Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 180 Player Rebuy

16 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
1,084 Weergaven
Roodbaars1986
PokerStrategist

He allemaal,

Vandaag een video gemaakt van een eindfase van een 180man 3$ Rebuy op Pokerstars.

Graag de vraag of jullie het eventueel kunnen bekijken!
Er zit audiocommentaar bij, hoop graag op wat feedback over mijn plays.

Bij deze de download link:

180 Player 3$ Rebuy Tournament

Thanks allemaal alvast!

Groetjes

Roodbaars

15 reacties
pmania
PokerStrategist

Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar.

blowkonijn
Oldschool Grinder

doet t wel, ben em al aan t downloaden

blowkonijn
Oldschool Grinder

mmm duurt me te lang

Markenator
Elite Grinder

[ ] geluid doet het

pmania
PokerStrategist

Nu doet ie het wel.
Te lang het downloaden ? Hier duurt het 15 minuten.

blowkonijn
Oldschool Grinder

15 minuten??? das lang voor adhd

Roodbaars1986 Topicstarter
Roodbaars1986
PokerStrategist

Megaupload geeft wel vaker wauze errors.
@ Markenator: Doet het geluid het niet? Heb namelijk met Audio opgenomen.

Verdorie het is altijd ook wat...

pmania
PokerStrategist

Bij mij doet het geluid het ook niet, bij jezelf wel als je het afspeelt ?

pmania
PokerStrategist

Format : AVI
Format/Info : Audio Video Interleave
File size : 429 MiB
Duration : 26mn 57s
Overall bit rate : 2 227 Kbps

Video
Format : TechSmith
Codec ID : tscc
Codec ID/Info : TechSmith Screen Capture
Duration : 26mn 57s
Bit rate : 2 222 Kbps
Width : 1 016 pixels
Height : 728 pixels
Display aspect ratio : 1.396
Frame rate : 15.000 fps
Resolution : 24 bits
Bits/(Pixel*Frame) : 0.200
Stream size : 428 MiB (100%)

Roodbaars1986
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pmania
Bij mij doet het geluid het ook niet, bij jezelf wel als je het afspeelt ?

Zal vanavond even kijken, zit nu op school namelijk.
Ben rond een uur of 19.00 weer thuis.

Hierna zal ik even bekijken hoe die het thuis doet, voor zover ik weet gaf de audio daar geen probleem namelijk.
Zal er mezelf wat meer in verdiepen zometeen!

Thanks voor de comment :), klote dat het weer eens niet helemaal werkt :(.

Roodbaars1986
PokerStrategist

Heb er net naar gekeken, en mijn geluid hier doet ook gek.
Das helaas jammer.

Zal wel een keer een nieuwe maken waarop het beter is, die AA was nou ook niet echt lekker..

pmania
PokerStrategist

Nee, die dingen gebeuren nou eenmaal. Ik had vandaag ook weer ongeveer hetzelfde iets.

Maar ik zou ook 4 kleuren aanzetten. En gewoon nog eens proberen, ik weet niet of je deze met BR management speelt of niet ? Ze hebben zeker deze MTT niet in de normal variant ipv turbo ook niet op een andere site ? Dan lijkt het mij toch makkelijker om de ft bubble te doorstaan, al kost het ook wel weer meer tijd als je strand in de middenfase.

En ik zou wat minder chatten vooral als ze toch haast niks terugzeggen en dat leidt jezelf ook alleen maar af lijkt mij ?

Ik heb voor de rest niet echt veel fouten kunnen ontdekken, je kan je handhistory eens door sit en go wizard heenhalen of door holdem force, alhoewel die laatste meer voor cash is:

Anders zou je het eens aan Marcel Hermus kunnen vragen, ik weet dat hij ook wel eens deze rebuys speelt. Z'n coaching is iig op Maandag en morgen MTT coaching.

Roodbaars1986
PokerStrategist

Nee, die dingen gebeuren nou eenmaal. Ik had vandaag ook weer ongeveer hetzelfde iets.

Maar ik zou ook 4 kleuren aanzetten. En gewoon nog eens proberen, ik weet niet of je deze met BR management speelt of niet ? Ze hebben zeker deze MTT niet in de normal variant ipv turbo ook niet op een andere site ? Dan lijkt het mij toch makkelijker om de ft bubble te doorstaan, al kost het ook wel weer meer tijd als je strand in de middenfase.

En ik zou wat minder chatten vooral als ze toch haast niks terugzeggen en dat leidt jezelf ook alleen maar af lijkt mij ?

Ik heb voor de rest niet echt veel fouten kunnen ontdekken, je kan je handhistory eens door sit en go wizard heenhalen of door holdem force, alhoewel die laatste meer voor cash is:

Anders zou je het eens aan Marcel Hermus kunnen vragen, ik weet dat hij ook wel eens deze rebuys speelt. Z'n coaching is iig op Maandag en morgen MTT coaching.

He Pmania

Dank je wel voor de reactie.
4 kleuren card deck bedoel je denk ik?, Hou er eigenlijk niet zo van, wordt het naar mijn idee te druk op me scherm.
Ik speel deze volgens BRM ja, gebruik ongeveer 9 - 12$ per 180 man. Speel met een BRM volgens ong. 120-150x Buy in.
Hou zelf van ruim BRM, al merk ik dat de variance voor een goede speler hier heel laag is. Op het moment zit ik geloof ik op iets van 30 played en heb hier 6x de FT weten te halen.
Het is wel even luck hebben op de goede momenten, maar volgens mij heeft iedere fatsoenlijke speler een ongeloofelijke edge hier omdat de meeste van deze spelers eerlijk gezegd geen idee heeft wat die doet.

Voor zover ik weet is alleen stars de site die deze aanbied, en zijn ze alleen in de turbo variant. Maar dat zorgt juist voor een bepaald fun element naar mijn idee :).

Thanks voor de tip van het programmatje, zal wel een keer bekijken, SNG wizard heb ik op me computer staan, dus zal deze wel er een keer doorheen halen.

Thanks alvast!

pmania
PokerStrategist

Graag gedaan, ben je deze aan het oefenen om je grote slag te slaan in die guaranteeds ?

Roodbaars1986
PokerStrategist

Graag gedaan, ben je deze aan het oefenen om je grote slag te slaan in die guaranteeds ?

Yup, goede manier om me roll op te bouwen op stars.
Op Titan ga ik maar weer MTT's onveilig maken, dat blijft me favoriete site als ik het eerlijk moet zeggen.

Zit de laatste tijd zo vaak tegen de grote klapper aan naar mijn idee, dat het niet lang meer moet gaan duren totdat ik em ook daadwerkelijk ga hitten.
Althans ik blijf het steeds maar hopen.

Gewoon blijven door gaan tot het bittere eind, loopt op het moment namelijk wel erg lekker met MTT's en de 180mans.