Ga naar het forum
update pokerstars w...

Meldingen
Alles wissen

update pokerstars werkt niet

29 Berichten
8 Gebruikers
1 Reacties
15.9 K Weergaven
coldchurch
PokerStrategist

Meer mensen hier bij wie de Pokerstars-update niet werkt, foutmelding? Ik doe niets anders dan anders. Wel is mijn internet trager. Misschien zijn hier kenners die begrijpen wat het probleem is, ben zelf een tamelijke digibeet.

Beantwoorden
Citeren
28 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Bij mij ging de update prima. Het kan zijn dat het even duurt door je trage internet.
Is het probleem inmiddels verholpen?

Beantwoorden
Citeren
coldchurch Topicstarter
coldchurch
PokerStrategist

Ja, verholpen, we kunnen weer grinden. Geen idee waarom mijn internet ineens zo traag is, though.

Beantwoorden
Citeren
coldchurch Topicstarter
coldchurch
PokerStrategist

En vandaag weer hetzelfde probleem bij updaten Starssoftware. Foutmelding, zou te maken hebben met netwerk setup??? Dat is al jaren hetzelfde, lol.

Meer mensen hier last van?

Beantwoorden
Citeren
coldchurch Topicstarter
coldchurch
PokerStrategist

Verder helemaal niemand die hier last van heeft? Steeds een foutmelding -2/-67 bij het updaten. Computer opnieuw opgestart / Modem opnieuw opgestart, helpt geen zier. Hoe moet ik nu aan mijn dagelijkse shot poker komen?

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Geen probleem hier. Kun je niet eens gewoon PokerStars helemaal uninstallen en dan opnieuw installeren ? Desnoods wat screenshots maken van je settings.

Beantwoorden
Citeren
coldchurch Topicstarter
coldchurch
PokerStrategist

Geeft dat uninstallen en weer installeren dan geen problemen qua HM? (Vroeg de digibeet?)

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

update als administrator uitvoeren wil ook nog wel eens helpen

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door coldchurch
Geeft dat uninstallen en weer installeren dan geen problemen qua HM? (Vroeg de digibeet?)

Neuh geeft geen enkel probleem, beiden hebben niks met elkaar te maken behalve dat HM handen uit een mapje helpt bij Stars en dat mapje blijft gewoon bestaan.

Beantwoorden
Citeren
coldchurch Topicstarter
coldchurch
PokerStrategist

Run as admin, router/modem opnieuw opgestart, computer opnieuw opgestart, uninstalled en bij het herinstalleren weer de melding dat de update het niet doet, met code -2/-67. Bleegh, begint me de keel uit te hangen. Log info maar eens naar Stars sturen dan?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat lijkt me inderdaad de beste optie.

Beantwoorden
Citeren
coldchurch Topicstarter
coldchurch
PokerStrategist

Aan de gang geweest met firewall en programma's van Pokerstars toestemming geven ofzo, helpt geen bal, update werkt nog steeds niet. Nu vragen ze me een Hijack-this-rapport op te sturen. Is dat verstandig? Of is dan morgen mijn bankrekening geplunderd? :P Geen idee wat dat precies is, zoals gezegd, totale digibeet.

Beantwoorden
Citeren
coldchurch Topicstarter
coldchurch
PokerStrategist

En met een uitgeschakelde firewall lukt het ook niet. Dit begint FOKKING IRRITANT te worden.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door coldchurch
Aan de gang geweest met firewall en programma's van Pokerstars toestemming geven ofzo, helpt geen bal, update werkt nog steeds niet. Nu vragen ze me een Hijack-this-rapport op te sturen. Is dat verstandig? Of is dan morgen mijn bankrekening geplunderd? :P Geen idee wat dat precies is, zoals gezegd, totale digibeet.

Dit moet je aan PokerStars support geven neem ik aan.
Ik denk dat ze op deze manier erachter willen komen waardoor je problemen hebt om de software te up-daten.
Zou me verbazen dat ze er misbruik van zouden maken.

