Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Server restart

13 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
1,688 Weergaven

Irritant dat PokerStars overdag (voor hen 'snachts) die servers reboot!!! Na black friday hadden ze ook dat tijdstip wel kunnen wijzigen aangezien die amerikanen toch niet kunnen spelen voor echt geld.

12 reacties
AmsterdamCalling

wist niet dat het op de Isle of Man nu snachts is ;)

Maar wel een matige actie, alle toernooien enzo wel aanpassen en dit soort dingen dan niet.

Weet iemand hoe zo een server werkt? kwa flop etc wordt op voorhand ingesteld wie sng wint ofzo op sommige sites lijkt dat wel zo of bv op pokerstars als je teverl wint verlies je met allerlei handen erna?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het gaat om 7.00 ET... dat is volgens mij toch een uur of 6 verschil? Ze hebben meerdere serverparken staan hoor:

Dus ze worden rond amerikaanse tijd in de ochtend gereboot... is dus een kuttijd voor europese spelers waar ze nu het merendeel van de inkomsten uit halen.

sjeiksjaak

gvd wat irritant X(

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nu gaan ze net offline (6 uur verschil dus) want het netwerk valt weg... ik denk dat we over 5 minuten weer SNG's kunnen doen

MIT010

7ET is 13:00 bij ons. Nu dus :)

enig idee tot wanneer heb er niet zoveel van meegekregen tbh

TimPS

Oorspronkelijk gepost door martojo124
enig idee tot wanneer heb er niet zoveel van meegekregen tbh

Kwartiertje, max.

EDIT: blijkbaar duurt het langer, dacht 15 minuten gelezen te hebben, maarja :P

hmm ja duurt inderdaad iets langer ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

knallen maar :D

kokkie1975

server update moet zo af en toe ,en denk dat dit wel de beste ervoor is.zeker ervan uitgaande dat de grote mmt die zo rond een uur of 9 onze tijd s'avonds beginnen al gauw 10 uren duren .t zou sick zijn als je aan de ft zit en ze gaan rebooten:s_cool: _cool:.
t is alleen wel vervelend dat je de uren voor de update zo ongeveer alleen nog maar hyperturbo sng en mtt kan spelen. niet echt mijn ding maar toch 2 uit 4 itm in $2.04 60 man sng toch weer goed voor $ 14 winst :D
.

Knien12

Oorspronkelijk gepost door kokkie1975
server update moet zo af en toe

??
Wel als het een IBM is. :)