Oorspronkelijk gepost door Umag0n
18 mans gelukkig. :x alst final table was van toernooi zou ik nu zwaar tilten
Blijft in ieder geval erg rot..
18 mans gelukkig. :x alst final table was van toernooi zou ik nu zwaar tilten
Blijft in ieder geval erg rot..
Oorspronkelijk gepost door Pieter1960
18 mans gelukkig. :x alst final table was van toernooi zou ik nu zwaar tiltenBlijft in ieder geval erg rot..
Ja nja ben nu 4e geworden , beter geven ze me buy in ook terug. Want dit is evengoed een slecht iets. Sta je 1e. Om als 4e eruit te gaan door iets wat buiten mijn macht is.
Als het goed is, zijn het alleen Nederlanders die problemen hebben met de verbinding, fwiw. Hier in Spanje werkt alles prima =]
Oorspronkelijk gepost door Wabbo
Als het goed is, zijn het alleen Nederlanders die problemen hebben met de verbinding, fwiw. Hier in Spanje werkt alles prima =]
Hmm hiddenbrag ?
De US-servers draaien in ieder geval nog. Website ligt er dan wel weer uit. Vage bedoening zo zonder aankondiging.

Als het goed is, zijn het alleen Nederlanders die problemen hebben met de verbinding, fwiw. Hier in Spanje werkt alles prima =]Hmm hiddenbrag ?
![]()
hoezo hidden? Hij zat paar dagen terug ook al tegen mij te bluffen hierover
Oorspronkelijk gepost door bobm78
Als het goed is, zijn het alleen Nederlanders die problemen hebben met de verbinding, fwiw. Hier in Spanje werkt alles prima =]Hmm hiddenbrag ?
![]()
![]()
Ik speel de micro's; ik bluf nooit
Oorspronkelijk gepost door bobm78
![]()
![]()
Hij is gewoon jaloezie aan het kweken hier. Haat en nijd , kom we pakken onze hooivorken en jagen em op
![]()
Is niet waar Ierland, Engeland en Duitsland hebben dezelfde problemen volgens Twitter..
Oorspronkelijk gepost door Pstrats
De US-servers draaien in ieder geval nog. Website ligt er dan wel weer uit. Vage bedoening zo zonder aankondiging.
Het zal vast niet gepland zijn.
Vanuit Gib werkt het wel gewoon normaal iig.
welke twitter?
search for #pokerstars or pokerstars, genoeg reactie...
Zonde dat die optie 'realtime' weg is bij Google. Als ik een keer tv-storing had of iets dergelijks kon ik via Realtime --> UPC typen alle real time berichten lezen. Jammer dat ongeveer een half jaar terug opeens pleite was. Ze zouden het verbeteren maar nog niets gezien. Zo ook als ik mij ergens aan stoorde op tv dan kon je in real-time zien dat anderen er zich ook aan ergerde
http://searchengineland.com/google-realtime-search-goes-missing-84130