and will run until 23:59 ET on November 17, at which time your mission bonus will expire.

November Mission Week 3 will start at 00:00 ET on November 18, from which time you can opt-in for your mission, and will run until 23:59 ET on November 24, at which time your mission bonus will expire.

You can choose which mission to opt-in for each week. However, one mission will be recommended to you by PokerStars based on your previous game play. You can choose to disregard the recommended mission and opt-in for any mission of your choice.

You may only opt-in for one mission each week, but you can choose a different mission the following week. Once you have chosen your weekly mission you are ineligible for any other missions that week.

You opt-in for your weekly mission by entering a relevant Star Code. No deposit is required.

You can track the progress of your weekly mission bonus in the ‘Cashier’ under ‘My Bonus Status’ in the PokerStars lobby. You can opt-in and complete your mission when playing on mobile or table, but you cannot track the progress of your mission.

As soon as you reach the VPP target for your mission you will instantly be credited with a ticket to the relevant Mission All-in Shootout the following Monday.

Your mission starts as soon as you have opted in, and no VPPs earned prior to opting in will count towards your weekly mission.

To complete Mission ‘Very Easy’ you need to earn a minimum of 10 VPPs from the time you have opted in for your mission until the time the mission week finishes. To complete Mission ‘Easy’ you need to earn a minimum of 30 VPPs from the time you have opted in for your mission until the time the mission week finishes. To complete Mission ‘Simple’ you need to earn a minimum of 60 VPPs from the time you have opted in for your mission until the time the mission week finishes. To complete Mission ‘Possible’ you need to earn a minimum of 150 VPPs from the time you have opted in for your mission until the time the mission week finishes. To complete Mission ‘Advanced’ you need to earn a minimum of 500 VPPs from the time you have opted in for your mission until the time the mission week finishes.

You earn VPPs by playing in any real money games at PokerStars. Find more details here.

Mission All-in Shootout tickets are non-transferable and cannot be exchanged for cash. Unused tickets will be forfeited.

There will be no late registration available for Mission All-in Shootout tournaments.

All-in Shootout tickets awarded in Mission Week 1 can only be used to play the Mission All-in Shootout on Monday, November 11 at 15:00 ET. Tickets cannot be transferred to another week.

All-in Shootout tickets awarded in Mission Week 2 can only be used to play the Mission All-in Shootout on Monday, November 18 at 15:00 ET. Tickets cannot be transferred to another week.

All-in Shootout tickets awarded in Mission Week 3 can only be used to play the Mission All-in Shootout on Monday, November 25 at 15:00 ET. Tickets cannot be transferred to another week.

You need to manually register for the All-in Shootout tournament using your ticket won. You do not need to be logged in to play the tournament as all players will be moved all-in from the first hand onwards. The cash prizes will be paid out automatically to the winning players as soon as the tournament is completed.

Mission Bonuses require you to earn a specified number of VPPs by the closing date of said Mission. If you have an existing Pending Bonus on your account when you opt-in for a Mission Bonus, any VPPs you earn will be credited towards the bonus that expires first. You cannot earn VPPs towards two bonuses at the same time.

Example 1: If you have an active Pending Bonus on your account that expires on December 30 and you activate your Mission Week Bonus with expiry date on November 10, any VPPs you earn will first be credited towards your Mission Bonus (the bonus that expires first). The Pending Bonus will be suspended until the mission bonus is either cleared or expired, at which time any VPPs you earn will once again be credited towards a previously Pending Bonus.

Example 2: If you have an active Pending Bonus on your account that expires on November 7 and you activate your Mission Week Bonus with expiry date on November 10, any VPPs you earn will first be credited towards your Pending Bonus (the bonus that expires first). The Mission Bonus will be suspended until the Pending Bonus is either cleared or expired, at which time any VPPs you earn will begin to be credited towards your Mission Bonus.

De Terms & Conditions van PokerStars zijn van toepassing op deze promotie en kunnen te allen tijde worden gewijzigd.

