Ga naar het forum
PokerStars stopt me...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] PokerStars stopt met Double or Nothing SNG's

38 Berichten
23 Gebruikers
0 Reacties
4,713 Weergaven

Wil je nog graag eens een DoN-SNG spelen op PokerStars? Wees er dan snel bij, want vanaf 15 februari zal deze variant verdwijnen uit het spelaanbod bij PokerStars. Deze beslissing is mede gemaakt door de vele collusion en cheating verhalen de laatste tijd. Ook PokerStars beseft inmiddels dat deze variant uiterst gevoelig is voor chipdumping en gaat de variant daarom vervangen door de nieuwe Fifty50-SNG's.

Andere pokerrooms zoals de pokerrooms van het iPoker- en en Ongame-netwerk bieden nog steeds DON's aan.

Geen nood dus voor de DoN-spelers, er blijft genoeg aanbod voor deze toernooien.

Wat vind je van het afschaffen van deze variant? Een reden om nu toch eens een andere pokerroom te testen?

37 reacties
samni
PokerStrategist

Zat eraan te komen imo. Had het nog voorspeld toen de 50/50 SNG's ingevoerd werden.

Nou... ik speelde weinig/nooit DoN's maar ik weet wel dat ik die 50-50 op zich steeds meer ga waarderen en ze wellicht beter zijn dan de DoN's. Als je beetje goed pokert en op de juiste momenten pressie toepast kun je de winst meestal meer dan verdubbelen. (soms zelfs 3 of 4 keer de inleg).

Waar je bij DoN's nog redelijk passief kunt wachten tot iemand zich er uit donkt moet je echter wel actief bezig blijven. Dat is dus wel een nadeel op zich maar ik hou toch al niet van passief pokeren.

johninho123
PokerStrategist

:f_cry: :f_cry: :f_cry: :f_cry: :f_cry: :f_cry: :f_cry: :f_cry: :f_cry: :f_cry: :f_cry: :f_cry: :f_cry: :f_cry: :f_cry: :f_cry: :f_cry:

DonBartos
Oldschool Grinder

Nice, krijgen we meer DON-visjes op de andere SNGs op PS :P

GOed nieuws voor Flammie, denk ik :D

johninho123
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Erdnase26
GOed nieuws voor Flammie, denk ik :D

lol :D

Horemanske
PokerStrategist

stil he seffes is hem wakker :O

live4danzig
PokerStrategist

Wat Pokerstars eigenlijk zegt is dat ze het cheaten niet kunnen aanpakken/voorkomen en daarom maar de DoN's verwijderderen, mijn inziens een zwaktebod van Pokerstars. Hiermee zullen de cheaters echt niet verdwijnen die zullen wel naar nieuwe mogelijkheden gaan zoeken.

En of de cheaters naar een andere room gaan is nog maar de vraag, door de grote aantal hoeveelheden spelers op Pokerstars lijkt mij het makkelijker om daar te cheaten ipv naar een kleinere room te gaan waar het veel eerder zal opvallen als iemand cheat.

Cognitief
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door live4danzig
Wat Pokerstars eigenlijk zegt is dat ze het cheaten niet kunnen aanpakken/voorkomen en daarom maar de DoN's verwijderderen, mijn inziens een zwaktebod van Pokerstars. Hiermee zullen de cheaters echt niet verdwijnen die zullen wel naar nieuwe mogelijkheden gaan zoeken.

Kan het wel begrijpen van Pokerstars, als de DON's daadwerkelijk een stuk cheatgevoeliger zijn als alle andere varianten. Wil je het dan minder gevoelig maken gaat er wel erg veel tijd en geld in zitten en dat wil je als pokerroom niet. Als Pokerstars weet dat hun andere varianten veel minder gevoelig zijn is het gewoon logisch. :f_eek:

LiquidCity
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Horemanske
stil he seffes is hem wakker :O

wat?

Arjon
Oldschool Grinder

Stil zijn, anders wordt hij direct nog wakker.

Prima leesbaar imo :) Al heb ik al een beetje geoefend met Vlaamse teksten :)

Zal me dan gaan leggen @ headsup en 50/50 dons :)
Heb er geen problemen mee en ik voelde al aan mijn water dat er soms nogal gedeeld werd in de fishes door sommige spelers :)

live4danzig
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Cognitief

Oorspronkelijk gepost door live4danzig

Kan het wel begrijpen van Pokerstars, als de DON's daadwerkelijk een stuk cheatgevoeliger zijn als alle andere varianten. Wil je het dan minder gevoelig maken gaat er wel erg veel tijd en geld in zitten en dat wil je als pokerroom niet. Als Pokerstars weet dat hun andere varianten veel minder gevoelig zijn is het gewoon logisch. :f_eek:

Ik denk inderdaad de DoN's het makkelijkste zijn om mee te cheaten maar als je kan cheaten in de DoN's moet het ook mogelijk zijn om in de normale SnG's te cheaten. Ik ben bang dat de cheaters gewoon zullen overstappen naar de SnG's of de fifty50 SnG's en zo los je het probleem niet op.

AmsterdamCalling
PokerStrategist

Matig:(

KingKlaas
Oldschool Grinder

DON is een pokervariant waar ik zonder dat ik er ook maar ooit eentje van heb gespeeld al het gevoel van had: DOODSAAI

johninho123
PokerStrategist

R.I.P. Don :( ik zal je missen:(

Oorspronkelijk gepost door KingKlaas
DON is een pokervariant waar ik zonder dat ik er ook maar ooit eentje van heb gespeeld al het gevoel van had: DOODSAAI

Dat zeker :) ... maar die 50-50 is wel vet hoor... vooral als je op het eind veel chips hebt en je een mail krijgt met de eindscore van meer dan 3 x zoveel je inleg :D

Als je een 9 man SnG wint heb je ook meer dan 3x je inleg :P

raymond20001
PokerStrategist

DoN = chinese SSS