Ga naar het forum
Vraag over VIP stat...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Vraag over VIP status in pokerstars

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
559 Weergaven

Ik heb nu de status bronzestar maar is het mogelijk om deze ster ook aan de anderen te laten zien of is mijn status daarvoor te zwak ,

7 reacties

Ja dat kan maar waarom zou je dat willen? Dan kunnen spelers alleen maar zien dat je waarschijnlijk niet erg ervaren ben.

Tonaldinho11
PokerStrategist

Moet je op je bronze status klikken in de lobby en dan 'vip status display options' klikken en dan aanvinken dat je het aan anderen laat zien.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok gevonden dank u ;) nee het is maar voor bevoorbeeld hogere ranking, mij jaagt het toch wel iets van angst aan tegen 2-3 sterren te hoeven spelen

Oorspronkelijk gepost door GwenMOFO
Ok gevonden dank u ;) nee het is maar voor bevoorbeeld hogere ranking, mij jaagt het toch wel iets van angst aan tegen 2-3 sterren te hoeven spelen

ik wil juist het liefste tegen supernova's spelen want dat zijn nits die massive tafels spelen (op NL25/50 dan)

en als iemand silver/gold status is wil niet zeggen dat ie goed is want dat word je toch zomaar

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

nu ja zit zeker waarheid in maar in mijn ogen kan je nooit van je leven pro zijn in het online poker daarom vind ik het pokerstars online team ook maar raar. Het enige wat mij angst, als ik het zo mag noemen, inboezemt is dat zij al meer ervaring hebben in het online spelen.

snap je ? of niet ?

superjunk
PokerStrategist

Pro zijn in online poker is zeker wel mogelijk, kijk hier maar eens rond.

En ja goldstars hebben meer ervaring dan bronzestars over het algemeen want die hebben veel meer gespeeld.
Beter allemaal bronzestars aan tafel.

Deze vraag lijkt me opgelost ;)

Thanx voor de hulp iedereen!