vaak wordt er gezegd limpen is slecht maar in toernooi poker laten we zeggen je begint met 10.000 chips je hebt 78s in mp3 je limpt first in. blinds 20/40. 1 speler limpt mee en de bb raist naar 160. jijcall andere speler call. flop. kost je 160 om flop te zien. nu laten we zeggen jij raist first in 78s mp3 en de bb reraise naar 300 dan ben je meer kwijt om de flop te zien. wat zeggen jullie of in deze fase van toernooi in deze positie deze kaarten niet spelen ???
Ik heb de thread naar de SNG & toernooien sectie verplaatst, omdat het daar beter past.
Ik zou zelf nooit first in limpen. Al spelen we nog zo diep, want je wilt graag het initiatief hebben als je een hand opent als eerste en je kunt ook de hand meteen winnen. Dat zal met limpen nooit lukken.
Trouwens zeker als je zo diep zit open ik dit, en 3bet ik zelf ook heel veel stuff
Hoezo zijn dit onnodige handen? Dit zijn juist handen waarmee vis je afstackt early levels als je hit
Zeer profitabele handen dit zo diep. Zeker als we enige postflop skills hebben.
Liever ip natuurlijk, nog veel liever multiway dan,.. maar default zou ik dit ook gewoon openen. Precies om redenen die SDK aangeeft. Je creeert een hoop mogelijkheden om meer te reppen postflop als we (helemaal) niet hitten.