Ga naar het forum
Spin & Go - Pokerst...

Meldingen
Alles wissen

Spin & Go - Pokerstars

29 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
9,277 Weergaven
ViperPP
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door jova23
Rake is toch de bijvoorbeeld 0.50$ die je betaald in een 5.50$ mtt.
Hier betaal je gewoon 1$ dus ik snap dat niet?

Uiteraard is er hier ook gewoon rake, maar dan verdoken. Besef immers dat het grootste deel slechts $2 uitbetaalt, terwijl er 3 spelers elk $1 inlegden. Die derde dollar gaat dus naar de extra prijzenpot voor de lucky ones die in een $4 of beter prijzenpot belanden. Echter, een deel gaat ook gewoon naar PokerStars zelf. In de lobby kan je overigens zien wat die rake is, bvb $1 is eigenlijk $0.93+0.07.
In deze post : Win tot 1.000 keer je buy-in met Spin & Go kan je overigens zelf zien hoe al het prijzengeld verdeeld wordt. Ik vermoed trouwens dat PokerStars ook voor zichzelf de variance wil beperken, en ze dus gewoon telkens een 'pool' van 100.000 SNGs hebben waar je er random 1 uit krijgt. Zo hebben ze zelfs garantie dat er ook daadwerkelijk telkens slechts 5 SNGs van die 100.000 een 1200 BI prijzenpot hebben.

Beantwoorden
Citeren
Floppiekijken
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door jova23

Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Volgens mij zijn die met de huidige rake zelfs niet eens te beaten. De variance is nog pakken hoger dan bij gewone hypers omwille van de heel scheven prijzenstructuur. In 99% van de SNGs is de gemiddelde prizepool nog altijd slechts $2.56.
Bovendien beslissen ze van de rake ongeveer dezelfde te nemen als bij 6-max hypers, terwijl er toch echt wel een enorm verschil is tussen 3-handed en 6-handed qua verwachte ROI. Al kan dat laatste misschien nog wel meevallen gezien het (op dit moment) wellicht hoge percentage aan vis aan de tafels.

Viper kan je dat even uitleggen aub?

Rake is toch de bijvoorbeeld 0.50$ die je betaald in een 5.50$ mtt.

Hier betaal je gewoon 1$ dus ik snap dat niet?

Nee je betaalt 0.93$ + 0.07$, dus 7 cent rake per game

Beantwoorden
Citeren
Knien12
Elite Grinder

Best grappig spelletje..

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

bink

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dat is nog eens lekker! :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooie prestatie Knien12 ;)
Voor de liefhebbers kun je sinds gisteren 5 (1 van $3 en 4 van $1) gratis Spin & Go tickets krijgen als je een storting maakt van minimaal $25 met de code SPIN5.
Ook zijn weer dagelijkse missies die dit keer betrekking hebben op Spin & Go's.

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

note: ook kan je $99 depsositen met die code "spin5" en mogelijk tegelijkertijd de aanbieding krijgen om 200 te storten en $25 free te krijgen

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

oh wait dat staat er los van

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Je kan het altijd proberen. Kan goed zijn dat je dan weer dat bizar geval hebt dat je de popup van €0 ICR krijgt. Zo was het bij mij toen ik de BE100K code probeerde bij een ICR-triggerende deposit.
Ik vermoed eigenlijk dat die nieuwe deposit bonus er ook voor zorgt dat de ICRs on hold staan.

Beantwoorden
Citeren