Pokerstars heeft een reloadbonus lopen.
20% tot max. 120$.
Bonusdollars x 20 = het aantal FPP dat je nodig hebt om de bonus vrij te spelen. Daar heb je een half jaar de tijd voor.
Actie loopt af aan het eind van april (ET).
Edit: code = 09series
Pokerstars heeft een reloadbonus lopen.
20% tot max. 120$.
Bonusdollars x 20 = het aantal FPP dat je nodig hebt om de bonus vrij te spelen. Daar heb je een half jaar de tijd voor.
Actie loopt af aan het eind van april (ET).
Edit: code = 09series
Betekent dat dat je $600 kunt storten en dan 20% (dus $120) bonus krijgt voor 120 x 20 = 2400 FPP?
Ben zelf nog niet op Stars actief, maar als het een beetje meezit zet ik binnenkort mijn BR over naar Stars, dus ja...
Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Betekent dat dat je $600 kunt storten en dan 20% (dus $120) bonus krijgt voor 120 x 20 = 2400 FPP?Ben zelf nog niet op Stars actief, maar als het een beetje meezit zet ik binnenkort mijn BR over naar Stars, dus ja...
t betekent dat als je $600 stort, je na 2400 VPP je $120 bonus hebt vrijgespeeld. Dit gaat niet ten koste van je FPPs ofzo
Nee okay, gelukkig maar. Ik bedoelde inderdaad dat er altijd wordt gezegd 'tot maximaal $???', en dat ik me dan afvroeg of dat over het te storten bedrag ging of over de bonus die je krijgt nadat je groter stort. In dit geval dus $600 storten voor $120 bonus, en $800 storten is nog steeds $120 bonus, maar 300$ storten geeft je $60 bonus.
Nee okay, gelukkig maar. Ik bedoelde inderdaad dat er altijd wordt gezegd 'tot maximaal $???', en dat ik me dan afvroeg of dat over het te storten bedrag ging of over de bonus die je krijgt nadat je groter stort. In dit geval dus $600 storten voor $120 bonus, en $800 storten is nog steeds $120 bonus, maar 300$ storten geeft je $60 bonus.![]()
klopt!
let wel als je je nog wilt aanmelden bij Stars en hiervan gebruik wilt maken:
Stort $50 en vul de bonuscode Stars50 in...je krijgt de first deposit bonus van $50 (en je moet deze code sowieso invullen om je account te koppelen)
stort vervolgens nog eens $600 (of wat je wilt) met de bonuscode 09series...je hebt dan 2 bonussen in je account, voor beide heb je n half jaar de tijd (je speelt eerst de $50 bonus vrij, daarna de reload bonus)
Dus in principe kan ik gwoon m'n 300$ Cashe en dan er weer opnieuw depositten met de code 09series..?
Dan heb ik dus 60$ bonus en dat ik dus 60x20 + 1200 vpp bij elkaar schraapt in een half jaar datk'm heb unlockt..?
Als je geld uitcasht geld de bonus ineens niet meer. Je kan wel geld storten en het dan terug wegzetten.
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Nee okay, gelukkig maar. Ik bedoelde inderdaad dat er altijd wordt gezegd 'tot maximaal $???', en dat ik me dan afvroeg of dat over het te storten bedrag ging of over de bonus die je krijgt nadat je groter stort. In dit geval dus $600 storten voor $120 bonus, en $800 storten is nog steeds $120 bonus, maar 300$ storten geeft je $60 bonus.![]()
klopt!
let wel als je je nog wilt aanmelden bij Stars en hiervan gebruik wilt maken:
Stort $50 en vul de bonuscode Stars50 in...je krijgt de first deposit bonus van $50 (en je moet deze code sowieso invullen om je account te koppelen)
stort vervolgens nog eens $600 (of wat je wilt) met de bonuscode 09series...je hebt dan 2 bonussen in je account, voor beide heb je n half jaar de tijd (je speelt eerst de $50 bonus vrij, daarna de reload bonus)
Hey Lanfear, om daar even op door te gaan. Ik heb al in een ander topic mijn situatie proberen uit te leggen wat betreft Stars. Het is een vervelende situatie. Ik had toentertijd geen besef van de gevolgen die het aanmaken van een account om mee te kijken bij Engelse coachings had op de verdere mogelijkheden wat betreft spelen op Stars. Ik zit nu dus met een ongekoppelde, maar toch incompleet gelinkte, account op Stars en kom er blijkbaar niet meer van af. Is er ook maar enige andere manier om getracked te raken op Stars?
Het probleem is dat je tijdens het aanmaken van deze account de pokerstrategy.com-reveng marketingcode niet hebt ingevuld (of is dit iets wat je nu wel bekend voorkomt). Bij het maken van je eerste deposit moet je wel nog eens een bonuscode invoeren, maar het probleem is dat dat geen affiliate-specific-code is omdat deze sinds begin 2009 voor alle affiliates afgeschaft zijn.
