Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Coaching 20, 21, 27 en 28 juni

28 Berichten
13 Gebruikers
0 Reacties
1,994 Weergaven
DonBartos
Oldschool Grinder

Hi guys,

Zoals jullie wellicht al weten duren de coachings op 20, 21, 27 en 28 juni 2x zo lang. Oftewel, de coachings duren 3uur ipv 1,5uur. Nu kan ik gewoon de normale coaching doen, maar dan twee keer zo lang. Maar wellicht hebben jullie leuke suggesties om deze die uren gezamenlijk door te komen.

Het gaat dus om de coachings op maandag en dinsdag van nu tot eind juni. De maandag coachings zijn bronze, en de dinsdag coachings zijn silver. De coachings zullen in principe van 19:00 tot 22:00 zijn. (in principe, omdat dit nog niet officieel bevestigd is door mijn meerdere).

Suggestie kunnen vanalles zijn, gametypes, manier van coachen, etc.

27 reacties
chaserr
Poker Player

ander half uur meer reden om niet aan de coaching deel te nemen

Zou je een keer een succesvolle 180 mans regular willen doen?

jova23
Oldschool Grinder

voor mij ook 180'ers liefst turbo.
mag ook grote mtt bijzijn, ook liefst turbo

vwkoen
Oldschool Grinder

een gooie 180'er sessie zou idd leuk zijn

DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Zaken die sowieso door mij behandeld kunnen worden:

- MTT Turbo
- 180man Turbo
- 45man Turbo
- 18man Turbo

Liever geen non-turbos, niet omdat ik ze niet zou willen behandelen, maar puur omdat ik er geen ervaring mee heb en geen foute informatie wil verstrekken aan jullie.

chaserr
Poker Player

Ik wil graag een private sessie met jou als je me begrijpt. :heart:

DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Dat kan ook zeker wel, maar laten we dit topic even poker-gerelateerd houden.

chaserr
Poker Player

Oke sorry donbartos, ik zou graag een mtt turbo zien. Dit aangezien jouw recente video van zeer hoge kwaliteit was probs daar nog voor!
Ik heb ook gehoord dat je laatste tijd wederom ver bent gekomen wat toch jou kwaliteiten bevestigt.

kokkie1975
PokerStrategist

180 mans zeker en eventueel een rod's op ftilt ?
die worden ook steeds populairder

DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Zal eens kijken of ik een ROD erbij kan doen. Het nadeel is dat deze een enorm snelle gameplay hebben, en het wat moeilijker is om goed te kunnen coachen.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door DonBartos
Zal eens kijken of ik een ROD erbij kan doen. Het nadeel is dat deze een enorm snelle gameplay hebben, en het wat moeilijker is om goed te kunnen coachen.

ROD's zou nice zijn! :D

DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Denk dat ik wel een avondje 2 RODs kan doen en verder niets (en dan aanvullen met bijv. 180mans alsk eruit lig of w/e)

Is het mogelijk om een prive les van jou te krijgen Don bartos ?..en wat is het tarief ?

Met vriendelijke groet,

DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Hey Berry,

Private Coaching Topic

Daar kun je in principe alle details even rustig nalezen :) In het kort:

Ik doe zowel live coaching als de review van handhistories. Ik heb gelezen dat je slechthorend bent, waardoor ik denk dat de live coachings geen handige optie zijn voor jou. Deze zijn immers over het algemeen gesproken (bijv. met Skype), en dat wordt dan erg lastig. Op zich zou live coaching ook met chat kunnen (dus typen i.p.v. spreken) maar dit werkt niet geweldig handig, en ik denk dan dat de review van hele toernooien een betere optie is voor je.

De kosten van de reviews zijn:

6max/18man: $10/game
45man: $12,50/game
180man: $15/game
ROD: $20/game

Reviews van andere gametypes (bijvoorbeeld Turbo MTTs) kunnen eventueel op aanvraag, en dan bespreken we de prijs wel.

Een review gaat als volgt:

- Je stuurt de handhistory van een heel toernooi
- Ik neem alle handen door met een replayer
- En ik geef aan waar potentiële leaks zitten en andere punten die nog beter kunnen

wauss
PokerStrategist

misschien leuk om andere mensen hun game type te laten spelen en dat je ze echt coacht?

op de maandag de RODS ( kan ik die overslaan :) )
op de dinsdag de 180 mans turbo natuurlijk :coolface:

Oorspronkelijk gepost door wauss
misschien leuk om andere mensen hun game type te laten spelen en dat je ze echt coacht?

+1

Interessanter, de coach maakt wienig fouten en juist van fouten en discussie kan je het meest leren denk ik. Vind de multicoach-vids ook errug goed!

DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Ok thnx guys.
Moet zeggen dat ik ook vrij veel negatieve reacties heb op eerdere coachings waarin ik niet zelf speelde. Hierbij ging het erom dat de coachings teveel gericht waren om de speler zelf, waardoor je als toeschouwer er maar een beetje bij zat, wat het minder interessant maakte. Als meer spelers dit leuk lijken dan doen we het uiteraard gewoon. :)

Multi-Coach video's moeten we even bekijken. Ik heb sowieso nog vrij veel video's op de planning staan die ik zelf moet afronden. Daarna zou ik eventueel een andere coach / PokerStrateeg kunnen benaderen.

Thnx voor de feedback, keep it coming!

DonBartos Topicstarter
DonBartos
Oldschool Grinder

Coaching maandag 20 juni: 45/180 Man SNG's @ PokerStars ($1 / $2.50 / $3.50)

Coaching dinsdag 21 juni: Rush On Demand SNG's @ Full Tilt Poker ($4.40 / $12 / $26)

Coaching maandag 27 juni: Coaching You (één of meer spelers gaan wat SNGs (18/45/180) doen en ik kijk mee & coach je)

Coaching dinsdag 28 juni: Wordt nog bepaald :)

Aanmeldingen voor 27 juni en suggesties voor 28 juni zijn welkom :)