Ga naar het forum
Pokeren vanuit ital...

Meldingen
Alles wissen

Pokeren vanuit italie

16 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
5,831 Weergaven

Forumleden!

Heb een vraagje,!

Ik ga volgende week voor drie maanden naar italie, mijn vraag is kan ik daar gewoon spelen met mijn EU account of moet ik een nieuwe account aanmaken op de IT Pokerstars en dan daar alles op spelen, wat me heel kut lijkt omdat je dan niet alles kan spelen.

Alvast bedankt!!

Gr

Beantwoorden
Citeren
15 reacties
Rogier
Oldschool Grinder

dat laatste denk ik

Beantwoorden
Citeren

yep. als je naar een land vertrekt dat uitgesloten is door stars zal je een lokaal account moeten aanmaken, of je moet hier een pc van jou in nederland laten draaien en via vpn die pc besturen.

enjoy!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

aah FML. Hmm kijk wel, neem me computer namelijk ook mee. Naja dan maar online omwisselen voor live de drie maanden

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Beetje mijn geld in Italië zitten verbrassen he _evil:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

idd, heb me baan opgezegd en ga van de winst drie maanden THE LIFE leven :D :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

nou geniet er van zou ik zeggen _evil:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

3 maanden Rimini hmmm dat moet zeker lukken :rage: :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nou geweldig kut nu al hekel aan italie

Hallo touches
Bedankt voor je e-mail.
Het is helaas niet toegestaan om op je PokerStars.EU account te spelen tijdens je vakantie in Italie.Door Italiaanse wet- en regelgeving mogen alleen spelers die in Italië wonen spelen op PokerStars.IT. PokerStars.EU is niet toegankelijk vanuit Italië. PokerStars heeft een AAMS-kansspellicentie voor het .IT-pokerplatform en biedt echtgeldspellen aan volgens de Italiaanse wet- en regelgeving. Onder deze licentie mogen alleen mensen die in Italië wonen, in het bezit zijn van een geldige Codice Fiscale (Burgerservicenummer) en een Italiaans legitimatiebewijs spelen voor echt geld op PokerStars.IT. Het is niet mogelijk om toegang te krijgen tot PokerStars.COM via de PokerStars.IT-software. Onze excuses voor het eventuele ongemak.
 Je kan meer informatie vinden op de PokerStars-website:  http://www.pokerstars.it/en/poker/real-money/  Bedankt voor je begrip en medewerking met deze situatie.Mocht je nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet,TiemePokerStars Klantenservice 

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Even een update,

Ik kan nu op alle sites spelen, dankzij surfeasy!! Makelijk in gebruik werkt op android mac windows enz enz, je krijgt 600mb gratis, maar kost 4 dollar per maand om unlimited mbs te krijgen, ben er nu zeer tevreden over

Dus ga je op vakantie? Zoi ik dat adviseren haha

Gr

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF
PokerStrategist

Nice!

Beantwoorden
Citeren
Yoghi
BlackMember

Veel plezier met je ban op Stars

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dankje, maar op stars kon ik ook zonder VPN;) maar toch bedankt voor de nuttige info

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zolang je op PokerStars.IT speelt is het inderdaad geen probleem om in Italië te spelen.
Voor andere PokerStars clients is het niet het geval.

Beantwoorden
Citeren

Ik vertrek binnenkort naar turkije kan ik gewoon met mijn laptop online spelen vanuit Turkije ? Of gaat dit niet ?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Vanuit Turkije kun je volgens mij gewoon online pokeren op de PokerStars.eu client.
Hoe het met de PokerStars.be client zit zou ik niet weten.
Al is het niet verkeerd om advies te vragen aan PokerStars support door een mail te sturen naar support@pokerstars.eu of support@pokerstars.be (België), want zij weten zeker hoe het zit.

Beantwoorden
Citeren