Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

ICM berekentool

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
482 Weergaven
oewems

Laatste tijd ben ik meer en meer handjes aan het reviewen, hier en daar laat ik er al een de icm-trainer op los om te berekenen maar moet toegeven dat de resultaten die daaruit komen niet altijd even duidelijk voor me zijn. kan iemand de verschillende tabellen even toelichten ?

Heb ook ontdekt dat mùijn pokertracxker 4 in de handreviewer hier en daar ook de mogelijkheid geeft tot icm-berekening, iemand daar ervaring mee ?

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
Qubie

Niet echt ervaring mee, helaas.

Zou wel moeten werken zolang je ranges kan configureren. Heb van sommige posts gezien dat die standaard niet echt goed staan.

vergeet zeker deze niet. Morgen laatste dag 20% korting:
http://nl.pokerstrategy.com/news/pokerstrategy/Laatste-dag-voor-20-korting-op-HoldemResources-Calculator_66548/

Beantwoorden
Citeren
Mookey

Je kan bij PT4 iedere hand met ICM bekijken, je moet alleen de hand doorklikken tot je aan de beurt bent.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

Oorspronkelijk gepost door oewems
Laatste tijd ben ik meer en meer handjes aan het reviewen, hier en daar laat ik er al een de icm-trainer op los om te berekenen maar moet toegeven dat de resultaten die daaruit komen niet altijd even duidelijk voor me zijn. kan iemand de verschillende tabellen even toelichten ?

Heb ook ontdekt dat mùijn pokertracxker 4 in de handreviewer hier en daar ook de mogelijkheid geeft tot icm-berekening, iemand daar ervaring mee ?

handbeoordeling fora goed doorlezen en dan misschien een trial van SNG wiz gebruiken .. dat helpt ook veel met ICM, zeker ook de videos over ICM bekijken , dan ga je er steeds meer van begrijpen en kan je ook alles beter interpreteren wat je uit analyses krijgt

Beantwoorden
Citeren