Als ik bij pokerstars.fr een account maak kan ik dan via dat account tracked spelen op pokerstrategy terwijl ik ook op pokerstars.eu speel?
Als belg gaat dit wel niet denk ik, het is niet mogelijk om naar de .fr site te gaan of de software te downloaden.
Ik heb dit gedaan en het werkt...gewoon aanmaken via de link op de Franse PS.
Ik ben hollander btw dunno voor belgen
Ik heb de software ook zonder problemen kunnen downloaden, maar ik maak me zorgen over het feit of ik kan uitcashen zonder problemen of niet.
uitcashen kan alleen via bank..je hebt als het goed is screen gestuurd met IBAN erop..
Heb er zelf nog geen ervaring mee overigens
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Belgen kunnen niet bij PokerStars.fr terecht, omdat iedereen verplicht is bij Stars.be te spelen.
Ja ongelofelijk mega lame dat
Mss een domme vraag, maar kan ik op PS france wel mijn taal op Engels zetten ivm HUD? Zoja zal ik dit ook eens gaan proberen. Iemand ook informatie over traffic?
Oorspronkelijk gepost door ssacr
Mss een domme vraag, maar kan ik op PS france wel mijn taal op Engels zetten ivm HUD? Zoja zal ik dit ook eens gaan proberen. Iemand ook informatie over traffic?
ja kan
traffic: SnG bijna niks, alleen wat HU en STT, cash geen idee, MTT's vergelijkbaar met stars alleen iets minder en aanzienlijk kleinere velden (200-600)
Oorspronkelijk gepost door luca02
Is de rake hier eigenlijk niet veel hoger?
Ja de rake is veel hoger (iig bij toernooien) BI zijn meestal iets als 1.8+0.2 of 9+1 enz..
Dit wordt wel ruimschoots goedgemaakt door de veel grotere edge die je op dit netwerk hebt.
Tnx voor je info Mintberry! Kan ik trouwens geld overmaken van EU naar France of moet ik anders storten?
Tnx voor je info Mintberry! Kan ik trouwens geld overmaken van EU naar France of moet ik anders storten?
Voor zover ik het weet kun je je stars.eu account niet koppelen aan je stars.fr account, zoals dit kan met stars.eu en ftp.eu. Je zal dus apart moeten storten.
Hou er rekening mee dat je wel kan storten met moneybookers etc. maar dat uitcashen alleen via je bank kan. Je moet dan ook tijdens je verificatie al een screenshot sturen van een bankafschrift met daarop je IBAN en BIC zichtbaar.
Ok, heb net de account aangemaakt en kan idd niet overmaken. Is wel erg weinig traffic wat ik zo zag, geeneens mensen aan zoom NL10 en 46 aan NL2. Wel 45 man Ko SnG. Denk dat ik dat eens ga proberen.
However, for players registering to PokerStars.fr from outside France, we have added a level of security to ensure only fully validated non-French residents can play on the PokerStars.fr platform. As you are one of these players, you are only permitted to play once you have fully completed this validation process, which has the following two steps: Step 1 Submission of your government issued ID and European Bank statement; and Step 2 Successfully entering the Account Validation Code (AVC) that will be sent to your home address by post. Once both these steps are verified, you will be notified accordingly and will be permitted to play at PokerStars.fr; until such time you will not be permitted to play on PokerStars.fr
Heh, verdorie. Heb net 100 euro erop gezet, naja de termijn waarin mn bankroll wordt weggedonkt wordt hierdoor wel verlengd.
Ok, heb net de account aangemaakt en kan idd niet overmaken. Is wel erg weinig traffic wat ik zo zag, geeneens mensen aan zoom NL10 en 46 aan NL2. Wel 45 man Ko SnG. Denk dat ik dat eens ga proberen.
die 45-mans liepen nooit echt, misschien nu wel maar in het verleden echt niet