Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Tabletheme :)

13 Berichten
12 Gebruikers
0 Reacties
608 Weergaven

Even iets luchtigs :P :

Welke tabletheme gebruiken jullie eigenlijk voor Pokerstars? :)
Ik ben zelf zeer gecharmeerd van de slick dark theme (met/zonder chairs).

Ook vind ik de black theme wel mooi.

En jullie dan? :P

12 reacties
mvd1978
PokerStrategist

Deze gebruik ik altijd. En met het deck wat ik erop geplakt heb. Ik kan niet spelen met rode en zwarte vereenvoudigde kaarten.

Misschien als ik er aan wen, ik vind ze spuuglelijk :)

deze kaarten dus nooit:

Ik gebruik het hyper simple theme met zwarte achtergrond en wel die gekleurde kaarten ;)

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Sinds ik ooit 1 keer 4-color-card-deck gespeeld heb, is dat altijd de eerste instelling die ik aanzet zodra ik naar een nieuwe pokerroom ga of de software opnieuw installeer _biggrin:

(in combinatie met het uitzetten van de avatars)

TimPS
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Sinds ik ooit 1 keer 4-color-card-deck gespeeld heb, is dat altijd de eerste instelling die ik aanzet zodra ik naar een nieuwe pokerroom ga of de software opnieuw installeer _biggrin:

²

idem hier... vereenvoudigde kaarten en zwarte achtergrond

sooooooooo +1

Arjon
Oldschool Grinder

Yea ik gebruik ze ook erg graag. +heel veel dus :D

Ik gebruik overigens black theme :)

johninho123
PokerStrategist

ik gebruik black theme:d

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gewoon de standaard instelling zal wel black theme zijn, lekker rustig _cool:.

Idem hier. Avatars zet ik meteen uit, 4-color deck en een donkere achtergrond :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

De stars theme is idd ook erg mooi zie ik :) Ik doe dan wel de gewone kaarten nemen en niet die blauwe rode zwarte crap :P kan ik niet mee spelen.

noisecore
Oldschool Grinder

wat ik ook wel een leuke optie vind om aan te zetten is in de lobby: Show table VPIP in plaats van show players/flop. Overigens gebruik if 4-color cards en black theme. de avatars laat ik wel opstaan, zo spot je gemakkelijk multitablers, ik heb amper stats op stars dus is dit wel handig. de laatste keer dat ik op stars speelde was ik een complete fish en gebruikte ik nog geen HUD, dus ook geen stats van daarvoor. :f_biggrin:.