De jackpot is gevallen. $6,14.
Het heeft wat punten gekost maar lekkere prijs, hoogste die ik volgens mij ooit heb gehad.
Was al na 3 beurten puntenloos, dus mwah, jammer ...
Wel weer 180 gegooid, gisteren. Ondanks darteritis, dus dat geeft de burger moed
Dat heb je knap gedaan. Heb laatst weer wat pijltjes gegooid, maar veel hoger dan 80 zat er niet in.
Inmiddels zit de jackpot weer boven de 100k. Ik ben benieuwd of het weer zolang duurt.
Ik denk dat we voor de avond op 150k+ zitten. Dus lijkt weer een mooie jackpot te worden.
Het begint er langzamerhand weer op te lijken met een jackpot van bijna 180k.
Zijn jullie alweer bezig om een extraatje eraan over te houden of wachten jullie nog?
Boven de 150K ben ik ingestapt en nog wel wat punten achter de hand om het tijdje uit te zitten. Al mag ie van mij ook wel snel vallen hoor :f_love:.
Lekkere pot deze keer met $7,26, uit mijn hoofd gezegd de grootste die ik heb gepakt tot op heden!!
Zeker grote pot, mooi meegenomen, helaas was ik ook €8 kwijt op unibet , dus dat heft mekaar weer op
zeker niet verkeerd. Tijd om mijn SC bankroll wat uit te breiden. Zit steeds te krap om serieus mee te kunnen doen
Inmiddels is de jackpot weer de 111k gepasseerd. Misschien valt hij nu wel weer snel, maar je weet het natuurlijk nooit.
Nu alweer over de 270k. Ben benieuwd hoelang het gaat duren. Al stijgt het nog vrij langzaam.
Ik doe er niet meer aan mee, zelfs niet als ik weer punten krijg. Het gaat nu gewoon te langzaam om rendabel te zijn.