Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] MTT coaching vanavond (2 april) om 19.30 uur

29 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
1,906 Weergaven

MTT Coaching vanavond, vrijdag 2 april

Vrijdagavond is er weer een echte MTT coaching voor beginners en net iets verdere spelers.

De coaching begint om 19.30 uur en is voor iedereen vanaf bronze al toegankelijk. Jullie coaches zullen zijn TeamToshiden, Remmetje en Mystique4All. met zn 3e en hopenlijk veel hulp van jullie allemaal zullen we voorbereiden en de coaching zelf zal steeds door een combinatie van 2 van de 3 worden gegeven.

Vanavond zijn het Remmetje en TeamToshiden die jullie zullen proberen mee te nemen in hun MTT avondje met hopelijk veel leerzame en leuke discussies en tips. om jullie zo goed mogenlijk te kunnen helpen willen we jullie vragen hier te posten wat jullie graag zouden willen.

Hebben jullie tussendoor nog op of aanmerkingen alle feedback is ook altijd van harte welkom in onze meet the crew threads
Alvast bedankt.

De presentatie Nutshell for nutty nitties kunnen jullie nog even downloaden. Hopelijk hebben jullie hier wat aan om een stabiele basis te creeren voor het pokeren.

Tot vanavond 19.30 uur!!!

TeamToshiden, Remmetje
en Mystique4All

28 reacties

Ben benieuwd naar de coaching van remmetje :) Hij heeft een iets agressievere stijl dus kan leuk worden :) Hopelijk ben ik er deze keer wel bij (kon vorige week niet)

Roachor
PokerStrategist

ik blijf vrijdagavond een rot avond vinden, heb tot nu toe alle vrijdagavonden over moeten werken dus heb er nog geneen kunnen volgen :(

Hoop er deze vrijdag wel bij te zijn !

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

@IcMean onze grote rode draad is juist erg tight geweest, dus remmetje zal voor de coaching net als richard ookeen stapje terug doen ivm de limieten.
En vergeet niet ik ben er bij en ben tighter dan beidde _biggrin:

@Roachor, leuk dat je er vrijdag waarschijnlijk bij bent en snap dat het niet voor iedereen uitkomt op vrijdag ebn wie weet in de toekomst kunnen we ook eens op een andere dag eentje inplannen.

Angstzweet
PokerStrategist

Leuke powerpoint!

Ik zal proberen er vanavond ook bij te zijn, als het lukt qua tijd.

Wat vinden jullie van het boek The Poker Tournament voor de gevorderde spelers? (vanaf ong. de $10+1 MTT's)...

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ga er toch weer bij zijn ondankt mijn pauze.

Deze leuke en leerzame coaching ga ik zeker niet aan me voorbij laten gaan!!!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

bedankt Tim en over het boek kan ik je helaas niet helpen. Heb een hekel aan lezen, nog geen pokerboek gelezen (sssst niet verder vertellen) :f_p:

Zie jullie vanavond _cool:

Samwise90
PokerStrategist

bah ik wou er bij zijn maar kan helaas niet! volgende week!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

bumb

TOT ZO

Wat staat er vanavond op het programma? :)

shevas7
Oldschool Grinder

is dit niet het topic van vorige week? _biggrin:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Klopt, maar bij deze ook voor deze week :f_p: lekker makkelijk.

Remmetje gaat vanavond voor jullie spelen begeleid door TToshiden. waarin 2 Titan en 2 FT mtt's alvast zijn gepland, hopelijk nog steeds als de coaching begint zodat we al in begin en middenfase zitten.
Tot zo.

elrio
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Mystique4All
Klopt, maar bij deze ook voor deze week :f_p: lekker makkelijk.

Remmetje gaat vanavond voor jullie spelen begeleid door TToshiden. waarin 2 Titan en 2 FT mtt's alvast zijn gepland, hopelijk nog steeds als de coaching begint zodat we al in begin en middenfase zitten.
Tot zo.

Wat is er dan voor de Beginfase?! :D De donkfase ofzo!?

shevas7
Oldschool Grinder

hoi,

ik speel regelmatig de 1$+0.1$ 90-mans deepstacked sngs op FTP.
ITM geraken is vrij gemakkelijk, maar de top halen is iets moeilijker :f_biggrin:

Ik zou graag eens een coaching volgen over de late fase van zo een sng.
Zo een sng duurt van begin tot einde meestal ongeveer 4 uur. Zou de coach van vrijdag het zien zitten om ongeveer 1-1.5 uur voor de coaching zo een sng op te starten zodat het mogelijk zou zijn de volledig eindfase te kunnen zien in de coaching?

grtz

shevas7

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Kunnen jullie niet een keer een aantal tricky hands in de replayer bespreken? We kijken toch allemaal via mikago....

Zo heb je altijd actie en kun je goed op vragen ingaan ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Als er ruimte is zal dit best wel is mogenlijk zijn, echter moet er natuurlijk ook gespeeld kunnen blijven worden.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

and we are off

op t moment in een $2 cashout op Fulltilt , de4K gtd en de 2.5K gtd op Titan in de coaching.
Helaas net uit de 90 man deepstack $1 (het verzoekje van shevas)

was gezellig, jammer dat ik het eind niet mee kon maken.
Ga deze op cker wat vaker bijwonen.

bedankt nog !!

Leuk om te horen en zien graag vaker terug

_cool: :f_cool: _cool:

shevas7
Oldschool Grinder

wat staat er vanavond op het programma?

ik ga er zelf pas bijzijn vanaf 21uur ofzo dus het zou leuk zijn dat je tegen dan ergens aan een final table zit _grin: