Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] onderwerpen next coaching

26 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
1,995 Weergaven
marcelhermus
Oldschool Grinder

in dit topic kun je onderwerpen aandragen die je graag wilt zien in de sit en go.

als je het aangedragen hebt zal ik kijken hoe ik het kan inpassen.

zo kan de coaching nog iets interactiever.

groeten marcel

25 reacties
blowkonijn
Oldschool Grinder

volgende keer gaar 9mans sngs van 20 dollar. En t zou fijn zijn als ik dan wel in de coaching kon blijven zitten, want in een keer lag ik er uit en kwam ik er niet meer in. Als ik dan opnieuw op coaching deelnemen druk, blijft t veld gewoon grijs. Jammer

Onderwerpen:

nuttige reads opmerken & compact noteren van de villains

zonder stats spotten van loose en tight spelers, en hiermee je ranges aanpassen eens het push/fold wordt.

Calling ranges op de BB bij een push MP/button/SB (welke handen hebben een goed genoeg equity)

marcelhermus Topicstarter
marcelhermus
Oldschool Grinder

at blowkonijn

bedoel je niet 90 mans sit en go :D

verder zal ik van de week eens kijken of dat realiseerbaar is op enige wijze tijdens de coaching.

at rstohr, ik zal mijn best doen om dit in te passen.
misschien is het redelijk veel.
maar een gedeelte zal zeker lukken.

blowkonijn
Oldschool Grinder

Mag allebei, 90 mans is natuurlijk nog leuker :D

pmania
PokerStrategist

Steps,don's(nu ook weer nieuwe software voor btw), blind spelen en overdreven veel tafels tegelijk. Als dat laatste nog mogelijk is tijdens een coaching. Misschien van alles wat, elke tafel wat anders. Zodat je goed de verschillen kunt zien enzo. BV als je 4 tafels coached en je speelt 2 don's die heb je dan bovenaan, die speelt je dan supertight. En dan onderaan wat loosers.

marcelhermus
Oldschool Grinder

at blowkonijn.
ik heb gekeken de turbo 90 mans op stars zijn ongeveer minder dan anderhalf uur.
dus probably in te plannen.

alleen op 20 dollar is bijna geen traffic. dus niet snel op te starten.
6,50 iets meer traffic.

at pmania. je verhaal is voor het grootste deel niet heel samenhangend.

steps op stars speel ik liever niet. aangezien ze moeilijk winstgevend te spelen zijn.
en verder ????????????????

pmania
PokerStrategist

Ohw, wat bedoel je met niet geheel samenhangend ?
Ik heb es een keer een coaching van jouw gevolgd en vond het gedeelte dat je dat icm trainings programma van ps gebruiktte wel leerzaam.

marcelhermus
Oldschool Grinder

ik bedoelde dat je veel opschrijft maar ik niet precies weet wat je allemaal wilt.

iets meer puntgewijs graag :D

ik heb nog nooit deelgenomen aan een SnG coaching en vraag me af:

- zijn er gevorderde 1 table SnG coachings voor silver members?
- welke plays komen hier aan bod?
- welke ervaring heeft de coach?

ik ben in principe zeer geinteresseerd om deel te nemen

jova23
Oldschool Grinder

Ik zou graag iets leren over het inschatten van ranges.

Ik zie Marcel id coachings rond bubble time redelijk agressief uit de hoek komen.
Zelf bloed ik soms dood. Als ik het dan toch in mn hoofd heb om hieraan te denken dan probeer ik reads te krijgen en ranges in te schatten.

Als ik dan klaar ben om te pushen om even later niet dood te bloeden door de hoge blinds, dan vlieg ik er garantie uit op de bubble. Werk ad winkel dus.

volgens Colin Moshman (auteur van SnG Strategy) kun je met hoge blinden bij twijfel het best altijd pushen

marcelhermus
Oldschool Grinder

ok, als ik de kleine op tijd op bed heb slapen dan zal ik kijken of 90 mans realiseerbaar is.
er is namelijk gewoon weinig traffic. dus duurt wel een kwartier voor ze vol zitten.

verder zal ik bezig gaan met reads en die noteren (al ben ik niet zo netjes daarin :D)

en we kunnen een paar handjes analyseren met de icm trainer aan het einde.
nash op internet doet hetzelfde trouwens als icm. dus kan zijn dat ik die gebruik aangezien pokerstars icm geloof ik niet toelaat.

eens kijken of deze onderwerpen aan bod kunnen komen.
ook zal ik een samenvatting maken van alle dingen die mensen willen zien.

blowkonijn
Oldschool Grinder

I'll be there :D :D

blowkonijn
Oldschool Grinder

Echt tiltinducing. Eerst hoor ik en de nose en marcel door elkaar heen. Als ik dan afsluit, kom ik er niet meer in. Das nu al de zoveelste keer. Zit daar misschien een bug in de software, of zit t probleem in mijn pc?

blowkonijn
Oldschool Grinder

Als ik er weer in wil, blijft ie op dit beeld staan:

Misschien zit t probleem bij mij, maar t is behoorlijk frustrerend.

marcelhermus
Oldschool Grinder

pfff.

ik heb echt geen idee.

misschien in een ander subforum vragen aan moderator.

want lijkt me dat het hoort te werken.

90 mans ben ik trouwens 20e of zo geworden.

ik bloede behoorlijk dood bij gebrek aan handen en shove mogelijkheden.

Maarten84
PokerStrategist

Wat mij zeer interessant lijkt, is om eens een groot deel van de handjes welke hier gepost werden mbt tot ICM grondig te analyseren met de SNG-wizard... Niet om te leren werken met de wizard, maar wel om een goed beeld te krijgen (hopelijk) van hoe ICM nu werkt. Ik zie namelijk veel handjes passeren waarvan ik denk dat de poster ICM gewoonweg niet snapt.

Wanneer moet je een any two push maken en is dit echt +$EV? Wanneer moet je soms een premium folden? Waarom moet je soms met any two een push callen volgens ICM? etc etc Desnoods stel je zelf wat handjes samen.

Btw, Pokerstars verbiedt de sng wizard, hoe kan je ICM niet toelaten, verder is NASH gewoonweg een ICM-calculator en gebruikt de ICM-trainer simpelweg NASH-waardes als ik niet mis ben... persoonlijk vind ik deze beide niet zo handig om handen mee te analyseren. Je kan namelijk je reads niet gebruiken en vaak pusht/callt men een pak looser/tighter dan NASH op lagere limieten.

marcelhermus
Oldschool Grinder

zal er een keer op in gaan.

misschien moet jij maar eens erin.
ik ben namelijk niet heel erg thuis in wizard.
luie donder als ik ben.

echter als ik een hand in icm gooi pas ik mijn range en villains range automatishch wel aan.

Maarten84
PokerStrategist

Zelf coachen ga ik niet doen.

Jij kan dit wsch al redelijk accuraat, zelf op gevoel de ranges aanpassen... beginnende spelers kunnen dit heel wat minder, daarom dat de wizard dan zo goed is eens je er wat mee kan werken.