Wie doen er allemaal mee? Ik wel iig.
28-12 15:30 ET buyin 11$
dat is 21.30 nederlandse tijd op de 28e.
denk er over om mee te doen, mn 3rd tourney van t jaar denk
Oorspronkelijk gepost door zeross
Weet je hoe lang zo toernooi gaat duren als je finale tafel gaat halen![]()
is vrij simpel uit te rekenen.
ga uit van 20bb stacks gemiddeld op de FT, je hebt totaal 3000 chips keer XXXXX entrants.
doe 3000 x #entrants / 9 / 20 en je hebt t. komt waarschijnlijk neer op zon 10 uur maar met de prijzen die je dan kan winnen kan je je wel dagje ziek melden op werk imo ;p. schat dat de 1e prijs zon 7-15% is van die 500k
Wij doen ook mee
De eerste prijs is 6% komt neer op $30.000, das wel een dagje thuis idd.
En winkans is zoinzo minimaal 1 op 4 ook heerlijk.
En ook nog is minimaal $150.000 aan extra money in de pot.
ik verwacht dat ik op zo een toernooi gemiddeld per keer dat ik mee doe 2 a 3 keer mijn buyin ship. Dus ik weet nog niet of ik meedoe.
Begint ook veel te laat om het dan de moeite voor me waard te laten zijn :(.
Oorspronkelijk gepost door Rogier
ga uit van 20bb stacks gemiddeld op de FT, je hebt totaal 3000 chips keer XXXXX entrants.
doe 3000 x #entrants / 9 / 20 en je hebt t. komt waarschijnlijk neer op zon 10 uur maar met de prijzen die je dan kan winnen kan je je wel dagje ziek melden op werk imo ;p. schat dat de 1e prijs zon 7-15% is van die 500k
Kan rustig 10 uur of langer duren ja, maar je berekening klopt niet helemaal Rogier. Bij 5000 deelnemers krijg je volgens jou: 3000*5000 / 9/ 20 = 8.333,33
En zelfs als dat secondes zouden zijn is dat 23 uur
Oorspronkelijk gepost door Marple08
Oorspronkelijk gepost door Rogier
Kan rustig 10 uur of langer duren ja, maar je berekening klopt niet helemaal Rogier. Bij 5000 deelnemers krijg je volgens jou: 3000*5000 / 9/ 20 = 8.333,33
En zelfs als dat secondes zouden zijn is dat 23 uur
![]()
lol dan zou het om 20u30 de volgende dag gedaan zijn
zou wel erg lange nacht worden dan
Op de bubble van een FPP sat eruit gegaan met mijn A9 tegen A4
Maar goed, ik speel voornamelijk voor de fun en volgens mijn eigen manier, niet voor het geld en volgens de ABC-manier (met alle respect voor diegenen die dat wel doen!).
Wat niet wil zeggen dat ik totaal niet aan BRM doe of gewoon zo maar doe, het moet wel een winstgevende of ten minste een goedkope hobby blijven. Maar voor deze speciale gelegenheid maak ik dus graag een uitzondering, doe dus ook mee
Zal trouwens ook trachten met de $1 10000-man SNGs met 100% overlay mee te doen.
Veel succes aan iedereen die meedoet, ook diegenen die de extra grote sunday millian/warmups spelen!
Mensen die ingeschreven staan (vermeld in een van de twee topics):
Rogier
elrio
cumulusje
selgae
alexboxtel
donnowhy
TomTomGo112
EliasVeritas
Marple08
Maarten84
Knien12
Mystique4All
PokerAddict36
Revenem
TobinqBe
Ik doe zeker mee, dit is gewoon uniek zoveel mensen in een toernooi wow !!! En wie weet met een beetje geluk $$$$$.
Greetz, Achilles
Ik heb me ook maar ingeschreven. Ik weet nog niet of ik hem kan spelen, maar er zijn nu al 32000 ingeschreven, dus is hij zo vol denk ik.
toernooi is mij iets te groot,
ben benieuwd hoeveel sitouts er het eerste uur zijn.
en natuurlijk hoe lang dit toernooi gaat duren.
iedereen wel veel succes en fun toegewenst.
heb me zojuist officieel geregistreerd
dr zijn nog 2000 plaatsen vrij op dit moment(ofwel al 33k mensen geregistreerd), indien je nog wil meedoen raad ik je aan om zodra je dit bericht leest even stars te openen en in te schrijven