Oorspronkelijk gepost door robertjuh1
Ok, ja denk dat ik eigenlijk nog wel een redelijke vis postflop ben wat betreft calls maken. Ik zou ze straks uploaden!Dankje
Graag gedaan.
Gaat helemaal goed komen hoor, gewoon veeeeeeel handen posten
Oorspronkelijk gepost door robertjuh1
Ok, ja denk dat ik eigenlijk nog wel een redelijke vis postflop ben wat betreft calls maken. Ik zou ze straks uploaden!Dankje
Graag gedaan.
Gaat helemaal goed komen hoor, gewoon veeeeeeel handen posten
Ja of overstappen naar s en g, zit een beetje tussen die twee in, heb nooit echt een goede keuze kunnen maken, wel bij allebei up, hoewel dat ook niet heel veel is.
lol de VPIP van de tafels word steeds hoger. Die NL2 tafels zijn nu vaak 15%, eerste dagen was dat vaak 11%. Ik beat ze op dit moment ook wel lekker!
Zou je trouwens niet beter de gewone tafels kunnen spelen? Want iedereen speelt hier heel tight, en je krijgt veel minder stats per persoon, waardoor de mensen minder fishy zijn. Klopt dit? Want zie dat heel veel mensen gewoon folden tot ze QQ+ en AK hebben en dan pas spelen. aangezien het vpip ook veel lager zit dan normaal. Dus zou je niet beter normaal kunnen gaan spelen?
ja misschien wel, ik weet het eigenlijk niet goed, waar je nu meer value pakt, ik zie nog niet dat ik zoveel meer value haal op zoom
Ik heb het erover dat je minder value haalt, of zouden de h/u dit weer moeten compenseren?
klinkt wel logisch he
maarja als je goeie tafelselectie doet, kan je met gewone tafels en dan wel veel tafels (dus multitabel) denk ik nog wel net zoveel pakken of meer
Ja ga dat morgen maar is proberen. Het voordeel van zoompoker is wel dat je af en toe even rust hebt als je een paar goede handen tegelijk hebt, dat heb je niet zo als je erg veel multitablet, maar dat moet je dan maar voor de vissen over hebben zullen we zeggen
HEM3 is denk ik nog niet eens in de maak, maar HEM2 heeft inmiddels Zoom ondersteuning in de meest recente versies. Heb nog niet getest of het al 100% werkt, maar zou volgens hun wel moeten werken.
pt4 hud werkt voor zoom, maar heb zelf nog niet zoveel gezoomd, dus kan niet zeggen hoeveel je er nu echt aan hebt
Nee, speel geen zoom meer.
Ben laatste tijd vanalles aan het doen, maar vooral aan mn MTT-game aan het werken. Heb afgelopen 2-3 dagen me gestort op de HU hyper-turbo SNGs, wat een feestje, lol