Ik zie dat de sharkscope hud nu (in tegenstelling tot vroeger), wel bij de toegelaten software staat bij pokerstars (ook tijdens het spelen).
Nu vroeg ik mij af of de HUD dan enkel de gegevens toont van de mensen die "opt-in" hebben gedaan, of van alle spelers op pokerstars?
Anders lijkt het me wel de moeite om een gold subscription te doen
de volledige gegevens zijn juist van spelers die opt-in zijn
Je hebt wel nog average stake en de sharkscope ability, met beetje ervaring kan je wel iets zeggen daarmee
ok thx voor snelle antwoord
bijkomend vraagje: is er eigenlijk enig voordeel aan om subscriber te zijn, of kan je geen extra stats zien voor pokerstars bij mensen die niet 'opted-in' zijn?
Denk niet via sharkscope of je moet admin zijn ofzo lol
Ik had de app en pakket searches erbij, nu kan ik ook vrij veel gebruik maken van sharkscope. Behalve de hud dan maar heb al me searches nog. 2 x 200
Je hebt ook huds voor OPR
En die hebben geloof ik wel een trial alleen krijg je dan wel precies zoals sharkscope alleen de stats te zien van opted out spelers en als je betaald ook stats van opted in spelers, maar dus niet ook de betere stats van opted out spelers.
Volgens mij was de trial te downloaden van http://fishinterceptor.com/en zo uit me hoofd, werkte een paar maanden terug wel goed. En sharkscope kent geen trial naar mijn weten, ik heb die hud ook wel es gehad en via sitngoshark of hoe dat andere softwarepakket ook heet ook. Als die hud er uberhaupt nog wel is. Misschien dat dat beter is voor jou maar of dat ook weer geaccepteerd is weet ik zo niet. Beide staan ook op de lijst van geaccepteerd. Er word trouwens op die site weer naar iets anders verwezen maar vraag me af of dat ook toegestaan is, het lijkt me zeer sterk.
Voorzichtigheid is wel geboden naar mijn weten, het kan misschien nog wel eens in de lijst staan van "acceptable tools and services". En dan krijg je straks alsnog een melding tijdens het spelen via de pokerstars client van je hebt iets draaien op je pc dat niet toegestaan is bla bla we hebben je een mailtje gestuurd met meer omtrend hierover enzo. Of een of andere tijdslimiet dat je het moet uitzetten/verwijderen ofzo.