Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Coaching

12 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
586 Weergaven
OmdatHetKan

Hey hoi..

Even een vraagje!

Ik wil eigenlijk een beetje info over coaches.

Ik wil eigenlijk weten of er voor sng ook goede prive coaches zijn..
Voor cashgames ken ik er wel een paar alleen voor sng's niet..

Wat ik graag zou willen weten hoe gaat dit in zijn werk, wat kost het en wat gebeurd er in zo een coaching..

Alvast bedankt!

Beantwoorden
Citeren
11 reacties
Kleinevis

http://nl.pokerstrategy.com/coaching/coaches/

helemaal naar onder staat de prijslijst.

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa

dat schema is gruwelijk outdated dus zou er niet teveel naar kijken:D

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan Topicstarter
OmdatHetKan

Uh ja maar ben eigenlijk op zoek naar 9 mans of 6 mans en dat staat er niet tussen geloof ik..

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan Topicstarter
OmdatHetKan

Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
dat schema is gruwelijk outdated dus zou er niet teveel naar kijken:D

Moeten jullie daar niet wat aan doen dan :D

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Cliff,

De pagina die kleinevis linkt is niet helemaal up to date. Ik zal dat even op de update lijst zetten (thanks voor de link _cool: ).

Ik denk dat je het beste kunt beginnen met onze openbare coachings, van bijvoorbeeld Qubie. Je kunt bijvoorbeeld in zijn coachingthread al vragen bepaalde onderwerpen te bespreken, of misschien is het zelfs mogelijk een review van een door jou gespeelde SnG te laten doen als er nog geen vast onderwerp voor de coaching is:

De coachingthread van Qubie vind je hier:
Coaching Qubie van zondag 17maart (18 man review)

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan Topicstarter
OmdatHetKan

Dank je Lanfear,

Die volg ik ook en is ook zeer interessant..

Maar wil nu zelf echt een keer verder en wil ook niet de hele aandacht opeisen in zo een coaching en uh het is natuurlijk maar 1 uurtje per week..
Ik blijf nu veel te lang hangen..
Ben er erg hard mee bezig om mijn spel om te gooien maar merk alleen maar dat ik er heel onzeker van word en ga het zo niet redden denk ik...
De vragen en punten die ik heb worden denk ik een beetje te langdradig en te persoonlijk qua spel om in een coaching op in te gaan.. Afgelopen Coaching kwam ik bijvoorbeeld ook een paar spots tegen waar ik wel graag verder op in had willen gaan maar dan heb je het de hele coaching over 2 handen ofzo wat voor anderen misschien wel helemaal niet zo relevant en of intressant is...

Vandaar dus eigenlijk dat ik dit in overweging wil nemen..

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Je kunt trouwens ook Engels SNG-coachings volgen als je het Nederlandse aanbod wat weinig vindt. Enig nadeel is natuurlijk dat je wel Engels moet kunnen schrijven en verstaan, maar dat zal denk ik geen probleem zijn.

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis

http://www.amazon.com/Sit-Go-Strategy-Collin-Moshman/dp/1880685396

Speciaal voor de 9 mans , heb hem zelf ook ( kindle edition ) super boek , moet je wel niet toepassen op de 45's :D

Beantwoorden
Citeren
CarlyTuur

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Ik denk dat je het beste kunt beginnen met onze openbare coachings, van bijvoorbeeld Qubie. Je kunt bijvoorbeeld in zijn coachingthread al vragen bepaalde onderwerpen te bespreken, of misschien is het zelfs mogelijk een review van een door jou gespeelde SnG te laten doen als er nog geen vast onderwerp voor de coaching is:

_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan Topicstarter
OmdatHetKan

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Je kunt trouwens ook Engels SNG-coachings volgen als je het Nederlandse aanbod wat weinig vindt. Enig nadeel is natuurlijk dat je wel Engels moet kunnen schrijven en verstaan, maar dat zal denk ik geen probleem zijn.

Haha ja dat komt wel goed hoor alleen zit dan nog steeds met mijn wat diepergaande dingen..

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan Topicstarter
OmdatHetKan

Oorspronkelijk gepost door CarlyTuur

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81

_thumbsup:

Deze keer was die van jou geloof ik he:)

Beantwoorden
Citeren