Ga naar het forum
Problemen met Poker...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Problemen met PokerStars account

23 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
3,496 Weergaven

Hey, alvast mijn excuses voor de vele vragen die gaan volgen, hopelijk is het verhaal nog te volgen.

Sinds enige tijd ben ik gaan denken om mijn BR van Party naar Stars over te zetten via bijv. Neteller.

Ik heb al wel een account bij Stars, maar dat was aangemaakt als playmoney account om te kunnen inloggen om mee te kijken bij een aantal coachings, voordat Mikogo in het spel was, en vooral ook bij Engelse coachings, die geen Mikogo gebruikten. Zodoende heb ik op Stars en FTP een account aangemaakt.

Mijn Stars account kreeg op een gegeven moment $5 gestort als promotie van Stars zelf om mensen met playmoney account een kans te bieden om toch aan real money tafels te spelen. Echter werd er gezegd dat dit niet als eerste storting zou gelden en dus nog bonussen enzo beschikbaar bleven.

Maar nou heb ik deze account wel laten koppelen via PS, maar weet ik niet in hoeverre ik daar een bonuscode voor heb ingevuld, en hoe ik nu moet handelen. Als ik mijn BR naar Stars overzet, is mijn account dan aan PS gekoppeld, heb ik dan nog een first deposit bonus, en mocht ik geen bonuscode hebben gebruikt, is er dan een manier om dit aan te passen op welke manier dan ook? Voor alsnog heb ik nooit op Stars gespeeld met eigen geld, alleen als gevolg van zo'n promotie. Toch heb ik nog geen SP kunnen ontvangen met die paar DoN's die ik toentertijd heb gespeeld met dat geld, dus op dit moment zal mijn koppeling nog niet actief zijn. Zal dit wel zo zijn bij mijn eerste eigen deposit?

22 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Wanneer je op deze account gespeeld hebt met die gratis $5 en geen strategypoints ontvangen hebt, dan is je account niet aan PokerStrategy gekoppeld en als het goed is ook niet aangemaakt de onze bonuscode.
Je zult dan na het storten evenmin onze first deposit bonus / Strategypoints krijgen.
Als je account gekoppeld zou zijn, zou je namelijk strategypoints moeten krijgen. Tenzij je in de software de "de account info-sharing" niet aan hebt staan, deze vind je onder "requests". Wanneer dit zo is zou het nog zo kunnen zijn dat je account gekoppeld is, maar wij geen informatie ontvangen.

Je zou er dan wel voor kunnen kiezen om naar Full Tilt te verhuizen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Okay, dus ik zit in een lelijke situatie. Crap...

Ik wil naar Stars, zie geen reden om naar FTP of andere site te gaan. Dus omdat ik een account heb aangemaakt om mee te kunnen kijken op Engelse coachings, zonder verder een doel te hebben op die account te spelen, kan ik op geen enkele wijze meer getracked op Stars spelen? Die bonus enzo hoef ik niet, daar gaat het me niet om, anders zou ik wel naar andere sites gaan met hogere first deposit bonus, maar gewoon vanwege het aanbod op Stars en de software. Is er een mogelijkheid om mijn huidige account te ontkoppelen, daar deze nog niet definitief is gekoppeld? In mijn pokerroom scherm staat er namelijk wel een vinkje, maar geen groen vinkje zoals bij PartyPoker (mijn main room) waar ook een melding bij staat dat PartyPoker al gekoppeld is. Wel staat er bij PokerStars een klein zwart vinkje, wat naar mijn idee niet zoveel zegt, en een knop met opslaan erachter. Toch kan ik geen naam meer invullen om op te slaan, dus vroeg ik mij af wat die status dan inhoudt? Aangezien het nu dus voor niets is geweest dat ik een account heb aangemaakt om mee te kijken aan de tafels, zou ik niet meer tracked kunnen spelen?

Indien mogelijk zie ik graag mijn nutteloze PokerStars account verdwijnen uit mijn lijst met 'gekoppelde' pokerrooms.

Gerv
Elite Grinder

maak een nieuwe Stars account aan en wel op de goede manier? je hebt niet gestort op de vorige imo?

Ik heb dat zo gedaan met mijn Stars account, playmoney vanished, nieuwe aangemaakt ^^

Oja en er is nu ook een Reload bonus ($600 storten voor 20% up to $120) die je kan gebruiken !

