Ga naar het forum
Strategy Points & V...

Meldingen
Alles wissen

Strategy Points & VPP ?

4 Berichten
3 Gebruikers
1 Reacties
750 Weergaven

Hoi iedereen,

1. Het is best al lang geleden dat ik nog poker heb gespeeld, maar ben onlangs terug begonnen. Ik merk dat ik nog geen strategypoints heb bijgekregen voor mijn vergaarde VPP's op Pokerstars, ik vroeg me af of dit dagelijks of wekelijks wordt geüpdate? Ik heb mijn username geüpdate, maar ik weet wel niet meer zeker of ik me vroeger via Pokerstrategy geregistreerd heb op PS, misschien dat dit ook invloed heeft?

2. Ik vroeg me af wat de snelste manier is om VPP's te verzamelen met een beperkte bankroll (50$), op dit ogenblik amuseer ik me wel met de 0,25cent Spin&Go's, maar VPP's en StarCoins gaat wel voor geen meter vooruit. Ik zie sommigen zeggen dat ik best ZOOM op lage limieten kan multitablen, anderen zeggen van 10-12tables op lagere limieten te spelen, ik vroeg me af wat de meer ervaren pokerstars spelers hiervan vinden. Persoonlijk heb ik vroeger op bijna alle rooms gespeeld behalve Pokerstars, dus mijn ervaring hiermee is nihil.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Mvg,
Sam

Ps. Welke rooms zijn er nu eigenlijk allemaal legaal in België/Nederland?

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
Moderator
SDK1987

Hallo Sam

1. De StrategyPoints worden dagelijks uptodate gebracht. Zo worden de SP van gisteren vaak morgen toegevoegd aan je totaal. Je moet inderdaad je PokerStars account via onze bonusinstructies. Achteraf tracken is helaas niet mogelijk. Mocht je het niet zeker meer weten kun je altijd een mail sturen naar support@pokerstars.eu of support@pokerstars.be (België).

2. Ik denk dat het zoiezo lastig is om met een bankroll van $50 al bijvoorbeeld SilverStar status te verdienen door cashgamen of het spelen van SNG's. Aangezien de rake op NL2 en de SNG's (<50c) dan nog heel laag is. Om dit alsnog te halen moet je inderdaad heel veel tafels tegelijkertijd spelen en dan meer dan 40 uur per week denk ik om er in de buurt te komen en ik zou zelf meer gaan voor kwaliteit dan voor kwantiteit als je weer net gaat starten en zou ik zelf gewoon de gameformat kiezen waar je het beste in bent.

Je kunt bij de pokerrooms precies zien op welke sites je zou kunnen spelen. Al zegt dat niet zo dat alle sites ook legaal is, want in Nederland zijn ze nog steeds met de regulering bezig en is de online pokergebeuren nog steeds een grijs gebied en zou je eigenlijk elke pokerroom als illegaal kunnen bestempelen. In België hebben ze dit al gehad en weet ik zeker dat Pokerstars.be, Unibet en Ladbrokes.be legale sites zijn waar je tracked op kunt spelen.

Ik denk dat je zo al wat wijzer bent en mocht je meer vragen hebben stel ze dan gerust.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bedankt voor de info, zal eens informeren bij Pokerstars!

Beantwoorden
Citeren
Vandepoele

2. Ik speel elke dag een 2-3 uur (meestal iets langer in het weekend) op 4 NL2 Zoom tafels. Hiermee haal ik nu toch al 2 maand op rij net genoeg strategy points om gold status te behouden. (90K Hands)
Maar zoals SDK1987 al zei, focus je zelf op kwaliteit i.p.v. kwantiteit.

Beantwoorden
Citeren