Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Terug op pokerstars

46 Berichten
7 Gebruikers
1 Reacties
8,067 Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Wel onhandig inderdaad dat je niet meer weet hoeveel VPP je per toernooi of SNG kunt verdienen, maar dat komt denk ik dat de VPP niet meer bestaat met de VIP-club en VIP-winkel.

Beantwoorden
Citeren
bright019
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Wel onhandig inderdaad dat je niet meer weet hoeveel VPP je per toernooi of SNG kunt verdienen, maar dat komt denk ik dat de VPP niet meer bestaat met de VIP-club en VIP-winkel.

Ok , vpp bestaat niet meer maar je moet nu punten halen om een koffer open te kunnen maken . Ze kunnen toch aangeven hoeveel punten een S&G of toernooi oplevert ?

Een ander punt is nu dat je eerst alle punten voor een koffer moet hebben voordat je SC krijgt. In het verleden als ik eens wat te kort kwam om de deal te spelen ging ik een poosje bv slots spelen. Dit leverde altijd direct SC op en kon je stoppen als je genoeg had. Nu moet je dus alle punten , voor mijn niveau is dat 200 ( het laagste niveau ) , van de koffer bij elkaar spelen voor een lullig aantal SC. Want als de trend zich voortzet dan is mijn volgende aantal SC voor een koffer iets van 6 stuks ? ( 12 > 9 > 7 > 6 )

Dus ten eerste is het lastig om te zien hoeveel punten je krijgt en ten tweede is het dan een verassing hoeveel SC en bonuspunten je krijgt.

Ik heb het opgezocht op de site en dan staat er dit :

Poker: Players earn 100 reward points for every USD $1 in rake or tournament fees paid (130 reward points for every £1, 80 points for every CAD $1, and 110 points for every €1).

Players do not earn reward points at pot-limit and no-limit tables with blinds of $5/$10 or higher, 8-game tables with stakes of $20-$40 or higher, or other limit games with stakes of $20-$40 or higher.

Dit betekent dus dat wanneer je een toernooi van $11,00 waarvan $1,00 fee is dan krijg je 100 punten. Dit kan toch eenvoudig in de lobby worden vermeld zoals in het verleden met vpp.
Wat er daarna tussen haakjes staat snap ik niet maar misschien kan iemand me dat uitleggen.

Wat het trouwens ook nog extra lastig maakt om te berekenen is dat je een aantal boostpunten krijgt . Al met al vind ik het een ondoorzichtig systeem en in zulke gevallen ben ik altijd geneigd te denken dat het slechter is als dat het was.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het zal denk ik ook een kwestie van wennen zijn, maar we zullen het er denk ik mee moeten doen voorlopig.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Als het goed is ga ik vanavond 1e chest openen, wie weet zit het eens mee :f_tongue:

Beantwoorden
Citeren
winnerke123 Topicstarter
winnerke123
Poker Player

Kan je kisten opsparen?
Heb voorlopig 1 verdiend vandaag, misschien nog een 2de vandaag. 4 per dag is wel te moeilijk.
Indien ik ze spaar tot morgen, maak ik dan kans op hogere prijzen?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Had ergens gelezen dat je meer krijgt als je er 4 op een dag pakt maar ja dan is weer de vraag wat ze als een dag zien.......

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Een dag is denk ik in ET. Dus van 6 uur s' ochtends tot 6 uur de volgende dag.

Beantwoorden
Citeren
bright019
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door winnerke123
Kan je kisten opsparen?
Heb voorlopig 1 verdiend vandaag, misschien nog een 2de vandaag. 4 per dag is wel te moeilijk.

De kisten blijven 3 maanden geldig. Ik denk trouwens niet dat het uitmaakt of je nu de kisten direct opent of 3 in 1 x .

Als je 4 kisten per dag verdiend ga je naar een kist met hogere beloningen. Dus als je 4 rode kisten verdiend dan ga je naar de blauwe enz.

Wat ik niet kan vinden is of je dan bv bij de blauwe blijft .Is het zo dat je weer terug valt naar het vorige niveau als je niet weer 4 kisten speelt binnen een dag of begin je sowieso elke dag met een rode kist. Op dit punt vind ik het niet erg duidelijk uitgelegd.

Maar ik blijf het toch erg tegenvallen . Gisteren ook weer voor een kist 7 starcoins en 5 bonuspunten. Als je even rekent dan kosten die starcoins wel erg veel. Voor de 200 punten ben je totaal $ 22,00 kwijt. dus kost 1 starcoin $3,00. Als je dit vergelijkt met dat je 2500 starcoins kan inleveren voor $25,00 dan betekent het dus dat je voor 1 starcoin $ 0,01 krijgt. Dus om ze te krijgen moet ik $3,00 betalen en ik kan ze vervolgens weer verkopen voor 0,01.

Ik weet ook wel dat dit een beetje een scheve vergelijking is aangezien je van die $ 22,00 eigenlijk voor $ 20,00 speelt. Maar als je het relateert aan de fee van $ 2,00 is het nog steeds een verhouding van 28,5 : 1. Het is voor mij in elk geval niet een uitnodiging om meer te gaan spelen op PS.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door bright019

Kan je kisten opsparen?

De kisten blijven 3 maanden geldig. Ik denk trouwens niet dat het uitmaakt of je nu de kisten direct opent of 3 in 1 x .

Als je 4 kisten per dag verdiend ga je naar een kist met hogere beloningen. Dus als je 4 rode kisten verdiend dan ga je naar de blauwe enz.

Wat ik niet kan vinden is of je dan bv bij de blauwe blijft .Is het zo dat je weer terug valt naar het vorige niveau als je niet weer 4 kisten speelt binnen een dag of begin je sowieso elke dag met een rode kist. Op dit punt vind ik het niet erg duidelijk uitgelegd.