Heb je de software wel via onze link gedownload (en via deze pokerstarspagina?).
Dan zou je bij stars kunnen vragen of je je marketingcode alsnog in kunt vullen omdatje deze bij de registratie vergeten bent in te vullen.
--->ik geef je echter een zeer kleine kans van slagen.
een andere 'officiele' manier om déze account getracked te krijgen is er niet vrees ik.
aangezien het een playmoney account is heb je ook geen gegevens ingvuld denk ik?
voor beide heb je n half jaar de tijd (je speelt eerst de $50 bonus vrij, daarna de reload bonus)
Voor de reload bonus heb je maar 3 maanden.
To earn the 20% reload bonus, a player must earn 20 VPPs per bonus dollar (example: to earn a $120 bonus you must earn 2400 VPPs). To receive your bonus, you must earn the required VPPs within 3 months of your qualifying deposit. To earn the entire $120 bonus, your first eligible deposit during the bonus period must be for $600 or more. Only the first deposit made during the bonus period is eligible for the bonus. For full bonus details click here.
waar lees je dat?
ik heb zelf de reload gedaan en heb toch echt 6 maanden de tijd (tot 24/10/2009 namelijk)
Het probleem is dat je tijdens het aanmaken van deze account de pokerstrategy.com-reveng marketingcode niet hebt ingevuld (of is dit iets wat je nu wel bekend voorkomt). Bij het maken van je eerste deposit moet je wel nog eens een bonuscode invoeren, maar het probleem is dat dat geen affiliate-specific-code is omdat deze sinds begin 2009 voor alle affiliates afgeschaft zijn.
Heb je de software wel via onze link gedownload (en via deze pokerstarspagina?).
Dan zou je bij stars kunnen vragen of je je marketingcode alsnog in kunt vullen omdatje deze bij de registratie vergeten bent in te vullen.
--->ik geef je echter een zeer kleine kans van slagen.een andere 'officiele' manier om déze account getracked te krijgen is er niet vrees ik.
aangezien het een playmoney account is heb je ook geen gegevens ingvuld denk ik?
Hey Lanfear,
Klopt. Ik heb toentertijd alleen om mee te kijken een playmoney account gemaakt, maar wel via de link hier op PS. Heb toen niet die code ingevuld (wist niet goed hoe het hier werkte en besefte de ernst er toen nog niet van), maar wel allerlei gegevens op moeten geven. Weet niet precies op welke gegevens je daarmee doelde, maar dat waren gewoon de gegevens die je bij aanmelding hoort in te vullen, zoals dat beschreven staat in de handleiding hier op PS. Het zou een optie zijn om inderdaad Stars te vragen om mij alsnog die code te laten invullen, want hopelijk kunnen ze wel zien dat ik het via jullie heb gedownload.
In dat geval is het probleem opgelost, maar zo niet, dan even over je laatste deel van je post. Ook de 'illegale' manier van een nieuwe account aanmaken (sorry dat ik er over begin, maargoed) gaat niet lukken, omdat de support hier van PokerStrategy mijn oude account niet wil ontkoppelen, omdat dat in strijd zou zijn met de regels van Stars. Vandaar mijn reactie naar de support in mijn andere thread "Problemen met PokerStars".
waar lees je dat?ik heb zelf de reload gedaan en heb toch echt 6 maanden de tijd (tot 24/10/2009 namelijk)
Hey lanfear. Dat staat in die mail onderaan(kleine lettertjes) over reload+WSOP.
Zijn er nog meer mensen die de bonus hebben gedaan en 6 maanden krijgen? Dat bepaalt nml. hoeveel ik ga storten..
Oorspronkelijk gepost door NijntjeNL
waar lees je dat?ik heb zelf de reload gedaan en heb toch echt 6 maanden de tijd (tot 24/10/2009 namelijk)
Hey lanfear. Dat staat in die mail onderaan(kleine lettertjes) over reload+WSOP.
Zijn er nog meer mensen die de bonus hebben gedaan en 6 maanden krijgen? Dat bepaalt nml. hoeveel ik ga storten..
Nee geen idee, maar kan alleen maar bevestigen dat ik ook die mail heb gehad en ook heb gelezen 3 maand.
Maar waarom hij dan 6 maand kreeg...
ik heb die mail overigens niet gehad.....
maar ik vind het raar, want volgens mij is het bij stars bijna altijd 6 maanden wanneer het om reloads/first deps gaat.
Wanneer je twijfelt over het te storten bedrag zou ik voor de zekerheid even de support van stars mailen en vragen of het 3 of 6 is....dan heb je zekerheid.
Hello Wouter,
Thanks for writing.
The 3 months mentioned in the email were incorrect, the bonus is valid for 6
months. Sorry for the mistake, I hope I have lifted your concerns now, so
that you can deposit without any worries.Please let us know if we can be of further assistance.
Regards,
Jiri
PokerStars Support Team