Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

fixed MTT (en een paar S&G's) resultaat

10 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
1,597 Weergaven
angelos83
PokerStrategist

Hallo allen,

Ik ben iets meer dan een jaar bezig met fixed toernooien en voor het eerst kan ik zeggen dat ik winstgevend ben in poker, tenminste, bij fixed toernooien dan.
Mijn vraag is, kan iemand iets vertellen wat mijn grafiek hieronder zegt over mijn spel, en kan ik veilig zeggen dat het winstgevend is (variance??)?

Alvast bedankt!

groet, Angelos

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zijn dit allemaal resultaten van Limit hold'em toernooien en SNG's?

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

hangt van de grootte fields af en of het regulars zijn of niet .. kans lijkt wel groot te zijn dat je winstgevend bent. Maar een garantie heb je nog niet

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Zoals Wolfske al aanhaalt moet je toch wat meer info geven over wat voor games je juist speelt. Bvb welke BI, welke fieldsizes, etc...

Los daarvan kan je uit die grafiek wel afleiden dat de kans de je winstgevend speelt zeer groot is. Maar ik denk dat je dat zelf ook wel doorhebt als je ziet dat je grafiek toch genoeg sprongen omhoog maakt (en bvb niet 1 grote ship en voor de rest vooral downhill) om op dik 1000 games al mooi winst te maken.

Verder kan je in PT4 ook filteren om bvb alleen MTTs of alleen SNGs te tonen. Dat zou ook nuttig zijn, want misschien maak je op SNGs wel verlies. Al lijkt dat ook onwaarschijnlijk, want de stijging tussen games 500 en 650 is te mooi constant om van MTTs te zijn, dus ik vermoed dat je daar vooral SNGs gegrind hebt.

Beantwoorden
Citeren
angelos83 Topicstarter
angelos83
PokerStrategist

Bedankt voor jullie reactie allemaal!

@sdk1987
Klopt, hieronder 2 aparte grafieken met MTT en SNG. Ik heb me eerlijk gezegd nog niet goed verdiept in alle poketracker filters, maar het wordt eens tijd. :)

@wolfske, MTT's zijn 80 man+ en meestal BI van 5.50$ en 10.20$.

@ViberPP
Helaas is het andersom, MTT's lopen meestal lekker! Als ITM, dan zit ik meestal in de eerste 3 geldprijzen.
Wat SNG betreft, deze liepen wel lekker totdat ik hoger ben gegaan. Gelukkig op tijd weer gezakt.
Het probleem is dat er ook 2 andere grinders op de 15$+ SNG's zitten. Dan komt er een hele andere spel bij kijken als wij met zijn 3en over zijn (meestal).

Ik hoop dus dat ik mijn MTT resultaten toch niet aan geluk te danken heb!

Verder kan ik het niet laten om toch NL MTT's te spelen, wat erg drukt op mijn bankroll. lekker voor de FPP/VPP, maar niet echt de bedoeling lijkt mij. Soms door verveling omdat fixed MTT's schaars zijn.

Ik hoor het graag als julie meer info willen uit PT4 voor analyse! In ieder geval, bedankt.
groet, Angelo

MTT toernooien en graph
[IMGm] [/IMGm]

SNG's en Graph
[IMGm] [/IMGm]

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zo te zien is er wat mis met je plaatjes. Dus dat moet je nog even repareren.

Beantwoorden
Citeren
angelos83 Topicstarter
angelos83
PokerStrategist

Ik heb een screenshot gemaakt zodat de BI met de bijhorende grafiek zichtbaar zijn. Ik krijg ze wel te zien trouwens! Ik heb binnen pt4 geen manier kunnen vinden om deze gezamenlijk als jpg/png op te slaan. Ideeën?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Heb zelf even in je post geprutst en dat blijkt te werken.
Heb vervangen door [IMGM].
Nu kan ik het wel zien ;)

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Ik heb wel de indruk dat je je van BRM niet veel aantrekt. Zo variëren je SNGs van $1.50 tot $60. Zo ga je op geen enkele specifieke BI een groot genoeg sample hebben om te weten of je goed genoeg bent op die BI, laat staan dat je hoger mag spelen.

400 MTTs is natuurlijk nog wel een kleine sample, al ziet de graph er best wel ok uit. Je ROI gaat richting 100% wat in principe wel haalbaar is op die BIs. Anderzijds zeg je wel dat als je ITM runt, je al vaak in de Top-3 eindigde, wat dan weer wijst op een serieuze hot-run.

Vraag me wel af op welke site(s) je speelt, want de fieldsizes zijn wel nog vrij klein (wat eigenlijk een voordeel is).

Beantwoorden
Citeren
angelos83 Topicstarter
angelos83
PokerStrategist

@sdk1987 thanx!

@ViperPP thanx voor je input. BRM voor SNG en MTT houd ik 80 BI aan. Toen ik 15$ SNG's speelde deed ik dit met 40BI, wat fout is naar mijn idee.
Ik speel bij stars, MTT grind ik op de 10,20 FL hyper turbo en elke avond op de 5,50FL 6mans. Field is zoals je zegt erg gunstig en er zijn een hoop spelers die per ongeluk daar belanden. Ook erg gunstig ;)

60$ sng was eenmalig trouwens, de 15/30$ deed wel een beetje pijn maar zoals ik al zei, snel gezakt. Ik probeer zoveel mogelijk 1,50 en 3,50 te spelen maar door gebrek aan tafels pak ik de 7$ erbij, afhankelijk of regs mee doen of niet. Mijn 80 BI bankroll dekt t/m 11$ games (Ruim 1200$).

Ik weet dat het niet handig is om verschillende niveaus naast elkaar te spelen maar er is helaas niet veel keus!

Ik hoop dat het beeld nu completer is!

Beantwoorden
Citeren