Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Finaletafel spel op de lage limieten (turbo)SNG's???

13 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
1,116 Weergaven
moeilijkkk
PokerStrategist

Ben ik weer!!! :f_biggrin:

Mijn vraag is de volgende: hoe speel je een finaletafel op de lage limieten turbo SNG's houd je hier dan gewoon de push/fold chart aan???

Graag jullie meningen en tips!!! Ciao

12 reacties
Nivlem
Oldschool Grinder

Hey moeilijkkk,

Dat is inderdaad het gemakkelijkste om te doen. Je kan dit echter nog wat meer perfectioneren door het leren van het ICM (Independent chip model). Hier kun je twee programma's downloaden, de ICM trainer Light en de ICM trainer.

Ik raad je aan om met de Light versie te beginnen, zodat je stap voor stap moeilijkere situaties leert spelen. Daarna kun je ook de ICM trainer gebruiken om jouw Push/Fold strategie te perfectioneren.

Melvin

moeilijkkk Topicstarter
moeilijkkk
PokerStrategist

Ok thanks ik deed het al maar ik wilde even zeker weten of ik het goed deed. En ben ook begonnen met die oefeningen idd van ICM.

Thanks voor de reply!!! :D

bloeblahoebla
Poker Player

Aan de final table op lage limieten blijf ik vooral tight spelen, want de tegenstand die je daar krijgt is vaak nog steeds niet te best.
Bluffen werkt amper, aangezien veel van die spelers geen AK of AQ kunnen folden, zelfs als ze niets hitten op de flop.

Tight blijven, af en toe de blinds proberen stealen in positie en inderdaad push-or-folden wanneer je niet te veel big blinds meer hebt lijkt me de juiste speelwijze.

Hey Moeilijkkk,

Ik heb je vraag even verplaatst naar de SNG-strategie sectie. Hier krijg je waarschijnlijk nog meer goede replies!

Succes _cool:

blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door bloeblahoebla
Aan de final table op lage limieten blijf ik vooral tight spelen, want de tegenstand die je daar krijgt is vaak nog steeds niet te best.
Bluffen werkt amper, aangezien veel van die spelers geen AK of AQ kunnen folden, zelfs als ze niets hitten op de flop.

Tight blijven, af en toe de blinds proberen stealen in positie en inderdaad push-or-folden wanneer je niet te veel big blinds meer hebt lijkt me de juiste speelwijze.

Ben ik t niet mee eens. Omdat t turbo's zijn en de blinds snel omhoog gaan moet je juist meer stealen en pushen. Als je tight blijft spelen, wat in de beginfase van t toernooi wel goed is op lage limieten, bloed je leeg op de blinds, wanneer die flink hoog zijn en je tight blijft spelen. In de strategy artikelen kan je wel een artikel over M vinden. Dat zal je spel zeker verbeteren, door aan te geven met welk soort handen je kan pushen uit welke positie en met welke stack. Succes :D

ps. Lees dit artikel maar eens: http://nl.pokerstrategy.com/strategy/sng/175/1/

bloeblahoebla
Poker Player

Da's inderdaad waar blowkonijn, maar aangezien de (turbo) tussen haakjes stond heb ik vooral gereageerd op de normale sng's, dan lijkt het me toch geen slechte strategie.

Of ook daar misschien toch beter wat sneller gaan pushen?

blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door bloeblahoebla
Da's inderdaad waar blowkonijn, maar aangezien de (turbo) tussen haakjes stond heb ik vooral gereageerd op de normale sng's, dan lijkt het me toch geen slechte strategie.

Of ook daar misschien toch beter wat sneller gaan pushen?

Ik ben zowiezo een voorstander van sneller pushen, maar ik ben dan ook niet helemaal lekker :D :D Ik heb eventueel wel een push/fold chart voor je, die kan ik je wel doorsturen via skype.

bloeblahoebla
Poker Player

Verschilt die dan zoveel van de push/fold charts die hier te vinden zijn? Anders zal ik wel even contact opnemen via skype ja. Benieuwd hoe de push/fold chart van iemand met zoveel ervaring eruit ziet :P

blowkonijn
Oldschool Grinder

Hij is wat meer gedetailleerd en je zal je waarschijnlijk verbazen over wat nog +ev is om er in te knallen denk ik :D

74o FTW :D

bloeblahoebla
Poker Player

Allright, hoe contacteer ik je via skype? Je moet me maar even pm'en ofzo.

Bokkie
PokerStrategist

denk dat je ook meer moet pushen.
tight spelen in late stage van toernooi is zeker niet goed.
De enige keer wanneer je dat kan doen is dat als je super short bent in de hoop op een moneyjump.

Ben trouwens ook benieuwd naar je Push fold tabel.
Zou je deze misschien kunnen sturen
mijn skypenaam kan je zoeken door te zoeken op bjorn verbakel