1 ding is wel zeker. De jackpot is vannacht weer gevallen.
Dan zou iemand 1,7$ krijgen voor 7 coins en 17$ voor 70 coins. Dit bij een jackpot van zo'n 150k. Dan zouden ze nog geen 5k mensen kunnen uitbetalen. Lijkt me ook nooit 100% uit te komen qua bedrag dus volgens mij is het gewoon 50% voor winnaar en de rest evenveel verdeeld tussen iedereen die deal speelde laatste 12 uur.
Zit wat in al kan ik lastig inschatten hoeveel man er iedere keer mee doen.
Zoals gezegd doe ik pas mee van 100K dus deze jackpot is aan mijn neus voorbij gegaan. Eerste keer dat ik hem onder de 100K heb zien vallen dus zal niet vaak gebeuren. En dat is risico dat ik ook neem dus
Houd eens een lijstje bij, pcbeem. Kan interessante info opleveren over wanneer in te stappen
Dat is het risico van het vak en de jackpot is als hij niet valt na het weekend wel weer rond de 100k verwacht ik.
Denk morgen al wel, nog al bijna 88K; iedere dag lijkt er wel zo een beetje 20K-25K bij te komen
Helaas mis ik hem dan wel deze keer, had Stars gewoon open staan en was weer van plan om te spelen maar niet aan gedacht.
Kortom vrees gevalletje $1 laten liggen......
Had hem wel te pakken. 2x gespeeld en goed voor $1.73
Mooie profit wel voor die 14 punten
Had dezelfde profit kunnen / moeten hebben voor 7 punten maar goed volgende week nieuwe kansen!!
Inderdaad. Hopelijk valt het de volgende keer niet zo snel, nadat de 100k is gehaald.
Damn blijf dat ding missen, was van plan om hem vanmorgen aan te zetten maar ja soms vergeet je half 8 's morgens wel eens wat.....
Ach dan vrijdag maar weer, eens moet ik in de flow komen