Ik heb me ook aangemeld, TheHagueGame.
Hey Amnesia85,
Alles goed?
Wanneer regel je eens een nieuw tornooi'tje :D? Mss effe polsen wanneer iedereen kan ;). In de week past het beste voor mij rond 20u.. Weekends ben ik niet zo actief meer :D.
See you at the tables,
LgnDe
PS: Als er nog iemand een andere actieve pokerclub kent mag je het altijd laten weten =D..
Oorspronkelijk gepost door NielsvM
Ik heb ook gejoined onder dezelfde naam: NielsvM![]()
Camorraworld=Flawless?
Oorspronkelijk gepost door m0neyturb0
joined ;p
Iedereen aanvaard behalve jij
Wat is je stars naam?
Oorspronkelijk gepost door runningriot
weet niet of dit nog leeft of niet maar heb me aangemeld![]()
Idem. Onder zelfde nickname als hier <-
ik vind die homegames toch een beetje falen, concept is leuk maar is niet echt druk bezocht enzo.
Tsja idee op zich is leuk maar dan vooral voor toernooien. Want ja waarom zou je gaan spelen tegen mensen die je kent en vaak even goed als jou zijn? Ik ga dan iig liever tegen de echte vissen spelen en als ik dan tegen bekende wil spelen die ik dat denk ik eerdere live dan achter schermpje zitten ;).
Kijk af en toe toernooitje samen doen is leuk maar ja dan komt weer het probleem de agenda om de hoek kijken -> wanneer kan iedereen?
We willen in deze groep rond Kerst een toernooitje organiseren met lage BI puur voor gezelligheid.
Heb even poll laten maken in deze thread: Private Sng voor PokerStrategy?
Stemmen voor tijdstip kan t/m zaterdag uurtje of 18.00 uur en dan zal ik in de groep een toernooitje maken voor $1.