Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

zoom of geen zoom

16 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
4,869 Weergaven

aloha
wat vind jij van zoom poker
speel nu al een maand zoom poker en heb mijn twijvels of ik wel moet door gaan met zoom het is net een videogame
en zijn er ook players die goed boeren op zoom ?

mzzl

Beantwoorden
Citeren
15 reacties
K2AA72
Elite Grinder

er zijn zeker spelers die goed boeren op zoom... maar ikzelf vind er niet veel aan... noisecore had geloof ik ergens een artikeltje over waarom zoom niet goed is voor echte pokerspelers... vooral geen reads en dynamiek/image, en dat dat is waar goede spelers een groot deel van hun edge halen...
feitelijk is zoom poker een zuiver mathematisch spelletje dat solvable is, en dat is jammer van poker denk ik...

Beantwoorden
Citeren
LaughingMan85
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door K2AA72
er zijn zeker spelers die goed boeren op zoom... maar ikzelf vind er niet veel aan... noisecore had geloof ik ergens een artikeltje over waarom zoom niet goed is voor echte pokerspelers... vooral geen reads en dynamiek/image, en dat dat is waar goede spelers een groot deel van hun edge halen...
feitelijk is zoom poker een zuiver mathematisch spelletje dat solvable is, en dat is jammer van poker denk ik...

met de regs waar je vaak tegen speelt is er zeer zeker dynamiek, misschien niet op de lagere limieten waar er veel spelers zijn, maar op de hogere zeker wel en tegen fishes is dynamiek niet zo van belang.

Zoom is net zoals elke andere variant van poker, je moet er gewoon aan wennen en jezelf erin verdiepen en dan kun je even makkelijk als eender welke andere variant een decent winrate halen met het voordeel dat je wss meer handen kunt spelen

Beantwoorden
Citeren
noisecore
Oldschool Grinder

http://www.cardschat.com/rush-poker-strategy.php

Al moet je niet alles wat erin staat voor absolute waarheid nemen want sinds HUDs mogelijk zijn op rush/zoom/blaze/sprint is het wel wat beter.

Persoonlijk speel ik liever de regular tables; longterm winrates op zoom zijn een pak lager , daar komt het dus vooral van de rakeback en marginale winrates.
Oké je speelt wel een pak meer handen, maar je moet er rekening mee houden dat je op regular tafels normaliter wel meer tafels speelt dan de cap van die je met fast fold poker hebt.

Beantwoorden
Citeren
noisecore
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door LaughingMan85

Oorspronkelijk gepost door K2AA72

met de regs waar je vaak tegen speelt is er zeer zeker dynamiek, misschien niet op de lagere limieten waar er veel spelers zijn, maar op de hogere zeker wel en tegen fishes is dynamiek niet zo van belang.

Zoom is net zoals elke andere variant van poker, je moet er gewoon aan wennen en jezelf erin verdiepen en dan kun je even makkelijk als eender welke andere variant een decent winrate halen met het voordeel dat je wss meer handen kunt spelen

ben er 100% zeker van dat iemand die 12 tafels speelt (regular tables) een hogere winrate kan halen over bijna evenveel hands/time. Dus het argument van je speelt meer handen is er al niet echt een. Ook moet je de fishes delen met een huge playerpool op lagere stakes, terwijl je op regular tafels gewoon altijd die vis aan je tafel hebt en sneller reads kan opbouwen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

aloha
bedankt voor jullie reacties
normaal speel ik 10NL regular 6tables
dan heeft het idd geen zin voor een spelers als ik om zoom te spelen
want met 6 tabels speel je ook genoeg handen in een uur
ik denk dat ik de zoom vaarwel zeg en lekker regular tables spelen
heb met de regular poker een BR opgebouwd en zoom pikt het beetje voor beetje weer in
ZOOM is DOOM

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

Via welk progamma heb je een werkende hud @ zoom?;$

Beantwoorden
Citeren
LaughingMan85
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door noisecore
ben er 100% zeker van dat iemand die 12 tafels speelt (regular tables) een hogere winrate kan halen over bijna evenveel hands/time. Dus het argument van je speelt meer handen is er al niet echt een. Ook moet je de fishes delen met een huge playerpool op lagere stakes, terwijl je op regular tafels gewoon altijd die vis aan je tafel hebt en sneller reads kan opbouwen.

Op elke zoomtafel op lager limieten zitten er ook steeds fishes hoor als je weet hoe je ze moet exploiten
Persoonlijk ligt mijn winrate trouwens hoger op zoomdan op regular tables, was ook al zo bij rush.
Het probleem dat ik heb met 12+tabling vs 4 zoom tables is dat je bij zoom altijd maar maximaal in 4 handen betrokken bent en vaak maar bij 2 of 1, bij 12+ tabling wordt dat al rap hectischer en als je daar niet goed mee om kunt kan je helemaal niet sneller reads opbouwen.
Het niveau van mijn game daalt zeer snel naarmate ik meer tafels speel, dus tis echt niet zo dat iedereen hogere winrates gaat halen door te multitablen op regular tables, hangt af van de speler en zijn speelstijl

EDIT: Ik heb het hier voornamelijk over FR omdat er toch wel een groot verschil is tussen FR en SH, zo haal je bij 4 FR zoom tafels al gemakkelijk het equivalent van 16-20 normal tables en aangezien dynamiek bij FR tafels zowiezo al een heel stuk minder is en je veel minder vaak fishes kunt bespelen dan bij SH vind ik het voor FR zeker een aanrader.

Beantwoorden
Citeren
LaughingMan85
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free

HEM2

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

Dat werkt nu gewoon goed zonder bugs?

Beantwoorden
Citeren
LaughingMan85
Elite Grinder

bij mij wel, al een hele tijd trouwens, zo een twee maanden nu, gewoon zorgen dat alles goed is geinstalleerd en dat je altijd de laatste updates download

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

Thanks!

Beantwoorden
Citeren
noisecore
Oldschool Grinder

HEM2 en PT4.

Voor rush had je toch ook HUDs met HEM en PT3 ;)

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85
PokerStrategist

HEM2 en PT4/PT3.

Beantwoorden
Citeren
noisecore
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Amnesia85

HEM2 en PT4/PT3.

Oja idd , bedankt. Was even vergeten dat PT3 nog de official release is en PT4 slechts beta.

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Amnesia85

HEM2 en PT4/PT3.

Oja idd , bedankt. Was even vergeten dat PT3 nog de official release is en PT4 slechts beta.

Haha daar deed ik het zelfs niet voor :P Ik wou gewoon zeggen dat PT3 ook werkt maar ik was te lui om zelf te schrijven :coolface:

Beantwoorden
Citeren