Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Fifty fifty spelers hier?

9 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
2,427 Weergaven
martijnde666
Oldschool Grinder

Ik wil (tijdelijk) overstpappen van cash naar SNG en na wat varianten geprbeerd te hebben lijken de fifty/fiftys me wel te liggen.

Zijn er hier meer spelers die dit regelmatig spelen en die wat strategie willen uitwisselen/skypen enz?

Is hier namelijk weinig over te vinden (1 vid)

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
Sokzel
Poker Player

payout op 60/10/10/10/10 verder gewoon net als elk andere sng handjes in calc's stoppen en voila

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

SDK1987 speelt deze iig.

Beantwoorden
Citeren
martijnde666 Topicstarter
martijnde666
Oldschool Grinder

Miss dat jullie dit kunnen bekijken als SNG speler:

Ik twijfel nog tussen regular en turbo>

Turbo is meer games per uur/ maar minder tijd en soms met mindere handen pushen vs een speelveld met meer tighte multi tablers

Regular is meer tijd voor plays en om een stack op te bouwen (hoe groter de eindstack hoe meer $) en minder tighte multi tablers

Hoe denken jullie hierover?
Of gewoon 100 van beiden spelen en daarna ROI bekijken?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik speel zelf de regular Fifty50's en daar is een ROI op de $1,50 en $3,50 van zo'n 10% mogelijk. Op de $7 wordt het al wat lastiger, maar daar is een ROI van 5% zeker haalbaar. Al kun je beter daar zelf bekijken, want heb zelf wat meer ervaring in deze gamevariant.
Het is niet helemaal de juiste manier om de turbo en regular Fifty50's de ROI met elkaar te vergelijken, omdat de swings bij turbo hoger is dan bij regular en zul je op lange termijn bij de regular een hogere ROI halen, terwijl het geld dat je per uur verdient bij turbo's hoger kan liggen i.v.m. je er meer in 1 uur zou kunnen spelen.

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

TNX!

En waarom speel jij de regulars als jouw hourly op de turbo's hoger kan liggen? Of is de longterm roi op de turbo's minder?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

De belangrijkste reden voor mij is om de regulars te spelen is dat ik het leuker vind dan turbo's.
Heb zelf niet uitgetest of ik meer winst kan behalen met de turbo's.

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Haha dat is het belangrijkste, denk dat ik die ook ga proberen en dan sample maken en conclusies trekken.

Op de 1.5$ turbos zie je vaak 7 tot 8 van die 15-10-2 spelers die de ranges wel kennen en het spelletje snappen, volgens mij is dat ook minder op de regulars.

Verder nog tips over de bubble fase bij een 2.5 tot 3k stack met 10 tot 15BB? Ik merk namelijk dat ik dan soms te tight ben vs de reggy midstacks en te loose vs de vissen, moet andersom of niet?

En dit zal op de regulars miss wat minder spelen dan de turbo's ivm lagere blinds in die fase

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mijn ervaring mij de regulars van $7 regulars dat het allemaal TAG's zijn. Dus spelers die bijvoorbeeld 15/14 spelen. Bij de lagere limieten zijn de regulars vaak tighter en de vissen zijn veel te loose. Dus kun je vaak vrij makkelijk de blinds stelen van de regulars zonder al te veel tegenstand. Dus is een stat als Tot fold to steal handig om te gebruiken, zodra je een goede sample begint te krijgen op de spelers.

2,5k/3k stacks ben je vaak de midstack en dan hangt het sterk van tafeldynamiek hoe je het beste kunt anticiperen. Zeker met hoge blinds en een agressieve big stack is het lastig om terug te spelen met shorties er nog in en dan kies ik er vaak voor om de kat uit de boom te kijken en wachten op gunstige situatie om de shorties of kleinere midstacks aan te vallen. Dat gaat mij over het algemeen met wat diepere stacks beter af dan als we heel short zitten.

Je kunt natuurlijk altijd handen posten op het SNG handbeoordelingsforum en/of je blog en dan kunnen forumleden en handbeoordelaars je verder helpen als je in een bepaalde hand niet weet wat je het beste kunt doen.

Beantwoorden
Citeren