Als je nog geen account bij PokerStars hebt, maak dan nu gebruik van onze first deposit bonus en maak een account aan:

- Nederlanders: klik hier

- Belgen: klik hier

Beantwoorden
Citeren
18 reacties
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Altijd leuk kans op free money, ik heb me geregged voor de possible, 500 VPP is net teveel voor me maar 150 moet te doen zijn zeker omdat ik vandaag weer eens up mag moven.

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom
BlackMember

Mja de hoogste target zat al snel vol als ik het engelse forum mag geloven. Kon me er iig niet meer voor reggen. Wel een beetje slecht...

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

inderdaad en het zou me verbazen dat er 100k spelers zijn die in 1 week 500 VPP halen op PokerStars.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door DukeFreedom
Mja de hoogste target zat al snel vol als ik het engelse forum mag geloven. Kon me er iig niet meer voor reggen. Wel een beetje slecht...

Heb je het daarna nog een keer geprobeerd, kan error geweest zijn of zo omdat het redelijk nieuw is?

Beantwoorden
Citeren

Pokerstrars.fr

Gebruikt deze codes al langer!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja maar als Fransen het systeem ook gemaakt hebben _evil:

Beantwoorden
Citeren
Zappyke
PokerStrategist

Heb mij ingeschreven maar krijg geen VPP voor die missie.
Raar...

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Zappyke
Raar...

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Ja maar als Fransen het systeem ook gemaakt hebben _evil:

Misschien toch :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Zappyke
Raar...

Daar kunnen we je denk ik weinig bij helpen, ik zou eens contact opnemen met support van Stars om te kijken wat zij zeggen.

Beantwoorden
Citeren
Zappyke
PokerStrategist

Ja, heb ik gedaan.
Het heeft te maken met nog lopende bonussen maar ik heb het ticketje toch gekregen.
Super-service!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zoiets had ik inderdaad gelezen in de voorwaarden maar mooi dat ze dan alsnog ticket geven _thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Zappyke
PokerStrategist

Ik had die voorwaarden ook wel gelezen hoor maar die zijn blijkbaar niet volledig.
Als mijn Engels mij niet in de steek laat, staat in de voorwaarden dat de VPPs gaan naar de missie die het snelst 'vervalt' dus ik dacht dat er geen probleem was aangezien mijn andere promotie pas vervalt in december en in januari.
In hun mail staan volgende voorwaarden:

Als je nog een lopende bonus hebt op je account wanneer je inschrijft voor een Missie-bonus, zal het systeem de behaalde VPPs (VIP Player Points) in de volgende volgorde toekennen:

1) Aan de bonus waar je reeds de meeste VPPs al voor hebt gehaald.
2) Aan de bonus die het dichts bij is bij de verloopdatum
3) Aan de oudste nog lopende bonus.

Beantwoorden
Citeren

Moet je X VPP's verdienen per sessie of per week, vrij vertaald van Engels naar Nederlands : Earn 10 VPPs in any game. Is any elke game, maar bedoelen ze in alle games die je speelt moet je 10 VPPS verdienen of in totaal over een week gezien ?

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981
PokerStrategist

het laatste

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

stel je haalt die possible een beetje te snel, en je voert die advanced code in, uiteindelijk haal je die missie niet, vervalt dan je eerste reeds verdiende ticket? of kan je uberhaupt dit niet doen omdat je maar 1 missie per week mág invoeren? als je het wel zou halen, zou dan je possible ticketje moeten vervallen, kán zoiets?

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981
PokerStrategist

ik zit in die situatie, je zit vast aan 1 keuze per week. Maw van de eerste keer goed inschatten wat je aan kan.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Het gaat idd om aan VPP in een week met game bedoelen ze gewoon een bepaalde variant.

En aangezien je maar 1 mission per week mag doen vervalt je plannetje Ad :coolface:.

Beantwoorden
Citeren

Dacht dat het per sessie was, dus nu hoef ik maar 10 VPPS te verdienen :evil:
Uiteraard zo slim om pas de vraag te stellen nadat ik de code had ingevoerd, en nu dus niet meer terug kan :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren