Administrator: Many players have disconnected due toInternet routing problems, additional time to act added[2012/11/14-16:14:19 ET]
ah ik was dus niet alleen, zeer vervelend !!
Zitk final table, doe ik een push waarin ik kan busten, plots vebinding kwijt
Zijn er overigens nog mensen die last hebben van serieuze lag ? Ik vermoed dat het door de MicroMillions komt.
Lap, nu geraak ik zelfs helemaal disconnected, terwijl het zeker niet mijn Internet connectie is.
EDIT: het wordt nog frustrerender nu. Ik ben op Sitting Out en zie wel nog alle actie aan mijn tafel, maar ik krijg geen buttons... En de Lobby zegt ook nog Connecting...
oeffff ik dacht dat t aan mijn pc lag.
stars disconnecte idd. en geraak nu nimr ingelogd
gvdomse tyfuszooi...
hele dagen downswing, heb ik eindelijk 3 fts en alles loopt vast,
ik kan zelfs niet meer connecten.
HOEREN
Oorspronkelijk gepost door benjamin04
gvdomse tyfuszooi...
hele dagen downswing, heb ik eindelijk 3 fts en alles loopt vast,
ik kan zelfs niet meer connecten.HOEREN
Suckt :(. Maar komt wel goed zolang het bij iedereen is!
Ik dacht ook ff van uit te loggen en terug in te loggen.... Uitloggen ging, terug inloggen niet. Grrr... wordt weer klagen voor een refund.
BTW zijn jullie allemaal Belgen ? Want ik zag mijn tafel gewoon verder spelen, en op Network Status... was alles 100% ok. Vermoed dus dat het aan die Belgische server ligt.
Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
Add-on gemist.
lol werkt ie weer ♦
wow dat suckt
Alweer zware lag *zucht*. Ik vlieg weer op de ene na de andere tafel naar Sitout, zelfs nadat ik actie onderneem.
here we go again... hoe vraag je een refund aan?
Ik stel voor niet meer te reggen als het zo de rest van de avond wss kan verder gaan...
Echt vuil is het wel
Ik zit uit en kan niets doen, enkel kijken hoe mijn mooie handen netjes worden gefold zonder dat ik het wil
:rage:
:rage:
Je moet naar support mailen, dan krijg je snel een mail terug dat het doorgestuurd is naar hun refund team.
Ziet er naar uit dat ik sebiet nog 4 tourneyids mag doorgeven...
EDIT: net al bevestiging van refund voor daarnet gekregen. Nu nog de 4 waar ik nu in zit...