Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Beste site voor micro mtt sng

7 Berichten
3 Gebruikers
1 Reacties
656 Weergaven
MasteroftheGame
Legacy Member

Hallo Allemaal,

Na jaren nauwelijks gepokerd te hebben wil ik weer beginnen met bijvoorkeur mtt sng. Ik Iees dat PokerStars nog steeds geen licentie heeft. Wat is momenteel de beste site qua aanbod en traffic?

Ik wil laag beginnen dus bijvoorkeur onder € 1,-.

Andere tips ook welkom!

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
BEoWulf1979
Legacy Member

Unibet lijkt mij een goede start.
Je hebt er €0.50 buy-in tornooien. Spelersveld is heel recreatief.

Als je speelt met trackers, moet ik je wel teleurstellen. Die zijn niet toegestaan op Unibet.

Beantwoorden
Citeren
MasteroftheGame Topicstarter
MasteroftheGame
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door BEoWulf1979
Unibet lijkt mij een goede start.
Je hebt er €0.50 buy-in tornooien. Spelersveld is heel recreatief.

Als je speelt met trackers, moet ik je wel teleurstellen. Die zijn niet toegestaan op Unibet.

Bedankt voor je reactie. Vroeger wel met trackers gespeelt maar is nu geen must. Ik wil nu recreatiefs spelen. Unibet heb ik al even bekeken en hebben idd een aantal leuke toernooien elke dag.

Is er momenteel ook zoiets als Pokerstars met de 360m turbo of de 45/90/180m SNG's?

Beantwoorden
Citeren
Ben2m2
Oldschool Grinder

Een tweede optie is GG poker, mag je ook spelen als nederlander en PokerStrategy heeft een mooie deposit bonus. Zijn veel opties voor $0.25 SnGs.

Beantwoorden
Citeren
MasteroftheGame
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door Ben2m2
Een tweede optie is GG poker, mag je ook spelen als nederlander en PokerStrategy heeft een mooie deposit bonus. Zijn veel opties voor $0.25 SnGs.

Welke $0.25 SnGs bedoel je?

Beantwoorden
Citeren
Ben2m2
Oldschool Grinder

Spin and gold sngs, batttle royale format enzo. Als je voor de bonus gaat ipv the cashback, veel All in of Fold SNGs en cashtables.

Check mn Blog :P

Beantwoorden
Citeren
MasteroftheGame
Legacy Member

Bedankt! Heb je blog al even bekeken. Dit weekend even goed kijken op GG poker bij de SNG's en MTT.

Beantwoorden
Citeren