Na het topic van TimBKR gelezen te hebben, vond ik het voor mezelf ook erg interessant om een persoonlijke coach te zoeken.
Ik voel dat mijn spel nog veel beter kan en daar wil ik ook voor gaan zorgen samen met een persoonlijke coach.
Ik heb veel vrije tijd: vrijwel elke zondag en doordeweeks ook 3 dagen + een paar avonden. Ik ben erg fanatiek. Ik wil graag veel artikelen en video's gaan bekijken, maar weet ook eigenlijk niet goed waar ik moet beginnen.
Wat verwacht ik van mijn coach?
- Dat hij wat tijd in mij wil steken.
- Mikogo + Skype, zodat hij mij kan beoordelen op hoe ik handen speel.
- Artikelen en video's aanbevelen en op welke volgorde dit handig is.
Mijn doel is om langzaam aan mijn bankroll steeds verder uit te breiden. Momenteel staat die op een schamele $25. Ik ben vooral een SnG speler, dus de kleine $1,10 tournooitjes, maar af en toe speel ik ook een sessie cashtafels tussendoor als het niet loopt.
Het spreekt voor zich dat wanneer mijn bankroll behoorlijk omhoog gaat en de coach veel tijd in mij steekt dat hij hier ook voor wordt beloond. Maar eerst maar eens zorgen dat die bankroll daadwerkelijk omhoog gaat en kijken of de coaching mij helpt mijn spel te verbeteren waar ik wel veel vertrouwen in heb.
Jullie kunnen hier reageren of mij natuurlijk toevoegen op skype: willem.kot
Ik weet overigens niet of dit de juiste sectie is, maar wist niet waar ik hem anders kon plaatsen.
Mvg,
Willem