Ga naar het forum
uitcashen naar bank...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] uitcashen naar bankrekening

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
1,033 Weergaven
yoshiwa
Elite Grinder

dag allemaal ,
aangezien ik nu 3 deposits heb gemaakt op stars zou ik vanaf nu elke maand een zeker percentage van mijn winst willen gaan cashen ,kwestie zo een beetje van een motivatie te hebben ;)

nu , ik ben mijn laatste dep bonus nog vrij aan het spelen ,maar deze gaat toch niet verloren als ik ga uitcashen he?

En dan mijn andere vraag , hoe cash ik best uit?
rechtstreeks van stars-->bankrekening of stars-->MB-->rekening?

en welke kosten moet je nog betalen? want ik ga geen 20 dollar afhalen als ik nog 3 dollar fee erop moet gaan betalen ofzo :)

7 reacties
donkament
PokerStrategist

1. nee je verliest je bonus niet
2. er is een kleine fee met het uitcashen via moneybookers die eigenlijk te verwaarlozen is
3. bij het uitcashen met banktransfer via pokerstars is er geen fee naar mijn weten (kan zijn dat ik me vergis) maar hierbij komt wel dat pokerstars een betere conversion rate hanteert voor je $ die naar € gaan. Dit is uit eigen ervaring.

hoop dat ik je hier mee kon helpen

Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door donkament
1. nee je verliest je bonus niet
2. er is een kleine fee met het uitcashen via moneybookers die eigenlijk te verwaarlozen is
3. bij het uitcashen met banktransfer via pokerstars is er geen fee naar mijn weten (kan zijn dat ik me vergis) maar hierbij komt wel dat pokerstars een betere conversion rate hanteert voor je $ die naar € gaan. Dit is uit eigen ervaring.

hoop dat ik je hier mee kon helpen

1) jawel die verlies je dan wel geloof ik
2) geen idee wat die fee is, maar kan je wss opzoeken (zal idd niet veel zijn)
3)inderdaad, alleen conversiekosten

donkament
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Rogier

1) jawel die verlies je dan wel geloof ik

je verliest je bonus alleen als je uitcashed voor je een kwalificerende storting maakt. en hij zegt dat hij al 3 stortingen heeft gemaakt voor de bonus.
dus je zal em niet verliezen

Thormtos91
Oldschool Grinder

maarre voor 20 dollar uitcashen is toch niet echt de moeite?

Kan je dan niet al je geld in je BR stoppen en uitcashen als je 1 of 2 limietn hoger speelt, gewoon een suggestie :)

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik twijfel ook zwaar, maar denk dat je hem kwijtraakt.

Je zou het denk ik het beste bij support van Stars zelf na kunnen vragen.

Zij kunnen je het correcte antwoord geven, ik gis alleen maar.

yoshiwa Topicstarter
yoshiwa
Elite Grinder

@Thormtos91 : weet ik :)
tis gewoon als eigen motivatie. Het gaat hier maar om 20% van mijn maandelijkse winst die ik wil gaan cashen , gewoon om zo al iets te hebben dat je echt hebt.
Eerste doel= monitor :)
Het iets trager stijgen in de limieten wil ik er wel bij nemen . ben trouwens net gemoved van limiet , dus die paar dollartjes gaan er niet toe doen :)
maar zoals ik zei , het is niet de moeite om 20 dollar te cashen als je een vaste fee van 3 dollar moet gaan ophoesten:)

BeatleWorld
Oldschool Grinder

Zet dan gewoon elke maand 20% van je winnings naar Moneybookers ofzo... en wanneer je genoeg hebt voor een monitor kan je alles in 1 keer naar je bankrekening shoven met maar 1x fee.