Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Paar sngwizard push/fold handen

25 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
1,448 Weergaven

hallo,

Ik speel dus de 2.5/180's turbos.
Wat videos van donbartos en omgclaydol bekeken om spel bij te schaven.

Nu, als ik dan kijk naar men pushes in sngw moet ik blijkbaar toch folden en vraag me af of dat wel correct is.
In sommige gevallen kan ik een 4de tot 3de van men stack oprapen.
Als ik dan filter naar gewone fullnolimithe table is het dan wel een shove, maar bij 180s niet.
waarom niet?
uiteindelijk focus je toch net op die tafel?

Hier zijn de 4handjes

/

/

/

/

en zo run ik momenteel ( al is het nog maar kleine sample)( iets van 300games.)

/

alvast bedankt voor info en reacties.

ben vooral benieuwd naar mede 180s meningen ( bierpokkel, sokzel, donbartos, gildo, letsgamble,......)
maar de rest ook natuurlijk.

bye.

Beantwoorden
Citeren
24 reacties

hier hebben ze een handbeoordelingsforum voor uitgevonden :D

plaats hem daar even, krijg je wss meer reacties

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

Omdat je hem op $EV hebt staan denkt SnGwizard dat het een FT is en gaat ie dus ICM berekenen..

Als je een nonFT hand in SnGwizard gooit, moet je hem altijd op ChipEV zetten :)

Beantwoorden
Citeren

Boeit niet. Die handranges zijn sowieso fucked up.

Hand 1:
KJs is hier bijna altijd een fold. Die TT/AQ+ range slaat echter nergens op. Ik shove hier 22+/A8o+/A7s+.

Hand 2:
Ez Shove. SNG wiz is gestoord. BB MOET daar idd 30% ofzo callen. Echter doet op de $2,50s dat slechts een enkeling. Ook al. QTs heeft dikke value, en je stack is kut. Zelfs als BB reg is shove ik dit nog.

Hand 3:
77 is veel te optimistisch. Het kan, als je weet dat die arty een hoop zwakkere pairs shoved. De meeste fish op 180s zijn uber tight, en zullen hier een range shoven waar je -EV tegen zit.

Hand 4:
Never fold. lol @ die ranges.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ben nog niet echt overtuigd of die KJs een fold is.

als we shoven en onze fe behouden heb je een 4de van je stack erbij.
als ik dan zie in filmpjes van claydol dat any broadway daar shoven +ev is...

die 77 heb ik gereshoved, omdat hij maar 6-7 bb had en in late pos zat. dus die zal vree wijd shoven.

hoe zet ik die hand op chipev mintberry?

Beantwoorden
Citeren

ja KJs is daar wel een shove, easy :D

en die 77 ligt wat aan de speler, maar je hebt tegen een 6BB/7BB shove maar zo weinig equity nodig dat ik 66+ er daar wel tegen iedereen inschuif, of ik moet over een groot sample weten dat het een nit is.

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door benjamin04
hoe zet ik die hand op chipev mintberry?

In SnGwizard op "Options: $" klikken en dan de andere optie, "cEV" te selecteren.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

thnx.

ja zo denk ik er ook over letsgamble

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door benjamin04
thnx.

ja zo denk ik er ook over letsgamble

ja maarja als hij al zo short is geworden kan het goed zijn dat hij te tight is en daar wel redelijk tight shoved, dus wel heel speler afhankelijk en let ook goed op de spelers die nog achter je zitten als hier short stackes bijzitten die het er ligt ingooien moet jij weer iets tighter shoven/isoshoven

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hoe hou je dat zo goed in de gaten als je zo 30 tafels tegelijk bezig bent?

je hebt natuurlijk HM, maar daar zie je ook niet alles mee.

Ik kijk meer naar mijn eigen kaarten en hou dan gewoon rekening van moest ik villain zijn welke pushranges hij heeft.

en verder is het klik klik volgende tafel klik klik

Beantwoorden
Citeren

Ga maar eens denken over wat voor een ranges die gasten mee callen. Dan zul je zien dat die KJs bijna altijd een fold is daar.

