Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Wat een sukkels!

19 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
2,192 Weergaven

Pfffff denk zal me is aanmelden bij Pokerstars nah lama ik sla wel over wat een sukkels daar zeg!

Ik installeer de software krijg foutmelding dat er update niet gedaan kan worden, oke shit happens dus ff deïnstalleren en opnieuw. Wederom zelfde foutmelding moest ff mailen naar support.

Zo gezegd zo gedaan, netjes vermeld dat ik geen acc had nog daar krijg ik een mail terug:

PokerStars Support aan mij
details weergeven 22:19 (13 minuten geleden)
Hallo,

Bedankt voor je e-mail.

Het e-mailadres '******' staat in geen enkel
PokerStars-account geregistreerd.

Veiligheidshalve kan PokerStars je niet voorzien van accountgegevens of
transactie-informatie noch accountwijzigingen doorvoeren tenzij we een
e-mail ontvangen van het geregistreerde e-mailadres in je account.

Je kunt zien welk e-mailadres geregistreerd staat in je account door in te
loggen in je PokerStars-account en vanuit de hoofdlobby het volgende te
selecteren:

'Account -> Account Wijzigen -> E-mailadres Wijzigen...'

Je geregistreerde e-mailadres zal daar weergegeven worden. Indien je je
e-mailadres dient te wijzigen, dan kun je dat hier tevens doen.

Stuur alsjeblieft je e-mail opnieuw, maar dan vanaf het geregistreerde
e-mailadres en we zullen kunnen antwoorden op je vraag.

Het spijt me als dit beleid voor ongemak zorgt, maar het is opgezet om onze
spelers te beschermen tegen ongeautoriseerde toegang en fraude.

Met vriendelijke groet,

Tuba
PokerStars Klantenservice
=======================

Sorry hier zakt mijn broek vanaf, voor mij kunnen ze verbranden :evil:

18 reacties
AmsterdamCalling
PokerStrategist

broek uit!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

_evil:

Ja die is inmiddels uit :rolleyes:

Maar hoe moet ik in de hoofdlobby komen als ik mail dat ik software niet kan openen? En uhm dat ik nog geen acc. heb logisch dat ze die dus nog niet vinden in het systeem whahahaha.....

Typisch zo helpdesktutje die scriptje afwerkt en dus niet leest grrrrrrr

LurkerBelow
PokerStrategist

leg het even uit zoals je hier hebt gedaan, lijkt me vrij duidelijk, je hebt geen account dus vraagt ook niet om account gegevens toch? De aanhouder wint!

Onzin84
PokerStrategist

alles uit dan maar :P haha

Onzin84
PokerStrategist

weet je hoeveel mensen hier jaloers op je zijn dat je nog geen pokerstars account hebt.. en je dus mooi kan laten tracken :) pokerstars is echt de beste site die er is :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Onzin84
weet je hoeveel mensen hier jaloers op je zijn dat je nog geen pokerstars account hebt.. en je dus mooi kan laten tracken :) pokerstars is echt de beste site die er is :)

Mag ik daar ff aan twijfelen whahaha, heb nu echt al paar mails gestuurd naar ze maar blijf horen dat ze een geregistreerd adres nodig hebben _evil:

Wil ze die best geven maar ik heb hem niet......

LurkerBelow
PokerStrategist

probeer eens op een andere PC een account aan te maken, als dat lukt heb je een geldig email adres.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zou ik kunnen doen, maar ben eigenwijs en doe het niet. Vind dat mensen ook zonder account recht op hulp hebben zie het als soort van statement nu :D

Nu heb ik hier toevallig nog 3 andere laptops tot mijn beschikking maar hoeveel mensen hebben niet maar 1 pc in huis? Juist dat zijn er heel veel, heb nu wat bestandjes moeten mailen mbt de software dus afwachten weer :rolleyes:

LurkerBelow
PokerStrategist

haha, ja eigenwijs is ook wijs, maar ik ga nooit in discussie met mensen die niet begrijpen waar het over gaat, of mensen met beperkte cognitieve vermogens :P dus dat zou ik ook niet doen als ik jou was.

Altijd een manier om het systeem te omzeilen!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Weet je wat het is, snap het wel hoor tis scriptje wat ze afmoeten werken ... Ow geen geldige mail hoppa die standaard mail terug dat adres niet overeenkomt met account.

Jammere is alleen dat ze dus door die scripts niet meer lezen en je dus irritaties krijgt bij de klanten. Want jawel ben gewoon een klant, ze begrijpt inmiddels wel dat ik geen account heb duurt ff maar dan hebbie ook wat :rage:

Wordt ongetwijfeld vervolgt :P

LurkerBelow
PokerStrategist

haha, dat bedoel ik dus met beperkte cognitieve vermogens :P google het maar, dan snap je me, haha

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Weet wat je bedoelt in mijn werk vaak zat trainingen in gehad ;)

Overigens heb ik redelijk goede communicatieve vaardigheden dus ben netjes gebleven in mijn mails... Kan het wel als ik wil :D

LiquidCity
PokerStrategist

Ben je een meisje? Zoja: wij hebben er geen problemen mee dat je broek uitgaat.

Maarre, pics or it didn't happen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Als die laatste 2 cijfers je geboortejaar zijn dan ben ik voor jou geen meisje meer maar een oma :D _evil:

Cognitief
PokerStrategist

Oeh baby, oeh baby!

Oorspronkelijk gepost door NatasNL
Als die laatste 2 cijfers je geboortejaar zijn dan ben ik voor jou geen meisje meer maar een oma :D _evil:

Nee dat is z'n leeftijd bij signup!

Vanaf 16 is legaal hé!

Lekker snoepen dus.

LurkerBelow
PokerStrategist

Weet wat je bedoelt in mijn werk vaak zat trainingen in gehad ;)

Overigens heb ik redelijk goede communicatieve vaardigheden dus ben netjes gebleven in mijn mails... Kan het wel als ik wil :D

Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Ik ben clientondersteuner bij Stichting De Noodkreet. Wij helpen mensen die problemen ervaren in de jeugdzorg. Sociaal werk, erg leuk en dankbaar :)