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja, natuurlijk kan ik gewoon nieuwe maken, maar wist niet of dat mocht. Enige probleem is dat ik dan wel even moet hopen dat PS zo aardig wil zijn mijn huidige Stars account te ontkoppelen :D.

EDIT: Wat bedoel je met playmoney vanisched? Laten deleten door support van Stars? En ben je die dan ook automatisch kwijt op je PS overzicht van poker rooms?

Gerv
Elite Grinder

Ik log er nooit meer in ^^

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hmm, okay...

Maar ik had ook iets gelezen over dat je alleen die code van PS kon gebruiken als je de software nog niet op je computer had staan en dus alleen als je voor de eerste keer de software download via de link die PS je geeft? Klopt dat, of maakt dat niet uit?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Okay.... Het lijkt er op dat ik screwed ben wat betreft mijn PokerStars mogelijkheden. Heb de support ingeschakeld, omdat mijn PokerStars account, waar ik nooit een bonuscode heb ingevuld, een account dat puur was aangemaakt om mee te kunnen kijken aan tafels voor Engelse coachings waar ze geen Mikogo gebruiken, nu onvolledig gelinked is aan PS. Zodoende ontvang ik geen SP, is er geen enkel werkend verband tussen mijn PS account en Stars account ,maar staat deze wel in mijn lijst met poker rooms, waardoor ik geen andere account kan koppelen. Ik zal zo even een screenshot maken van de situatie, om uit te leggen wat het verschil is tussen mijn werkende PartyPoker link met PS en mijn niet werkende Stars link met PS.

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

misschien kun je proberen om de code voor first deposit mee te geven met de storting en dat ie dan alsnog goed wordt gekoppeld.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hmm... Kun je bij een storting dan uberhaupt een code invullen ja? Dat zou natuurlijk het probleem meteen oplossen, al betwijfel ik of dit kan, omdat gezegd wordt dat je bij aanmelding die code al moet opgeven om getracked te spelen. Maar zoals al werd voorgesteld om een andere account te maken en het dit keer wel goed aan te pakken, gaat ook niet echt lukken, omdat nu deze account in de weg staat bij mijn lijst met poker rooms, en die krijg ik zelf niet weg.

EDIT: Handig 2 verschillende topics, begin ze zelf al door de war te halen :P Deze is natuurlijk m'n eigen, hier gaat het verhaal verder.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zo ziet de geslaagde koppeling er uit voor PartyPoker:

Maar zo ziet het er al een tijdje uit bij PokerStars:

Bij PartyPoker heb ik dus precies gedaan zoals het moet bij de eerste aanmelding, en is de koppeling dus gelukt. Bij PokerStars heb ik voor eerder genoemde reden geen code ingevuld, leek me niet nodig op dat moment (hoe stom kun je zijn, achteraf), maar daar is de koppeling dus niet aanwezig.

Bij PartyPoker staat een groen vinkje, bij PokerStars een zwarte, en is de knop 'Opslaan' gek genoeg nog zichtbaar, zonder dat ik iets in het textveld kan aanpassen.

EDIT: Misschien ook handig om mijn support ticket plus reactie even te geven.

Kreeg bij de eerste ticket meteen binnen enkele minuten reactie, maar toen ik daar weer op reageerde, bleef een antwoord tot dusver nog steeds uit.

"Xpload1989,
24.04.09 18:33:

Dear support,

About 2 months ago I made an account on PokerStars so I could watch the tables during an English coaching. The English are not using Mikogo like the Dutch community does, because they have too many people in a coaching at one time. Therefor I was forced to make an account on Stars, since I had no account yet. By doing so, I sort of messed up my chance to ever play tracked at PokerStars without even knowing. It was only a few weeks ago when I was thinking of moving to Stars, when I realised I tried to track my playmoney account, that never had the intention to be a real money account before. So now I'm stuck with a useless account and it has unsuccessfully been linked to my PokerStrategy account. Is there any way you can undo this for me so I can find another way to start playing tracked again? That way I can still move my bankroll to Stars and start playing there.

All the best,
Xpload1989"

"Jeff,
24.04.09 18:36:

Dear Xpload1989,

I'm sorry but PokerStars does not allow us to retrack existing accounts, unfortunately.
Thank your for your understanding.

