Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Hoe zat het ook alweer

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
1,750 Weergaven
Bas535
PokerStrategist

Beste Spelers,

Het is al even geleden dat ik een beetje amateuristisch grindde.
Dit ging ca 4jr terug best redelijk. Mijn stats staan gewoon op sharkscope heb te veel voor de fun gespeeld zoals je kunt zien.

Maar als je filtert 9-9plr max en normal speed only on stars
Dan komen best een paar redelijke getallen tevoorschijn.
Omdat mijn dochter eindelijk doorslaapt in de avond en nacht denk ik eraan om verder te spelen voor beetje extra cash. Net een stuk of 500 gespeeld maar gaat niet zo ok.

Mijn vraag is mag je aan de onderstaande afbeelding concluderen dat ik normale downswing heb, aan de hand van de Ev oplopende lijn en Net won neergaande lijn?
Of zou ik te veel passive zijn met calls die de sd nooit berijken sd vs non sd chips won.

Hoop dat er iets over te zeggen valt, bvd mijn grote waardering !

Beantwoorden
Citeren
7 reacties

Ik had een tijd terug iets vergelijkbaars. Heeft me een tijdje gekost om uit te zoeken, maar mijn downswing bleek toch meer een leak. Zie hier iets vergelijkbaars, je lijkt enigzins wat statistisch achter te lopen op het geld uit de showdowns, zullen wat all-ins slecht gevallen zijn. Maar het geld loopt eruit op de no showndown lijn, die moet omhoog naar rond de nul. Daar zit een leak. Kan meerdere redenen hebben. Ik opende zelf vaak met te grote betsizes, en dan verlies je meer dan nodig op handen waar je de flop niet hit ( dank SDK voor de spot), kan ook komen door te passief spelen na de flop of allebei.

Zie ook hier: https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=978599#post97859 9" rel="nofollow ugc" target="_blank"> http://https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=978599#post978599 met meer tips.

Beantwoorden
Citeren
Bas535 Topicstarter
Bas535
PokerStrategist

Ah ja ik ben erg voorzichtig met niet hitten. Iets te wantrouwend soms voor een C-bet zeker wanneer ik 12-15 BB of stack heb.
Qua preraise tot
bb30 3BB
tot 100 2.5 BB
tot 200 2.25 BB Soms minder afhankelijk van mijn stack en of ze 2BB lijken te respecteren
200+ 2BB

Ook heb ik me laten verleiden om bij het spelen van 8tafels soms veel te vroeg flip situaties te callen. (6plrs left en 13BB stack) AK AQ AJ tegen shortstack 8BB raiser pf shove 55+ A9+)
Misshien scheelt dat wat betreft +EV callen en risk nemen waar dit nog niet uitbetaald om plaats 6 bv. ICM leaks vermoed ik.

Tx for the feedback Menliros !

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Lijkt me ook niet verkeerd om handen waar je twijfel over hebt te posten op het open forum voor handdiscussies.
Dan is het wat makkelijker om leaks te vinden dan via een grafiek.
Verder valt op dat ongeveer vanaf game 150 de swings extreem zijn toegenomen.
Waarschijnlijk ben je vanaf dat moment denk ik ook hogere buy-inn SNG's gaan spelen.
Zeker de swings tussen game 190 en 210 zijn heel groot.

Beantwoorden
Citeren

Ik begrijp niet goed dat niet al deze lijnen uit het "0-punt" starten op je grafiek. En als ik showdown en non-showdown optel dan komt dat niet steeds uit met de groene lijn? Het lijkt alsof de gele, blauwe en rode lijn door deze "tool" naar beneden zijn geschoven. Mss toch eens je hud dit laat opnieuw uitrekenen?

Kan je ook meegeven welk BI's je speelt?

Beantwoorden
Citeren
Bas535 Topicstarter
Bas535
PokerStrategist

Het niet starten in de oorsprong vd grafiek snap ik ook niet helemaal.
Heb show All types all stakes all dates all blinds all tournament types.

De buyins wisselen tussen de 3,50 en 15$
De swings werden ook groter omdat ik 8 tafels ben gaan spelen.
4 turbo en 4 normal same stakes. Tot 4 ging voor de tracker log prima maar als ik naar uurloon kijk is het om te huilen. ca 6$.

Misschien wil ik even te snel opstarten zal eens wat minder tafels met meer aandacht bekijken. Same stake om een goede sample te krijgen.

Bedankt voor je aandacht !

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat lijkt me een prima plan en dan zou ik bij de $3,50 beginnen, want dat zijn games die een stuk makkelijker om te verslaan dan de $15 games. Al hangt het er natuurlijk ook vanaf hoe groot je bankroll is, want als ik jouw was zou ik bij reguliere 9 mans minimaal 50 buy-inns aanhouden en bij de turbo variant minimaal 100 buy-inns aanhouden, zodat je zonder al te veel risico poker speelt en niet snel je hele bankroll zult riskeren. Dat zou namelijk zonde zijn.

Beantwoorden
Citeren
Bas535 Topicstarter
Bas535
PokerStrategist

Bedankt voor de reactie, heb in ieder geval dat het spel toch niet instant weer op te pakken is. Zag een legio aan silly things by het reviewen.
Ik speel eens opnieuw een $3,5 sample met aandacht aan deze punten.

Post over een maand even een nw graph met wat meer stats.
(goede afspraak voor mezelf om 3,50 te blijven spelen.

Tx again SDK

Beantwoorden
Citeren