Beantwoorden
Citeren

heheh nou ik ga er niet vanuit dat villian net als mij denkt :P want dan ga ik veel te wijd callen, aangezien de meeste spelers op de 2.50 en 3.50+R er nog niet heel veel van snappen, je moet juist naar stats kijken en spelers wat gaan indelen in categorieen ofzo....en daar jouw ranges aan aanpassen.

en als iemand short (<10BB) shoved, kijk ik soms even snel in de replayer of hij net een hand heeft verloren in de afgelopen handjes waardoor hij of heel wijd shoved of gewoon short is geraakt door een flip. dus dan is hij soms nog steeds wel redelijk tight.

en ik zou geen 30 tafels spelen :P eigenlijk, beetje veel vind je niet

weet niet of je de 2.50's al beat ofzo, maar als je dat nog niet zeker weet zou ik zeker wat minder spelen om die dingen wat beter in de gaten te kunnen houden

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
Ga maar eens denken over wat voor een ranges die gasten mee callen. Dan zul je zien dat die KJs bijna altijd een fold is daar.

ze callen allemaal veelste tight bedoel je?

Beantwoorden
Citeren

Juist niet. Als ze tight callen (ATs+/AJo+/KQs/88+) dan kan je Q9s+ bijv shoven.
Het gaat erom dat ze als je rond de 5 BB zit looser gaan callen, soms zie je 55 ofzo, soms KTs. QJs is altijd een favoriet bij die fish. Ze callen vaak weer net niet loose genoeg om KJs te valueshoven daar. Het is gewoon een kut kaart, omdat het tegen vrijwel de hele range achter staat en het domineerd niet genoeg van de range.

Beantwoorden
Citeren

Juist niet. Als ze tight callen (ATs+/AJo+/KQs/88+) dan kan je Q9s+ bijv shoven.
Het gaat erom dat ze als je rond de 5 BB zit looser gaan callen, soms zie je 55 ofzo, soms KTs. QJs is altijd een favoriet bij die fish. Ze callen vaak weer net niet loose genoeg om KJs te valueshoven daar. Het is gewoon een kut kaart, omdat het tegen vrijwel de hele range achter staat en het domineerd niet genoeg van de range.

maar hij heeft bijna 11BB ofzo als ik het goed zie, hoe kom je bij 5BB?

-----

en bij 5BB shove ik any suited kaart hier hoor, met al het dooie geld en misschien zelfs nog wat FE.

Beantwoorden
Citeren
Bierpokkel
PokerStrategist

wauw, ik knal hier prob anypair en verder JTs+, A2s+ Q10s+ K10s+ erin. Het punt in 180mans, is dat je chips wil vergaren om ze kunnen gaan abusen. Heletijd met ave stack spelen zuigt gewoon in deze games. Heb ik ipv 2800 nog maar 2000 chips dan knal ik ook de meeste SC in mijn push range. Ik push daar liever handen als 910s etc als K2 omdat je veel vaker lifecards hebt die het veel beter doen tegen calling ranges van villians.

Beantwoorden
Citeren

Bedoelde 5 M. Ik reken nooit met BB.

Edit: Redelijke kaarten UTG/UTG+1 pushen is gewoon -EV. Kan je beter rotzooi op de BTN pushen.

Beantwoorden
Citeren
Bierpokkel
PokerStrategist

Bedoelde 5 M. Ik reken nooit met BB.

Edit: Redelijke kaarten UTG/UTG+1 pushen is gewoon -EV. Kan je beter rotzooi op de BTN pushen.

gl with that

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

hey benjamin

om SNGWiz goed te gebruiken altijd kijken of:
- ranges bij tegenstanders juist staan (reads)
- chip EV of $EV
- onderaan ook invullen om je value als je fold goed in te schatten
- ...

die 3 zijn al heel belangrijk, dan ga je al veel te weten komen
En gebruik het handbeoordelingsforum, dan leer je nog meer over ranges enzo

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

en vergeet de edge niet op 0 te zetten

Beantwoorden
Citeren