Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Hulp gevraagd bij SNG 9 Hyper (1,5 & 3,5 $) + ICMIZER

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
1,418 Weergaven

Dag allen,

Nieuw op deze site maar zeer bekend met het spelletje. Speel zelf voornamelijk sng op pokerstars en dan de hyper variant met 9 deelnemers op minimale buy ins. Wat mij op de lange termijn op valt is dat ik, hoewel ik van mezelf denk dat ik dit spel beheers, toch geen winst maak. En dat verbaast mij, zelfs gezien de lage inzetten waar soms ook echte fish aan mee doen. Echte grinders van dit spelletje laten bijna allemaal een stijgende winstgrafiek zien. Voor alle duidelijkheid, ben zelf echt geen beginner maar het lukt niet om er op de lange termijn winst uit te halen. Om te zien waar het bij mij aan schort (kortom; wanneer push/fold) en dit te verbeteren ben ik van plan een icmizer pro versie te kopen voor ten eerste een maand. Maak nu gebruik van de trial versie maar dat schiet niet op. Ook heb ik het gevoel dat ik niet alle ins en outs van icmizer ken, dan wel begrijp. Wie kan mij helpen bij het gebruik van icmizer (pro) zodat mijn spel verbeterd? Wie kan mij sowieso verder helpen?

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hallo Tol94

Welkom op het PokerStrategy forum :welcome:

Ten eerste heb ik deze thread naar de toernooien & SNG sectie verplaatst, omdat het daar beter past en je 2de thread met dezelfde inhoud in de prullenbak gegooid.

Ik ken zelf HRC beter, maar ik denk dat ik je wel eventueel kan helpen. Al is het denk ik wat makkelijker als je wat gerichtere vragen stelt hierover. Dan weet ik wat je nog niet precies snapt aan icmizer. Ook kun je altijd Engelse video's over icmizer bestuderen. Dan kun je zelf ook al een end komen zonder dat je gerichte vragen hebt.

Ook kun je altijd gebruik maken van onze Handdiscussies - Sit and Go forum door daar handen te posten, zodat iedereen je feedback kan geven en een discussie over jouw gespeelde hand te houden.
Daar kun je ook veel van leren vind ik.

Mocht je intussen meer vragen hebben stel ze dan gerust en wens ik je een fijne tijd op het forum.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hallo,
Bedankt voor uw antwoord.
Heb net HRC gedownload en een free trial van 14 dagen geactiveerd.
Heb voor mezelf bepaalde situaties op papier gezet maar weet niet goed hoe deze te implementeren in HRC? ...

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is inderdaad wel vrij lastig inderdaad. Ik gebruik zelf altijd de Engelse handgeschiedenis van PokerStars en dan selecteer ik de hele hand en kopieer ik het in HRC en dat werkt vrij goed vind ik. Aangezien het importeren via HM2 niet goed werkt volgens mij.

Beantwoorden
Citeren