Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Tiling tables

5 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
707 Weergaven
AmsterdamCalling

Hallo,

Even een vraag voor het tilen van tables op Pokerstars (Ctrl+9). Vanaf 8 tafels gaat ie raar doen bij mij, 9 of 10 tafels komt er zelfs geen reactie. Vanaf 11 tafels maakt ie twee rijen van 5 en dan komt er 1 game bij. Dit gaat echter niet door tot 15 maar vanaf 13 maakt ie weer rijen van 6 en dit gaat zo verder. Wil gewoon mn beeld vol kunnen hebben met 12 of 15 tafels. Weten jullie hoe je dit aan kan passen? Heb ook echt een klein scherm dus moet mn scherm zo efficient mogelijk indelen.

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Moderator
SDK1987

Ik heb zelf nooit problemen met het tilen van tafels.
Dus als ik het goed begrijp heb je bij 10 tafels 5 tafels van links naar rechts en 2 van boven naar beneden.
Dat is inderdaad vrij onhandig. Je zou haast denken dat er aan de onderkant van je scherm niet genoeg ruimte is voor nog en rij, want bij mij gaat het bij 7 tafels in 2 rijen van 3 en in rij van 1.

Dan is de enige optie om handmatig 3 rijen te maken van bijvoorbeeld 4 tafels. Dat kan je het beste doen door op 12 lege cashgametafels te gaan zitten en op sit-out te gaan en het handmatig 3 rijen van te maken. Dan ga je naar 'weergave' en dan 'aangepaste layout opslaan'. Zo zou je het bij 16 4x4 van kunnen maken.

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling Topicstarter
AmsterdamCalling

Goede tip, zal zo thuis dat met de aangepaste lay-out proberen.

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling Topicstarter
AmsterdamCalling

yup, it worked. Stukken beter zo! Dank voor de hulp.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Mooi dat het werkt, want heb het zelf nog nooit hoeven gebruiken ;)

Beantwoorden
Citeren