Ga naar het forum
Rant: Wat een waard...

Meldingen
Alles wissen

Rant: Wat een waardeloze software

19 Berichten
11 Gebruikers
8 Reacties
2,531 Weergaven
MeanGreen
PokerStrategist

Sorry hoor, moet even van me af zeuren. Je hoeft dit niet te lezen, als het ongewenst is, verwijder het gerust.

Wat achtergrond: Ik een 5+ jaar geen poker gespeeld, nu sinds een week of 2 weer terug. Ik speelde met name op FullTilt, maar ben denk ik destijds al op PokerStars overgestapt. Man man man, wat erger ik me aan de software en alle regeltjes die ze hebben ingesteld. In willekeurige volgorde:

• De software lijkt wel een 3e rangs kermisattractie, overal knoppen en dingen en afleiding. Aan tafel hetzelfde: dingen gooien, knopjes, aankondigingen
  • Op de wachtrij voor een tafel? Dat kan alleen als je eerst op een willekeurige andere tafel plaatsneemt, anders mag je niet in de queue
  • De tafel op zaterdagavond verlaten en op zondagmiddag weer joinen? Dan moet je op alle tafels weer inbuyen op je hoogste stack waarmee je de tafel hebt verlaten. MSS is dus onmogelijk zo
  • Het maximum is 4 tafels tegelijk, anders moet je maar Zoom gaan spelen

Het lijkt wel alsof ze liever hebben dat je een andere room zoekt, hoe kan dit nou "award winning software" genoemd worden als ik binnen 500 handen liever mijn BR ergens anders ga onderbrengen. Hoe kapot kun je het maken in een paar jaar tijd...

Beantwoorden
Citeren
18 reacties
PecPokerNL98
Poker Player

die trowable stuf heb ik allemaal uitgezet en als je de tafel kwaliteit op low zet heb je een normale tafel zonder shit er om heen. ik begrijp dat je cash speelt als je dan over stapt zal ik als ik jou was Run It Once poker proberen beste site die ik ooit gezien heb alleen soms niet genoeg spelers om te spelen worden wel steeds meer. en mocht je dat doen ze geven via hm3 ook een gratis abbo weg dus ik zou via die site registren en zo niet veel suc6 op stars hahah

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Het wordt inderdaad steeds triester op Stars. Nog even en dat moet je een verklaring inleveren waarom je wilt pokeren en een vast bedrag storten dat op moet voordat je weg mag of zo.

Speel zelf meestal Zoom wanneer ik eens cashgames speel. Daar heb je er minder last van. Al die flauwekul gooide ik er inderdaad ook meteen af. Moet zo simpel mogelijk blijven.

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98
Poker Player

ik vind het alleen zo jammer dat stars toch het beste SNG aanbod heeft anders zou ik wel ergens anders spelen.

maar ik ga er van uit dat ze dit jaar wel weer een stapje moeten maken want ggpoker gaat namelijk wel goed

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

dus er is niemand die je verplicht om te spelen in zo'n kermisattractie.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik vind het wel jammer dat ze het zo hebben aangepast, zoals het nu is.
Zou wel eens schadelijk voor ze kunnen zijn op de lange termijn.

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98
Poker Player

nu op een door de weekse avond hebben ze nog gewoon 100k spelers.
maar ik ben er wel van overtuigt dat ze dit jaar met wat nieuws (of ouds(supernova)) moeten komen anders gaan de recreatie spelers ook lopen, ik denk dat de poker sites daar ook op draaien. als de vissen weg zwemmen volgen de haaien van zelf.

Beantwoorden
Citeren
MeanGreen Topicstarter
MeanGreen
PokerStrategist

Qua getrackte sites is er via PokerStragegy ook niet veel keus. Betfair is het enige alternatief waar je nu op kunt aanmelden om getracked te spelen, maar daar waren gisteravond maar 6k mensen online en geen enkele cash tafel op de micro limieten. Had er nog wat geld staan, maar dat haal ik er af.

