Ik ben silverstar bij PS. Je krijgt dan 150% van de normale FPP's. Nu speel ik voornamelijk S&G's en hierbij kun je zien hoeveel FPP's je krijgt voor de S&G. Bij 12+1 krijg ik 5 FPP's. Maar is dit al aangepast op mijn silverstar niveau of krijg ik dan 7,5 FPP's? Als ik het nakijk dan krijg ik er maar 5. Dus of het de 150% geldt niet bij S&G's of het is al aangepast, of ik krijg niet waar ik recht op heb:). Wie o wie heeft het antwoord?
VPP's veranderen niet en FPP's krijg je 1.5x zoveel
Ik denk dat je naar de VPP's kijkt
Ook ronden ze trouwens niet af (die vraag heb ik al eens gesteld :))
Ze werken achter de komma tot 2 decimalen door met de FPP's, maar dat kun je niet zien op je account. Dus de ene keer krijg je 7 FPP's voor 1$ rake en de andere keer 8 FPP's
Ja nu snap ik hem, ik heb idd naar de VPP's gekeken. Dacht trouwens ook dat je als je eenmaal silverstar was dit makkelijker is om te behouden, maar dit gaat dus niet op! In iedergeval bedankt. Tis me weer allemaal helder.
Oorspronkelijk gepost door luukiee
Ja nu snap ik hem, ik heb idd naar de VPP's gekeken. Dacht trouwens ook dat je als je eenmaal silverstar was dit makkelijker is om te behouden, maar dit gaat dus niet op! In iedergeval bedankt. Tis me weer allemaal helder.
Zo goed als iedereen denkt dit eerst
en dan leren we over het verschi tussen FPP en VPP