Oorspronkelijk gepost door WPTRay
Ik denk ook niet dat bij iedere speler de site waar DON's worden gespeeld gelinkt is aan PS.
Maar wat belangrijker is, waarom is het artikel voor Silver members en hoger gemaakt?
Of zou ik dat aan de Duitse collega's moeten vragen?
Dat klopt, maar daar kunnen wij helaas niets aan doen. Als we daar rekening mee zouden moeten houden, dan kunnen we ook de platinum artikelen basic gaan maken en dat lijkt me niet de bedoeling
Anyway, de artikelen zijn silver vanwege de eerder genoemde redenen en omdat DoNs vanwege de hoge rake veel moeilijker te verslaan zijn. Zoals gezegd willen we dit maar al te graag oplossen maar gaat dit helaas niet.
Het doel van PokerStrategy is om nieuwe leden (die vooral bronze zijn over het algemeen) zo winstgevend mogelijk te laten spelen. Uiteraard is er het probleem van goede pokerspelers die door niet gelinkte sites brons blijven.
Als het aan ons ligt laten we alle site retracken, maar dit gaat helaas niet.
Overigens ben ik het ermee eens dat dit artikel handig zou kunnen zijn voor beginnende Donners. Er is door onze Duitse collegas echter een afweging gemaakt en mijns inziens is het met goede redenen silver gemaakt. Ook al zou ik willen, hier kan ik helaas niets aan veranderen.
Groeten,
Leo