ik gebruik zelf ICMIZER 2 is wel echt een must have als je SNG speelt
vooral SNG COACH is enorm handig om mee te oefenen je kan het in zon beetje alle mogelijke situaties instellen
als shorty als bigstack op de bubble noem maar op volgens mij staan alle sng varianten er wel op
uiteindelijk moet je wel je ranges aanpassen aan je tegenstander maar op de lage stakes ben je al makkelijk winnend als je sng coach ranges precies volgt.
de vragen worden steeds moeilijker je krijgt telkens 4 handen te zien
even een printscreen gemaakt van een 50/50 vraag

en als je op die paarse ICMIZE vakje drukt
krijg je dit te zien en kan je zien op welke callingranges deze range is gebaseerd.
En deze ranges kan je ook veranderen natuurlijk als je een tegenstander beter kent.

nog een Voorbeeld: als de callingrange van de HIJACK chipleader 13 % in plaats van 9.8% en die van de CUTTOFF ook 13% in plaats van 8.7%
dan hoort je push range stukken kleiner te zijn en kan je hier nog maar met 15 % profitabel pushen in plaats van 21%
maar dat is eigenlijk latere zorg ik zou eerst veel oefenen met sng coach zonder range aanpassen zodat je indruk krijgt met wat voor handjes jij kan pushen want dit is wel een hele belangrijke fase van de SNG en daar moet je niet al te veel leaks hebben.