Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Mis ik iets in mijn HUD voor sng?

18 Berichten
3 Gebruikers
1 Reacties
2,765 Weergaven
batsie85
Legacy Member

Ik denk dat ik mijn HUD aardig voor elkaar heb voor de sng. Maar ik maak lang niet overal gebruik van en misschien ben ik iets vergeten. Tips zijn welkom :P

Mijn HUD:

Hands- tourney BB - postflop agg factor
VPIP- PFR - 3Bet
limp- flop cbet- flop cbet-fold- Co steal- BTN steal - SB steal

Beantwoorden
Citeren
17 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het ziet er niet slecht uit. Ik zou zelf de Fold to 3bet en de fold to steal stats toevoegen.

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

Deze 2 zal ik er aan toevoegen .

SDK1987 weet jij een programma wat me kan helpen met push/ fold. Ik speel SNG 50/50 en merk dat ik op het laatste nog veel moeite heb om op het juiste moment te folden/ pushen.

Ben nu vooral met schema's bezig maar een progamma zou me daar reuze bij helpen.

Beantwoorden
Citeren
monkfish87
PokerStrategist

ik gebruik zelf ICMIZER 2 is wel echt een must have als je SNG speelt
vooral SNG COACH is enorm handig om mee te oefenen je kan het in zon beetje alle mogelijke situaties instellen
als shorty als bigstack op de bubble noem maar op volgens mij staan alle sng varianten er wel op
uiteindelijk moet je wel je ranges aanpassen aan je tegenstander maar op de lage stakes ben je al makkelijk winnend als je sng coach ranges precies volgt.
de vragen worden steeds moeilijker je krijgt telkens 4 handen te zien

even een printscreen gemaakt van een 50/50 vraag

en als je op die paarse ICMIZE vakje drukt
krijg je dit te zien en kan je zien op welke callingranges deze range is gebaseerd.
En deze ranges kan je ook veranderen natuurlijk als je een tegenstander beter kent.

nog een Voorbeeld: als de callingrange van de HIJACK chipleader 13 % in plaats van 9.8% en die van de CUTTOFF ook 13% in plaats van 8.7%
dan hoort je push range stukken kleiner te zijn en kan je hier nog maar met 15 % profitabel pushen in plaats van 21%
maar dat is eigenlijk latere zorg ik zou eerst veel oefenen met sng coach zonder range aanpassen zodat je indruk krijgt met wat voor handjes jij kan pushen want dit is wel een hele belangrijke fase van de SNG en daar moet je niet al te veel leaks hebben.

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

Thanks monkfish!
Progamma ziet er goed uit! Ga me er even in verdiepen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

ICMizer 2 is inderdaad een prima optie. Net als Holdem resources calculator dat ik gebruik een prima tool om push en call ranges mee te bepalen.

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

ICMizer is inderdaad een geweldig hulp middel, maar ik speel de turbo en daar heb je niet alle tijd om het in te vullen. Ik kan het allemaal wel op tijd invullen, maar dan verlies ik veel tijd op andere tafels.

De sng coach lijkt me wel geweldig! ik kan voor een sessie een half uur gaan oefenen om zo het nog meer onder de knie te krijgen.
Bedankt voor de tips mannen:f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
monkfish87
PokerStrategist

het is ook niet de bedoeling dat je tijdens een sessie daar mee bezig bent daar heb je sowieso niet genoeg tijd voor dat doe je na je sessie

een half uurtje oefenen inderdaad met sng coach voordat je begint is een goeie dat doe ik zelf ook regelmatig

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zoiezo mag je de software niet gebruiken als de software van PokerStars aanstaat.
Al is het lastig denk ik om de webversie te trasseren voor hen.

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

Ik ga SNG coach aanschaven en dan lekker oefenen. En tijdens het spel maak ik aantekeningen van handen wat ik lastig vind, zodat ik in alle rust kan bekijken in ICMizer.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door batsie85
Ik ga SNG coach aanschaven en dan lekker oefenen

Dit klinkt raar. Zal vast een spellingfout inzitten :f_ugly:

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

πŸ˜‚πŸ˜‚

Beantwoorden
Citeren
monkfish87
PokerStrategist

goede keus batsie :f_thumbsup:
als je van plan bent voor een langere tijd sng te spelen kan je het beste direct een jaar abonnement nemen.

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

Ik ben wel van plan langere tijd SNG te spelen. Ik zag ook dat je 5000 handen voor $9.95 kunt kopen. Is 5000 handen veel?

Monkfish, doe je voor elke sessie een half uur oefenen?
Of heb je 1/2 studie avonden?
Ben wel benieuwd hoe een gevorderd speler dit progamma gebruikt .

Beantwoorden
Citeren
monkfish87
PokerStrategist

ik gebruik ICMIZER zelf niet meer zoveel alleen voor 3 bet ranges lastige spots noem maar op.
en sng coach gebruik ik al helemaal niet meer alleen als ik met een nieuwe sng variant begin.
ik start dus direct met een sessie en na de sessie review ik wel de gespeelde handen met PT4
je kan je gespeeld handen ook in de replayer van icmizer gooien.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door batsie85
Ik ben wel van plan langere tijd SNG te spelen. Ik zag ook dat je 5000 handen voor $9.95 kunt kopen. Is 5000 handen veel?

Monkfish, doe je voor elke sessie een half uur oefenen?
Of heb je 1/2 studie avonden?
Ben wel benieuwd hoe een gevorderd speler dit progamma gebruikt .

5.000 handen is niet bijzonder veel. Als je en week flink speelt ga je daar makkelijk overheen.
Al snap ik niet precies wat je met 5k handen kopen bedoelt, want handhistory gebruiken van anderen lijkt me niet dat dat mag.

Beantwoorden
Citeren
batsie85 Topicstarter
batsie85
Legacy Member

Nee geen handhistory van anderen, maar je kunt gewoon 5k handen los kopen om te oefenen met SNG coach. Ipv het hele pakket en eindeloos handen oefenen, koop je nu gewoon 5k handen..

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dan snap ik het beter :f_thumbsup:
Al zul je zelf ook vrij senl 5k handen hebben om het zonder te kopen te redden denk ik.

Beantwoorden
Citeren