Ga naar het forum
PokerStars Voetbal ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] PokerStars Voetbal Poker Gala

19 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
1,819 Weergaven

29 mei zal het eerste Voetbal Poker Gala plaatsvinden in Amsterdam. Het evenement zal buiten de Team PokerStars Pro's ook vele bkenden aantrekken van buiten, maar ook zeker van binnen het voetbal. Zo zegt PokerStars de grootste namen uit de competitie te hebben gestrikt.

Voor het toernooi zijn nog enkele tickets beschikbaar en die kun jij winnen!

Van 9 tot en met 22 mei kun jij je tussen maandag en zaterdag om 19:00 uur dagelijks kwalificeren voor de weekfinale. De weekfinales vinden plaats op zondag 15 en 22 mei.

Tijdens de weekfinale zullen de laatste 4 overgebleven spelers een ticket winnen voor het spectaculaire evenement.

Wat denk jij van deze promotie? Ga jij meespelen om een ticket te bemachtigen?
Laat het weten in deze thread!

18 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Volgens Twitter komen in ieder geval de volgende spelers:

Babel, Anita, Wijnaldum, De Guzman, Van de Laak, Kwakman en Greene.

Roachor
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Volgens Twitter komen in ieder geval de volgende spelers:

Babel, Anita, Wijnaldum, De Guzman, Van de Laak, Kwakman en Greene.

Ik was eerst pissed dat ze op zo'n rot tijd begonnen met de tourneys.. nu boeid het me niet eens meer ;)

Temano
Poker Player

Iemand enig idee wat dit evenement behelst?

Knien12
Elite Grinder

Een toernooi waar je komt te spelen tegen team pokerstars spelers en een aantal bekende profvoetballers.

Ik weet niet wat je verder met je vraag bedoelt.

Temano
Poker Player

Knien bedankt voor je reply!

Ik dacht echter meer aan info over de venue, prijzen, en eventuele bevestigde namen. Maar ik heb begrepen dat het de eerste keer is dat ze dit organiseren, dus er is nog niet zoveel over bekend.

Knien12
Elite Grinder

Ha nee, die informatie hebben ze (nog) niet vrijgegeven.

Temano
Poker Player

In ieder geval bedankt voor de reply. Ik hoor het graag als er meer bekend is, en uiteraard laat ik het hier weten zodra ik meer weet!

Je kunt je deze week ook nog gratis kwalificeren op 23, 24 en 25 mei en voor 25 FPP om 19.00 uur en 19.30 uur. Op 26 mei is de laatste finale waar 2 tickets te winnen zijn voor het event.

Welke voetballers er precies komen is nog een verassing, maar ik heb vernomen dat er meerdere topvoetballers van Nederlandse clubs komen, maar ook internationals. Daarnaast komen er ook Team PokerStars Pro's.

Er wordt gespeeld voor het goede doel op 29 mei in Amsterdam!

Op de PokerStarsNL Twitter, Facebook en Hyves volgt later meer info.

Oorspronkelijk gepost door Beauker
Welke voetballers er precies komen is nog een verassing, maar ik heb vernomen dat er meerdere topvoetballers van Nederlandse clubs komen, maar ook internationals. Daarnaast komen er ook Team PokerStars Pro's.

Heb je toevallig nog meer inside info? :D

Ik kan helaas geen namen noemen, maar ik kan je wel beloven dat het erg leuk zal zijn om erbij te mogen zijn. :D ;)

Ik kan helaas geen namen noemen, maar ik kan je wel beloven dat het erg leuk zal zijn om erbij te mogen zijn. :D ;)

Ik ben benieuwd!

Btw; ben even nieuwsgierig. Ben je bezig met de organisatie, of heb je een andere band met het gala of gewoon goed geïnformeerde vrienden? :)

Temano
Poker Player

Locatie bekend, Hotel The Dylan aan de keizersgracht.

Ik werk voor PokerStars Nederland en zal er ook bij zijn op 29 mei, vandaar dat ik er meer over weet. ;) Is er al iemand van het forum gekwalificeerd dat jullie weten?

Ik werk voor PokerStars Nederland en zal er ook bij zijn op 29 mei, vandaar dat ik er meer over weet. ;) Is er al iemand van het forum gekwalificeerd dat jullie weten?

Ah oke. Dat verklaart een hoop. :) Ik heb eerlijk gezegd nog niemand gezien die zich geplaatst heeft. Misschien de onderstaande poster 'Temano'?

Oorspronkelijk gepost door Temano
Locatie bekend, Hotel The Dylan aan de keizersgracht.

Thanks voor het melden!

@Nordin Ik kan wel vaker interessante promotie plaatsen op het forum voor geïnteresseerden. Ik wil niet gaan spammen, maar sommige promoties worden misschien niet opgemerkt, terwijl het wel erg leuk kan zijn voor forumleden.

@Nordin Ik kan wel vaker interessante promotie plaatsen op het forum voor geïnteresseerden. Ik wil niet gaan spammen, maar sommige promoties worden misschien niet opgemerkt, terwijl het wel erg leuk kan zijn voor forumleden.

Leuke promo's voor onze leden zijn natuurlijk altijd welkom. En als we interessante promoties op de site missen en je wilt niet spammen, dan kun je ze ook altijd even naar dutch@pokerstrategy.com sturen, dan kunnen wij hem voor je plaatsen. :)

Temano
Poker Player

Ik heb me inderdaad gekwalificeerd...

@Nordin Dat zal ik zeker doen! Bedankt.

@Temano Tot zondag! :)