Op zondag 28 april is er weer de Red Spade Open met een gegarandeerde prijzenpot van $1.000.000 en die begint om 21.00u. Verder krijgt de winnaar minimaal $200.000, maar dat geldt alleen als er geen deal wordt gemaakt.
De buy-inn is $55 en er staat op elke Pokerstars Pro speler een bounty van $100.
Het toernooinummer is: 802010577
Je kunt je natuurlijk ook via satalites kwalificeren en die zijn natuurlijk een stuk goedkoper.
Weinig animo voor dit toernooi blijkbaar.
Heb mezelf inmiddels gekwalificeerd voor niks in de PSO freeroll en al 2 spelers uitgeschakeld in een half uur spelen en rond 8k in de pauze.
en druit
setje boeren allin tegen runner runner flush :S nog steeds maar een mincash, 3200 man betaald en vanaf 700 ging t pas weer omhoog. 900ste ofzo
heb ook getwijfeld om hem te spelen , maar imo is mtts spelen voormij gewoon geld doneren , gezien ik het geduld er niet voor heb
Voor mij was het uiteindelijk toch gratis. Anders had ik het ook niet gespeeld, want zou bankroll technisch nooit gekund hebben
Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
heb ook getwijfeld om hem te spelen , maar imo is mtts spelen voormij gewoon geld doneren , gezien ik het geduld er niet voor heb![]()
exact hetzelfde hier
Oorspronkelijk gepost door Pakichu777
Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
heb ook getwijfeld om hem te spelen , maar imo is mtts spelen voormij gewoon geld doneren , gezien ik het geduld er niet voor heb![]()
exact hetzelfde hier
+1