Beantwoorden
Citeren
coldchurch Topicstarter
coldchurch
PokerStrategist

Daar zou toch een simpele verklaring voor te vinden moeten zijn, zeker in combinatie met die code -2/-67? Gewoon iets aan- of uitvinken waarschijnlijk, grrrr.

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

Q.When I open PokerStars I am unable to update the latest version of the software and connect to the server. I have received one of the following errors: -2/-67, -2/-79, -2/-83, -3/-99 or other error. How do I resolve this to connect to your server and login to my account?

A.
First, you should restart your computer and power off/on any network equipment you have connected (i.e. modem, router, access points or hubs). If this fails, check your system date/time (located on the Taskbar) to ensure the current date and year is set properly. Next, make sure if you have a firewall or similar software (i.e. proxy or websense filter/parental control) installed it is configured correctly to allow PokerStars to access the Internet.

If the above fails, please contact support@pokerstars.eu. It would be helpful when contacting us if you provide as many details as possible regarding the problem, and to send us the PokerStars program log files from your computer (PokerStars.log.0, PokerStarsUpdate.log.0, and PokerStarsCommunicate.log.0 if present). To send us the log files, you will need to manually locate them and attach them to an e-mail. Depending on your Operating System the logs will be located in different directories.

For Windows XP (C:\Program Files\PokerStars\):
Double click 'My Computer' on your Desktop or Start Menu.
Double click 'C:\' drive to view the files on your hard drive.
Double click 'Program Files' folder.
Double click the 'PokerStars' folder.
Locate 'PokerStars.log.0', 'PokerStarsUpdate.log.0' and 'PokerStarsCommunicate.log.0 if present.
Attach these files to an e-mail and send them to support@pokerstars.eu.
For Windows Vista (C:\Users\USERPROFILE\AppData\Local\PokerStars\):
Click the Start Menu.
Type the following or copy/paste into the Search and press enter: %USERPROFILE%\AppData\Local\PokerStars
Locate 'PokerStars.log.0', 'PokerStarsUpdate.log.0' and 'PokerStarsCommunicate.log.0' if present.
For Mac OSX (Home\Library\Logs\PokerStars\):
Open the Finder.
Open the Home directory/folder.
Open the Library directory/folder.
Open the Logs directory/folder.
Open the PokerStars directory/folder.
Locate 'PokerStars.log.0' and 'PokerStarsUpdate.log.0'
If you have any troubles locating the log files requested, please let us know and we will be happy to provide further assistance.

Beantwoorden
Citeren
coldchurch Topicstarter
coldchurch
PokerStrategist

En gefixt, gelukkig, ik stond op het punt mijn computer uit het raam te sodemieteren. De configuratie van mijn Panda-firewall aangepast. Vier dagen geen shot poker gehad, en toch leef ik nog. :P

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou is mooi bewijs dat je niet verslaafd bent, als het moet kun je dus gewoon stoppen _evil:.

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

Ik heb dat probleem ook opeens.

Aan een langzaam internet ligt het niet lijkt mij (test net gedaan na die foutmelding, verder werkt alles online naar behoren) :

Als ik op die foutcodes zoek kom ik uit op dit topic en het topic op 2+2 forum.

Programma opnieuw installeren werkte niet. Modem en router resetten hielp ook niet. Althans, op de normale manier van 30 seconden de stroom eraf. Geen zin in een hard-reset en alles weer opnieuw in te stellen. Zal zo al mijn instellingen in Norton Anti-Virus/Firewall nagaan maar hoe dat opeens anders ingesteld zou zijn is mij een raadsel.

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

Update, en het werkt weer. Niets veranderd in Norton. Had wederom alles verwijderd en dit maal met YourUninstaller die ook gelijk je registry keys en lege mappen verwijderd. Misschien had het ook geholpen om na het verwijderen CCleaner te gebruiken voor het opnieuw te installeren.

probleem opgelost :f_grin:

Wilde ingaan op die actie met 5 x 7 dollar spin tickets, had een paar weken niet meer gespeeld op PS, blij dat het weer werkt. Al heb je aan die FAQ pagina niet echt veel.

Beantwoorden
Citeren