Best regards,
Jeff"

"Xpload1989,
24.04.09 18:41:

Dear support,

As I totally understand the fact that PokerStars does not allow you to retrack existing accounts, I would like to explain how this situation is different. After I made the playmoney account, I never played on that account for obvious reasons. Later, PokerStars had this promotion where all playmoney accounts got $5 for free to try the real money tables. I tried to link my account to PokerStrategy so I could earn StrategyPoints, but while doing so I realised I never used any promotional code while registerin at PokerStars. Unfortunately I found out about that too late, and the linking had been a fact. Now it only shows a black v at my poker room list, which seems to mean something like an unfinished attempt to link accounts. Therefor, I'm not being tracked at the moment, but I am also not able to fill in any other information at the textfield there. That's why I'm stuck on that now, and asked you to look into it. I hope you can understand what I'm trying to say, since I don't really know how else I could solve this problem.

All the best,
Xpload1989"

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vraag me af of die laatste ticket wel gelukt is, anders had ik toch al wel antwoord gehad? :rolleyes:

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Volgens mij kun je bij je deposit een code toevoegen om een first deposit bonus te openen en zo misschien je account volledig te koppelen. Maar ik weet het niet zeker. Dacht dat ik dit ook had gedaan maar weet het niet zeker.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zou wel de ideale oplossing ongeveer zijn, want het enige dat ik nu wil is via Stars tracked kunnen spelen, en dus mijn stomme fout van toen herstellen. Het probleem was dat ik toen nog niet goed wist hoe het hier werkte, en daarom heb ik dit gedeelte een beetje verprutst. Als ik op deze manier alsnog tracked kan spelen vind ik het prima, ik hoef niet eens een bonus ofzo op dit moment, tracked spelen is genoeg. Gewoon vanwege het aanbod op Stars, zodat ik ook wat andere dingen kan proberen dan ik nu doe. :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nou, het lijkt er op dat ik alleen nog het idee van pcbeem kan proberen, want dit is de reactie die ik kreeg op m'n laatste ticket:

Dear Xpload1989,

As I said, there is nothing we can do for you.

Best regards,
Jeff

Lekker behulpzaam, en ik zie ook niet in hoe het ook maar iets uitmaakt of ik nu een half gekoppeld account heb waar ik toch niet op speel, of dat ze hem ontkoppelen. Fijn.... :(

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb inmiddels op aanraden van Lanfear een mail gestuurd naar de support van PokerStars, met het verzoek om mij alsnog de code van PokerStrategy in te laten vullen om mijn account succesvol te kunnen koppelen. Hij gaf me weinig kans, maar het is het proberen waard, baat het niet dan schaadt het niet. Nu afwachten op reactie. :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

KUT!

Het leek zo goed te gaan wat betreft mailen met PokerStars support, heb gedaan zoals ze zeiden, zelfs m'n logfiles moeten opsturen, en toen kwam er dit:

Hello Dominique,

Thank you for your e-mail.

The accounts can only be retro-linked to Pokerstrategy if the account has
been open within 30 days. According to our database you have already opened
the account before that time period so unfortunately you cannot collect
points with PokerStrategy.

Thank you for your understanding. If you have further questions or problems,
do not hesitate to contact us.

Regards,

Balint
PokerStars Support Team

Daar gaan m'n kansen om ooit nog tracked te spelen op Stars! En dat vanwege zo'n klein foutje bij het aanmelden, wat blijkbaar niet meer teruggedraaid kan worden. Het vervelende is gewoon dat ik toentertijd nog niet goed wist hoe het hier op PS werkte, en dat ik nooit duidelijk ergens op deze site iets gelezen heb over een waarschuwing voor zo'n situatie. Beetje jammer, want ik wil gewoon naar Stars, puur vanwege het aanbod en de software, maar dan ben ik dus genoodzaakt ongetracked te spelen...

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Kreeg net deze reactie van de support terug:

Dear Xpload1989,

We cannot delete account names, only edit them but it won´t have any negative or positive effect for you.

Best regards,
Jeff

Betekent dat dat als ik een nieuwe account zou hebben, zij deze voor mij kunnen veranderen? Dan zou ik dus alsnog tracked kunnen spelen. Vraag is alleen, als ik aan kom zetten met een nieuwe account ID, wat zullen ze dan denken? :P

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Vraag is alleen, als ik aan kom zetten met een nieuwe account ID, wat zullen ze dan denken? :P

Ik denk dat ze denken: "jippie een getracke account :)

pieter80
PokerStrategist

kun jij dat nieuwe id dan nog invullen. Bij mij is het invul vakje weg en staat er alleen nog []. Zou mijn stars ook zooooooooooo graag willen koppelen.