Oorspronkelijk gepost door K2AA72
Oorspronkelijk gepost door Thormtos91
Oorspronkelijk gepost door K2AA72
Ik heb MTT's als maingame. Maar vooral velden tussen de 50 en 400 man... de 500+ velden doe ik het niet zo goed in tot nu toe. Maar de wat kleinere MTT's gaan als een trein. Ik denk dat het zeker goed te doen is als je er voldoende volume in stopt, 20 toernooien per dag ofzo. Het is zeker profitabel te doen, maar ik ben denk ik wel in een upswing. Zeker deepstacked toernooien zijn goed te doen, maar ook de turbo's wel... deepstacked is minder variance denk ik zo.ik je best vaak cashes posten
![]()
Welke bi speel je en welk brm hou je aan voor 50-400 velden?
buyins van .50 dollar tot 300 dollar... maar die van 0.50 rebuys tot 5 freezeout speel ik meer voor het titan poker leaderboard dan echt het geld, hoewel de velden ongelooflijk soft zijn en er toch nog wel een beetje te verdienen valt...
de meeste tourneys die ik speel zijn 5 dollar freezeout, 5 en 10 dollar rebuy, 10$ (waarom typ ik steeds dollar ipv $?), 15$, 20$ 30$ freezeouts, af en toe een 50$ of 100$ freezeout... en in principe een keer per week de 200k gtd voor 300$
wat mn BRM betreft... tsja ik laat meestal mn geld er niet op staan, en cash uit, mn totale roll is zo'n 12k, maar op de site zelf staat nu 1.8k... als je vaak genoeg cashed is 25 buyins misschien wel voldoende.. I dunno, niet echt solid BRM, rebuys gaan vaak hard (bij mij tenminste), maar met 500euro kun je echt wel 20$ MTT's spelen IMO...
Denk het niet. Dat zou enorm slechte BRM zijn voor MTTs. Houd een BRM aan van minstens 100 buyins. MINSTENS!