Maar ik blijf het toch erg tegenvallen . Gisteren ook weer voor een kist 7 starcoins en 5 bonuspunten. Als je even rekent dan kosten die starcoins wel erg veel. Voor de 200 punten ben je totaal $ 22,00 kwijt. dus kost 1 starcoin $3,00. Als je dit vergelijkt met dat je 2500 starcoins kan inleveren voor $25,00 dan betekent het dus dat je voor 1 starcoin $ 0,01 krijgt. Dus om ze te krijgen moet ik $3,00 betalen en ik kan ze vervolgens weer verkopen voor 0,01.

Ik weet ook wel dat dit een beetje een scheve vergelijking is aangezien je van die $ 22,00 eigenlijk voor $ 20,00 speelt. Maar als je het relateert aan de fee van $ 2,00 is het nog steeds een verhouding van 28,5 : 1. Het is voor mij in elk geval niet een uitnodiging om meer te gaan spelen op PS.

Eindelijk iemand die het goed begrijpt :P

Stars zoveel mogelijk vermijden. Ze slopen alles en op deze manier komt Amerika ook never te nooit niet terug. Ik word alweer pissig als ik over stars moet praten.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het is blijkbaar hun methode om winstgevend te blijven. Al kan ik me dan niet voorstellen dat het op lange termijn gaat werken, maar zo krijg je misschien wel meer recreatieve spelers.

Beantwoorden
Citeren
winnerke123 Topicstarter
winnerke123
Poker Player

En op welke site raad je dan aan om te spelen? Lay-out Ipoker vind ik niet zo leuk om op te spelen.
Anders stopt ik ook op stars en zoek ik een andere site...

Beantwoorden
Citeren
winnerke123 Topicstarter
winnerke123
Poker Player

Kan je kisten opsparen?

Het is vooral die kisten die onduidelijk zijn. Ik krijg enkel rode kisten en hoe kom je aan die andere kisten? Zak je elke dag terug?
Anders is het voor mij onmogelijk om een andere kist te behalen.

Beantwoorden
Citeren
bright019
Poker Player

Pokerstars kennende begin je elke dag met de rode. Er zijn 6 verschillende niveau's koffer . Dus om de hoogste koffer te halen moet je 5 x 4 = 20 x de punten per koffer halen . Daarbij is het punten aantal wat je halen moet voor de rode koffer 200 , maar voor de blauwe is dit meer en voor de volgende weer meer.

En ja , volgens mij tenminste , heb je het bovenste niveau gehaald dan nog begin je de volgende dag weer met een rode koffer.

Ik ben er in elk geval mee gestopt om zonodig een koffer te kunnen openen voor die paar zielige SC .

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

En op welke site raad je dan aan om te spelen? Lay-out Ipoker vind ik niet zo leuk om op te spelen.
Anders stopt ik ook op stars en zoek ik een andere site...

Ik denk dat je dan het beste pokerroom kunt kiezen met de zwakste playerpools, zoals Unibet en 888Poker. Al zit je daar al bij. Al ben ik benieuwd of op lange termijn er meer recreatieve spelers hierdoor op PokerStars zullen komen of dat ze hun eigen glazen aan het inslaan zijn.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik ben er in elk geval mee gestopt om zonodig een koffer te kunnen openen voor die paar zielige SC .

Ik denk dat je daar alleen jezelf maar mee hebt en Stars het wel best vind :f_tongue:.

Beantwoorden
Citeren
bright019
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Ik denk dat je daar alleen jezelf maar mee hebt en Stars het wel best vind :f_tongue:.

Echt waar ? Wat ik bedoel is dat ik dus minder op stars speel en daar zijn ze blij mee?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Dat zei je er niet bij dat je minder speelt :f_rolleyes:

Beantwoorden
Citeren
bright019
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Dat zei je er niet bij dat je minder speelt :f_rolleyes:

Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig. Want de enige manier om minder punten te halen voor een koffer is om minder te spelen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Al leveren de koffers waarschijnlijk wel meer opleveren als je meer speelt.

Beantwoorden
Citeren
bright019
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Al leveren de koffers waarschijnlijk wel meer opleveren als je meer speelt.

Dat is geen regel aangezien de inhoud van de koffer niet direct gerelateerd is aan hoeveel je speelt maar "at random" of te wel willekeurig wordt bepaald zoals PS uitlegt op de website. Natuurlijk betekent dit theoretisch dat als je meer speelt je meer kans hebt op een hogere prijs echter als je kijkt naar de kans dan zie je dat die echt niet groot is .

Bij de rode koffer is er een kans van 2,199 op de 10,000 dat er een waarde in de koffer zit van $0.07. Dit staat gelijk aan 7 SC en is dus de laagste prijs.
Deze lage prijzen lopen op tot 0,14. Als je het optelt dan heb je een kans van 8799 op de 10.000 op een prijs van 0,07 t/m 0,14.

Daarna heb je nog 2 wat hogere prijzen van 0,42 , kans 700 op 10000 en dan een kans van 500 op de 10.000 op een waarde van 0,70 oftewel 70 SC.
Daarna volgt nog 1 prijs en dat is een kans van 1 op de 10.000 op een waarde van $ 50,00.
Maar na 4 x de rode koffer ga je door na de blauwe koffer en sta je statistisch weer op 0.

Ik hoor bij die vele mensen die weinig geluk hebben in loterijen daarom schaar ik me dus bij voorbaat in de rij van mensen die in de categorie 8799 van de 10000 vallen met een prijs tot 0,14. Hier moet ik dus minimaal $ 22,00 voor investeren om als bonus met een beetje geluk 0,14 te krijgen. En dat is het gewoon niet de moeite waard om daar extra voor te spelen.

Beantwoorden
Citeren