888 staat wel bij het stragegy points overzicht op https://nl.pokerstrategy.com/home/strategypoints/, maar niet bij de tracked websites op mijn profiel https://nl.pokerstrategy.com/home/profile/

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Wat betreft het aantal poker rooms dat spelers uit Nederlands accepteert - Hopelijk gaat dat binnenkort weer omhoog zodra de nieuwe wet voor kansspelen op afstand in werking treedt. Zodra dit live is en de verschillende rooms hun licentie krijgen, wordt het aanbod voor Nederlandse spelers weer een stuk beter dan momenteel en zullen verschillende rooms die de markt verlaten hebben voor nieuwe spelers weer terugkegen. Zoals bijvoorbeeld 888, bet365 en Unibet (die volgens mij ook al een sponsordeal hebben met Ajax...maarja die hadden ze ook met de KNWU in 2017 of 18, toen de markt gereguleerd zou worden, inmiddels is het 2021 :f_biggrin: ).

Geen idee overigens wat de invloed van de aanstaande verkiezingen nog kan hebben op de in werking treding hiervan, aangezien het begin van de licentieprocedure nu weer uitgesteld is tot na de verkiezen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door PecPokerNL98
nu op een door de weekse avond hebben ze nog gewoon 100k spelers.
maar ik ben er wel van overtuigt dat ze dit jaar met wat nieuws (of ouds(supernova)) moeten komen anders gaan de recreatie spelers ook lopen, ik denk dat de poker sites daar ook op draaien. als de vissen weg zwemmen volgen de haaien van zelf.

Dat is inderdaad best waarschijnlijk. Al hebben de pokersites het afgelopen jaar best goed gedaan denk ik mede door de welbekende pandemie.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Heb de afgelopen week nu al 3x een chest gekregen met $5 daar in, krijgen jullie die ook?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Misschien heeft het met de 'Chest Ladders' promotie te maken.

Beantwoorden
Citeren
raymond20001
PokerStrategist

Met die nieuwe software van Pokerstars, probeerde ik afgelopen zomer een aantal tafels op te starten. De CPU raakte overhit, en de PC vloog in brand. de PC heeft een tijd lang als bbq dienst gedaan.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Misschien heeft het met de 'Chest Ladders' promotie te maken.

Neuh daar haal ik te weinig punten voor om regelmatig chests te pakken.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door raymond20001
Met die nieuwe software van Pokerstars, probeerde ik afgelopen zomer een aantal tafels op te starten. De CPU raakte overhit, en de PC vloog in brand. de PC heeft een tijd lang als bbq dienst gedaan.

Naaaaisss!!! :D

Beantwoorden
Citeren
Frietje1986
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door raymond20001

Ik had afgelopen week politie aan de deur omdat er geen sneeuw op mijn dak lag, als enige in de straat.

"Kweekt u hennep meneer?"

-"Nee, ik run Pokerstars ..."

Beantwoorden
Citeren
100KxFold
Poker Player

Ik 1x, 500 punten ineens.
Was toen bezig met die 250 punten challenge.
Wat mij wel opvalt zijn die vaak voorkomende monotone flops, 3 ruiten of 3 schoppen enz. en een aas op de river nadat je stack half uitgekleed is door toppair koning of vrouw. Speel je QJ of KT, dan krijg je eeuwig een flop met Aas en 2 getalletjes en regenboog. Dus daar heb je ook geen zak aan.
En verder verbaas ik mij over het feit dat goeie spelers op 500NL zoom (waar ik vaak naar kijk) plotseling verdwijnen en nooit meer terugkomen.
Heel typisch.

Beantwoorden
Citeren
vwkoen
Oldschool Grinder

ben de extra ook beu, heb ze uit gezet. er is alleen niet veel keuze voor .be
blijven hopen op GG.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

De tijd zal het leren. GG poker lijkt nu een serieuze concurrent van PokerStars te worden.
Dat zag ik een paar jaar geleden nog niet aankomen.

Beantwoorden
Citeren