Oorspronkelijk gepost door Last2Act
hoeveel tafels tegelijk heb je open ? anders kan tableninja wel een proggie voor je zijn als je toch niet met stats wilt spelen.
Heb je iig het voordeel dat je zelf geen raises e.d. meer hoeft te typen of te scrollen
Speel ze per 9 momenteel naast elkaar (ik heb graag het overzicht van alle tafels) op een 15 inch schermpje van voor de oorlog en vind het zelf wat traag aka tijd genoeg om alles te doen en na te denken.
Tableninja, vindk zelf wat waste of money, omdat die eerder is om sneller beslissingen te maken, eerder dan "betere" beslissingen. Denk niet dat dit mijn Roi zal verhogen. (daar het max aantal tafels door mijn scherm bepaald word, eerder dan mijn speed om beslissingen uit te voeren). Heb zeker geen HUGE BR, en als het geen invloed heeft op mijn roi, dan vuilbak in. (tenzij ik ooit per 24 tafels ga spelen en dat $ peanuts is tov mijn BR :D)
sng wizard: thanks voor de info. Vroeg me al af of je in ICM trainer dit kon, niet dus. ik denk idd wel interesssante tool, maar stel me de vraag of tot 11$ dit wel echt nodig is voor STT's. ik kan momenteel totaal nog niet zeggen: speler gaat met die % pushen. hangt echt van speler tot speler af. zo moeilijk om daar een cijfer op te plakken en dus moeilijk te trainen.
sommigen hebben geen idee van icm, sommigen wel, wie is wat..
HEM: leek me zeer interessant voor cashgames, maar twijfel aan de hulp van stats voor sng. ben ik hier verkeerd in dan? (kan je vb hier stats bekijken van enkel handen met BB tussen 10-20 en 50/100?, daar je toch 3-4 fases hebt in een sng, met elk hun eigen "optimale" stats?
Wat ik eigenlijk zoek is vb een progie waar ik mijn starthanden range per blind level kan instellen als filter op HH en ik vb als resultaat lijst krijg van alle handen waarvan ik afwijk van de ingestelde range, met welke handen, en hoeveel verlies / winst ik maak met die plays, om zo mijn starthanden range aan te passen (verlieshanden eruit halen en winsthanden die niet in de originele range zaten erin zetten), nagaan of alle voorwaarden wel voldaan zijn om te setlimpen, eigenlijk proggie om leaks op te zoeken, en good plays opzoeken, die iets loser zijn dan de basic TAG, daar ik best goe postflop speel en mijn range wat kan losser maken etc.
vb filter: 22+ & limped preflop :
--> check if in positie (LP + sb+bb) and if > 4 players go to flop. en alle handen die hier niet aan voldoen markeren.
--> check if pot won = >10x preflop call. en handen tonen die hier niet aan voldoen.
--> check average verhouding preflop call size / potsize won
beetje testen of ik effectief speel volgens mijn strategy, en of ik genoeg value haal uit handen , etc.
idem vb met QK handen. normaal speel je die niet in early levels, maar kan ik die wel spelen in unraised pots? vragen die ik stel over bepaalde handen.
hoop dat het beetje duidelijk is wat ik zoek ♠