Sorry hoor, moet even van me af zeuren. Je hoeft dit niet te lezen, als het ongewenst is, verwijder het gerust.
Wat achtergrond: Ik een 5+ jaar geen poker gespeeld, nu sinds een week of 2 weer terug. Ik speelde met name op FullTilt, maar ben denk ik destijds al op PokerStars overgestapt. Man man man, wat erger ik me aan de software en alle regeltjes die ze hebben ingesteld. In willekeurige volgorde:
- De software lijkt wel een 3e rangs kermisattractie, overal knoppen en dingen en afleiding. Aan tafel hetzelfde: dingen gooien, knopjes, aankondigingen
- Op de wachtrij voor een tafel? Dat kan alleen als je eerst op een willekeurige andere tafel plaatsneemt, anders mag je niet in de queue
- De tafel op zaterdagavond verlaten en op zondagmiddag weer joinen? Dan moet je op alle tafels weer inbuyen op je hoogste stack waarmee je de tafel hebt verlaten. MSS is dus onmogelijk zo
- Het maximum is 4 tafels tegelijk, anders moet je maar Zoom gaan spelen
Het lijkt wel alsof ze liever hebben dat je een andere room zoekt, hoe kan dit nou "award winning software" genoemd worden als ik binnen 500 handen liever mijn BR ergens anders ga onderbrengen. Hoe kapot kun je het maken in een paar jaar tijd...