Ga naar het forum
Startkapitaal Poker...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Startkapitaal Pokerstars

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
487 Weergaven
Gappy
PokerStrategist

Hallo mensen :),

Een vriendin van me die via mij de quiz heeft gehaald wilt graag spelen op pokerstars maar ze heeft nog steeds niet dat startkapitaal ontvangen....is al een 3 weken geleden. Ze speelt onder de naam Patty620 en volgens mij staat ze bij ons als PattySep geregistreerd.

Waar kan dit aan liggen?

gr. Gappy

5 reacties

Gewoon bij support ticket aanmaken volgens mij

Tjoeny
PokerStrategist

Misschien moet ze nog een id check...

Hallo Gappy,

Leuk dat je vriendin nu ook actief gaat worden bij PokerStrategy! Mooi dat ze ook gelijk de quiz heeft gehaald.

Je vraag is niet gemakkelijk te beantwoorden, er kunnen namelijk meerdere dingen fout zijn gegaan.

Belnagrijk is eerst om te kijken of alle codes etc juist zijn ingevuld. Vervolgens zou het zo kunnen zijn dat er en mail is verstuurd die haar naar een ID-Check heeft gevraagd. Deze zou ook in de spambox terecht kunnen zijn gekomen, check dat even ;)

Ook kunnen er nog andere zaken verkeerd zijn gegaan bij PokerStars, maar dat is lastig te controleren.

Zoals 2401fabienne als heeft aangegeven kan je vriendin het beste even een ticket aanmaken voor de klantenservice en daarin het probleem uitleggen.

Laat je even weten of alles in orde is gekomen?

Groetjes _cool:

Gappy Topicstarter
Gappy
PokerStrategist

Bedankt voor de responce. Ik zal één en ander eens uit gaan zoeken met haar en laat het weten.

gr. Gappy :)

Gappy Topicstarter
Gappy
PokerStrategist

Hallo calimero1981 :) ,

De dame in questie moet zelf een ticket aanmaken ......het is dus nu aan haar.

status opgelost, gr. Gappy