Yup helaas weer na zondagavond, dat lijkt geen goed moment te zijn. Hij kan voor zover als ik het kan oordelen beter in de middag vallen dan doen er minder mensen mee. Maar ach 30 punten of zo ingezet en dan $2,77 pakken is prima return.
Dat zeker. Nu zal het denk ik tot het weekend ongeveer duren voor de jackpot op 100k zal zitten als het tussentijds niet valt.
Mwah over algemeen lukt dat wel in dagje of 3-4 dus hoop tegen donderdag weer mee te kunnen doen!!
Ik kan nog 1 of 2x meedoen, dan zijn mijn punten ws wel op en voorlopig zitten nieuwe punten er nog niet in.
Ben sowieso al ver +EV met ruim $15 voor zo'n puntje of 100-200, uitgaande van geen extra winsten.
Dan heb ik toch de mooiste +EV denk ik..... 5x gespeeld voor $2,77.... en voordat de jackpot viel kreeg ik ook nog even een straat wat goed was voor 50 SC....
Inmiddels gaat de jackpot alweer richting de 140k. Dus dat wordt weer een leuke cash als de jackpot gaat vallen.
Ik zat er ook bij
Blijft een mooie manier om goede value voor je starcoins te halen.
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Yep! Weer $2,13 erbij![]()
Gaat lekker zo!
Nog een puntje of 40 over nu ...
Oh daar kun je nog leuk tijdje mee vooruit hoor, ik verlies nauwelijks punten en blijf potten pakken. Hang nu nog steeds rond de 800 SC (ik speel dan wel af en toe nog beetje) en doe inmiddels al tijdje mee.
Nja, deze kostte me zo'n 30 punten.
Nadat ik een keer $5 won, is het ineens onmogelijk om meer dan 2 punten te winnen, lijkt het
Komt wel weer. Value is sowieso al heerlijk voor mij.
Aan spelen kom ik momenteel niet toe.
Weer mooi gedaan iedereen. Ik moet er maar weer voor zorgen dat ik SC heb om te spelen
Dat is mooi. Nu zul je als je meedoet denk ik ook weer meer dan $2 kunnen winnen als de jackpot valt.
Tsja Zee het houdt een keertje op, maar hopen dat hij nog op tijd valt voor je. Met 35 punten kun je nog minimaal 5x meespelen dus iets speling heb je nog.
De afgelopen 3 keer dat ik gespeeld heb had ik 2 x trips en een straat: 100 starcoins in totaal